Deschacht weigert aanbieding van oude bekende: 'Dat ziet hij niet zitten'

    Deschacht weigert aanbieding van oude bekende: 'Dat ziet hij niet zitten'

    donderdag 19 juli 2018 om 07:15

    Olivier Deschacht hoeft niet snel te beslissen waar hij deze zomer naartoe gaat. De 37-jarige verdediger is transfervrij en wacht rustig af. KV Kortrijk wordt het zeker niet.

    Zijn ex-collega Glen De Boeck heeft hem nochtans wel gevraagd om naar het Guldensporenstadion te komen. De Boeck wil hem echter opstellen als linksachter. Toen Deschacht dat te horen kreeg, weigerde hij. In zijn laatste seizoenen bij Anderlecht stond hij dan ook nog nauwelijks op die positie.

    Volgens Het Nieuwsblad zijn Antwerp en Zulte Waregem wel nog in de race om de ervaren rot binnen te halen. Die kreeg van het nieuwe Anderlecht-bestuur geen nieuw contract meer na een woelig seizoen. Hein Vanhaezebrouck zette hem zelfs in de B-kern vanwege een 'negatieve attitude', maar viste hem in de slotfase van de competitie wel weer op.

    Plaats een reactie

    SD +7106
    donderdag 19 juli 2018 om 08:11
    Stoppen !
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 08:45
    Volgens mij wil Deschacht zich vanaf nu profileren als diepe spits
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 09:00
    Ik zou ook niks doen .tegen mijn zin .
    Vind ik leuk
    Mckenzie +3101
    donderdag 19 juli 2018 om 09:39
    Ik had hem nog een jaartje gehouden.
    Vind ik leuk
    VeeDeeVee +12710
    donderdag 19 juli 2018 om 09:41
    Zo lang twijfelen, niet zo slim.
    Vind ik leuk
    Brubru +3231
    donderdag 19 juli 2018 om 11:35
    Zal wennen worden vanaf augustus. Volgens een andere voetbalsite staan er nog 11 spelers op de exit lijst en niet de minste.
    Hein wil van 37 naar 27 kernspelers en aangezien er nog wat nieuwelingen verwacht worden zullen er ook nog een aantal uitgeleend worden. (Kara, Dendoncker, Teo, Thelin, Ganvoula, Obradovic, Najar of Appiah maar het liefst Najar, Sa zijn de bekendste namen).
    Vind ik leuk
    Rony +4
    donderdag 19 juli 2018 om 12:08
    Laat hem maar naar Essevee komen, hoe rapper hoe liever !
    Vind ik leuk
    JVR +131
    donderdag 19 juli 2018 om 15:38
    Er is een tijd van komen en één van gaan Olli, mijn inziens is het laatste seizoen bij Anderlecht al één teveel geweest...
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 16:23
    Laat Ollie gewoon uitbollen bij paars wit verdomme. Ik geloof dat iedereen al vergeten is wat die jongen voor het grote Anderlecht al heeft gedaan.
    Vind ik leuk
    Joesay +528
    vrijdag 20 juli 2018 om 00:09
    Kijk het is simpel, er moet niets bij hem, geld heeft hij genoeg en als hij niet vind wat hij wilt stopt hij, het hoeft niet echt meer voor hem en als hij stopt kan hij de zaak van zijn pa mee runnen
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Deschacht weigert aanbieding van oude bekende: 'Dat ziet hij niet zitten'