OFFICIEEL: Club Brugge gaat in zee met Belgische marktleider

    OFFICIEEL: Club Brugge gaat in zee met Belgische marktleider

    donderdag 19 juli 2018 om 14:00

    Club Brugge heeft via de officiële website een nieuwe partner aangekondigd. Voortaan speelt de club met reclame voor Unibet op de mouwen.

    Club zocht al een tijdje naar een extra shirtsponsor en heeft die nu ook gevonden. Unibet heeft een overeenkomst van drie seizoenen gesloten met de regerende landskampioen. Met 21 miljoen klanten is het één van de grootste organisatoren van sportweddenschappen in Europa.

    Unibet volgt zo andere grote namen als IJsboerke, Cras en Diaz op. Unibet wordt overigens ook zogeheten 'bettingpartner' van Club. 'Dat betekent concreet dat Club zijn fans uitstekende quoteringen en statistische content kan bieden rond de wedstrijden', zo vertelt de website. Tegelijk wil Club ook  een campagne over verantwoord speelgedrag opzetten.

    Plaats een reactie

    BS90 +4553
    donderdag 19 juli 2018 om 14:11
    Lelijke sponsor voor een lelijke club
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 14:19
    Lelijke reactie van een lelijk account
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 15:59
    What the fuck
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 16:01
    Hierzie , ikke durf kappen op een andere ploeg maar durf mijne ploeg niet bekendmaken. Stoere vent hoor...
    Vind ik leuk
    Hornie +20
    donderdag 19 juli 2018 om 16:37
    BS90, wou je beter niet je bek houden
    Vind ik leuk
    TageMeister +4626
    donderdag 19 juli 2018 om 14:16
    Ik vind dit niet kunnen ! dit zou verboden moeten zijn , maar het mag en dus heeft club 100% gelijk dit te doen ,elke andere club zou hetzelfde doen
    Vind ik leuk
    Brubru +3814
    donderdag 19 juli 2018 om 15:21
    Bij Anderlecht is dat BetWay, bij ons Circus. Ik weet niet of er nog ploegen zijn zonder een of ander gokkantoor als sponsor.
    Vind ik leuk
    oesje +488
    donderdag 19 juli 2018 om 18:48
    dat was de denken neemt anderlecht biermerk , bank of gok of eender wat die boeren moeten dat ook dat is zoals kleinen kinderen heeft de één een snoepje de anderen willen dat ook
    Vind ik leuk
    Goaltje +1032
    vrijdag 20 juli 2018 om 14:13
    nog ne kater ofzowiets ??
    Vind ik leuk
    Lodecol13 +1567
    donderdag 19 juli 2018 om 14:17
    Sukkelaar
    Vind ik leuk
    Reagens +2015
    donderdag 19 juli 2018 om 14:33
    Unibet? Toevallig ook 1 van de sponsors van deze site?
    Dat verklaart alleszins dit stuk van het artikel:

    "Dat betekent concreet dat Club zijn fans uitstekende quoteringen en statistische content kan bieden rond de wedstrijden. Tegelijk wil Club ook een campagne over verantwoord speelgedrag opzetten."

    Jullie weten toch dat reclame en nieuws duidelijk van elkaar gescheiden moeten zijn?

    Ik zou voor de weddende medemensen toch aanraden om goed rond te kijken. Unibet is niet de grootste geworden door al het geld aan de spelers uit te delen.

    *opgelet: geld verspelen kost ook geld*
    Vind ik leuk
    BS90 +4553
    donderdag 19 juli 2018 om 14:37
    Wordt VP niet juist door een concurrent gesponsord?
    Vind ik leuk
    Reagens +2015
    donderdag 19 juli 2018 om 14:40
    Ik meende unibet, maar ik kan mij vergissen. In het ander geval hebben ze gewoon het persbericht overgenomen van Unibet. Nu ook niet een teken van doorgedreven journalisme en loyaliteit naar de eigen sponsor toe.
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 16:48
    Inderdaad, unibet heeft mijn account zomaar verwijdert , omdat ik kritiek had , op een game die fout uitbetaalde , had bewijzen omdat ik het op video had, unibet was niet akkoord , en blokkeerde zonder pardon mn account , kon mij nie meer verweren, Unibet hmmmm waar een klant bedriegen mag
    Vind ik leuk
    Stefken +173
    donderdag 19 juli 2018 om 14:55
    Waarom zou dit niet kunnen , ze gaan ook een campagne opzetten over verantwoord wedden
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 15:58
    Good deal, let's go for it, comm on
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 15:59
    Gokken is gokken. Nationale loterij doet hetzelfde...en sponsort bijna iedereen in 1e nationale.
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 16:00
    Only the best for the best, champignons we are
    Vind ik leuk
    Xytox +970
    donderdag 19 juli 2018 om 16:46
    Jullie zijn inderdaad champignons, maar ik ben toch liever een champion!! ;-)
    Vind ik leuk
    VeeDeeVee +14429
    donderdag 19 juli 2018 om 16:35
    Gokkantoren in het voetbal, domste idee ooit!
    Vind ik leuk
    Xytox +970
    donderdag 19 juli 2018 om 16:41
    Onderdeel van de deal is wel dat Olivier Deschacht ook naar FCB gaat. Unibet komt op voor zijn vaste klanten eh... ;-)
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 18:38
    Dat was omdat ze bij dat contract een speler cadeau kregen , ze gaven alleen de initialen ODS van een ploegje in het Brusselse
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    OFFICIEEL: Club Brugge gaat in zee met Belgische marktleider