OFFICIEEL: Waasland-Beveren neemt per direct afscheid van sterkhouder

OFFICIEEL: Waasland-Beveren neemt per direct afscheid van sterkhouder

donderdag 22 maart 2018 om 09:15

Rudy Camacho is niet langer een speler van Waasland-Beveren. De verdediger gaat aan de slag in Canada. Dat maakte de club bekend via de officiële kanalen.

Waasland-Beveren neemt met onmiddelijke ingang afscheid van Camacho. De 27-jarige Fransman gaat aan de slag bij Montreal Impact, de ex-club van Laurent Ciman.

Camacho was één van de sterkhouders bij Waasland-Beveren en werd dit seizoen na het vertrek van Ibrahima Seck op kapitein van de ploeg. Hij had een contract tot het einde van het seizoen, met optie op een extra jaar, maar de club besloot om hem toch te verkopen. Daardoor zal Waasland-Beveren het in Play-Off 2 zonder Camacho moeten doen.

'We willen Rudy bedanken voor zijn onvoorwaardelijke inzet gedurende twee seizoenen. Veel succes in de volgende uitdaging', klinkt het nog op de officiële website.

Plaats een reactie

WBs +122
donderdag 22 maart 2018 om 10:48
Leegloop gaat verder ! Wie is de volgende Ampomah ? Demir ? Jans ? Clubkas gevuld .... maar geen ploeg meer !
Vind ik leuk
firedwarf +2185
donderdag 22 maart 2018 om 11:43
arme voorzitter van Waasland beveren... de schelde gaat weer uit haar oevers treden...
Vind ik leuk
WBs +122
donderdag 22 maart 2018 om 12:09
Waasland Beveren ligt niet aan de Schelde !
Vind ik leuk
firedwarf +2185
vrijdag 23 maart 2018 om 22:15
Beveren is een gemeente in de Belgische provincie Oost-Vlaanderen. Zij heeft als deelgemeenten Beveren, Melsele, Haasdonk, Vrasene, Kieldrecht, Verrebroek, Kallo en Doel

Dus Kallo en Doel liggen volgens u niet aan de schelde aan wa dan? Den ijzer mss??? man man man ge kent uw eigen gemeente niet eens Lol.... zelfde niveau als da van uwe voorzitter op zijn contadors 0.0000000000000...
Vind ik leuk
donderdag 22 maart 2018 om 20:23
Firedwarf informeer u eerst vooraleer ge uit uwe nek lult.
Vind ik leuk
firedwarf +2185
vrijdag 23 maart 2018 om 22:16
ik lul nie uit mijne nek, anders zou ik het voorzitterspostje van WB ambiëren maar gelukkig is dat beneden mijn niveau :-)
Vind ik leuk
WBs +122
zaterdag 24 maart 2018 om 19:17
Oei ! Wikipedia geraadpleegd .... aan uw reactie te zien denk ik niet dat jij over enig niveau kan meespreken ! trouwens is het spreken of ziiiiinnngggen daar in Genk met al zijn deelgemeenten aan het Albertkanaaaal ;-)
Vind ik leuk
firedwarf +2185
vrijdag 30 maart 2018 om 20:06
ik ken tenminste mijn eigen gemeente lol dat kunnen we niet van de successos van WB zeggen natuurlijk hahahahaahahaha
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

OFFICIEEL: Waasland-Beveren neemt per direct afscheid van sterkhouder