OFFICIEEL: Club Brugge gaat in zee met Belgische marktleider

OFFICIEEL: Club Brugge gaat in zee met Belgische marktleider

Gepubliceerd: donderdag 19 juli 2018 om 14:00do 19-07-2018 om 14:00

Club Brugge heeft via de officiële website een nieuwe partner aangekondigd. Voortaan speelt de club met reclame voor Unibet op de mouwen.

Club zocht al een tijdje naar een extra shirtsponsor en heeft die nu ook gevonden. Unibet heeft een overeenkomst van drie seizoenen gesloten met de regerende landskampioen. Met 21 miljoen klanten is het één van de grootste organisatoren van sportweddenschappen in Europa.

Unibet volgt zo andere grote namen als IJsboerke, Cras en Diaz op. Unibet wordt overigens ook zogeheten 'bettingpartner' van Club. 'Dat betekent concreet dat Club zijn fans uitstekende quoteringen en statistische content kan bieden rond de wedstrijden', zo vertelt de website. Tegelijk wil Club ook  een campagne over verantwoord speelgedrag opzetten.

Plaats een reactie

BS90 +4578
donderdag 19 juli 2018 om 14:11
Lelijke sponsor voor een lelijke club
Vind ik leuk
donderdag 19 juli 2018 om 14:19
Lelijke reactie van een lelijk account
Vind ik leuk
donderdag 19 juli 2018 om 15:59
What the fuck
Vind ik leuk
donderdag 19 juli 2018 om 16:01
Hierzie , ikke durf kappen op een andere ploeg maar durf mijne ploeg niet bekendmaken. Stoere vent hoor...
Vind ik leuk
Hornie +47
donderdag 19 juli 2018 om 16:37
BS90, wou je beter niet je bek houden
Vind ik leuk
TageMeister +7859
donderdag 19 juli 2018 om 14:16
Ik vind dit niet kunnen ! dit zou verboden moeten zijn , maar het mag en dus heeft club 100% gelijk dit te doen ,elke andere club zou hetzelfde doen
Vind ik leuk
Brubru +5289
donderdag 19 juli 2018 om 15:21
Bij Anderlecht is dat BetWay, bij ons Circus. Ik weet niet of er nog ploegen zijn zonder een of ander gokkantoor als sponsor.
Vind ik leuk
oesje +532
donderdag 19 juli 2018 om 18:48
dat was de denken neemt anderlecht biermerk , bank of gok of eender wat die boeren moeten dat ook dat is zoals kleinen kinderen heeft de één een snoepje de anderen willen dat ook
Vind ik leuk
Goaltje +1156
vrijdag 20 juli 2018 om 14:13
nog ne kater ofzowiets ??
Vind ik leuk
Lodecol13 +3542
donderdag 19 juli 2018 om 14:17
Sukkelaar
Vind ik leuk
Reagens +3164
donderdag 19 juli 2018 om 14:33
Unibet? Toevallig ook 1 van de sponsors van deze site?
Dat verklaart alleszins dit stuk van het artikel:

"Dat betekent concreet dat Club zijn fans uitstekende quoteringen en statistische content kan bieden rond de wedstrijden. Tegelijk wil Club ook een campagne over verantwoord speelgedrag opzetten."

Jullie weten toch dat reclame en nieuws duidelijk van elkaar gescheiden moeten zijn?

Ik zou voor de weddende medemensen toch aanraden om goed rond te kijken. Unibet is niet de grootste geworden door al het geld aan de spelers uit te delen.

*opgelet: geld verspelen kost ook geld*
Vind ik leuk
BS90 +4578
donderdag 19 juli 2018 om 14:37
Wordt VP niet juist door een concurrent gesponsord?
Vind ik leuk
Reagens +3164
donderdag 19 juli 2018 om 14:40
Ik meende unibet, maar ik kan mij vergissen. In het ander geval hebben ze gewoon het persbericht overgenomen van Unibet. Nu ook niet een teken van doorgedreven journalisme en loyaliteit naar de eigen sponsor toe.
Vind ik leuk
donderdag 19 juli 2018 om 16:48
Inderdaad, unibet heeft mijn account zomaar verwijdert , omdat ik kritiek had , op een game die fout uitbetaalde , had bewijzen omdat ik het op video had, unibet was niet akkoord , en blokkeerde zonder pardon mn account , kon mij nie meer verweren, Unibet hmmmm waar een klant bedriegen mag
Vind ik leuk
Stefken +256
donderdag 19 juli 2018 om 14:55
Waarom zou dit niet kunnen , ze gaan ook een campagne opzetten over verantwoord wedden
Vind ik leuk
donderdag 19 juli 2018 om 15:58
Good deal, let's go for it, comm on
Vind ik leuk
donderdag 19 juli 2018 om 15:59
Gokken is gokken. Nationale loterij doet hetzelfde...en sponsort bijna iedereen in 1e nationale.
Vind ik leuk
donderdag 19 juli 2018 om 16:00
Only the best for the best, champignons we are
Vind ik leuk
Xytox +2771
donderdag 19 juli 2018 om 16:46
Jullie zijn inderdaad champignons, maar ik ben toch liever een champion!! ;-)
Vind ik leuk
VeeDeeVee +19170
donderdag 19 juli 2018 om 16:35
Gokkantoren in het voetbal, domste idee ooit!
Vind ik leuk
Xytox +2771
donderdag 19 juli 2018 om 16:41
Onderdeel van de deal is wel dat Olivier Deschacht ook naar FCB gaat. Unibet komt op voor zijn vaste klanten eh... ;-)
Vind ik leuk
donderdag 19 juli 2018 om 18:38
Dat was omdat ze bij dat contract een speler cadeau kregen , ze gaven alleen de initialen ODS van een ploegje in het Brusselse
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws