Coucke krijgt het hard te verduren: Dan had ik hier nooit getekend

    Coucke krijgt het hard te verduren: "Dan had ik hier nooit getekend"

    vrijdag 9 maart 2018 om 10:15

    Marc Coucke is sinds enkele weken de sterke man bij Anderlecht. Hij moest daarvoor wel KV Oostende achterlaten. Nicolas Lombaerts is duidelijk: hij zou zeker niet meer opnieuw tekenen voor de kustploeg.

    Bij RTBF geeft Lombaerts aan dat hij zich vergist heeft. "Ik had voor drie jaar getekend met de belofte van de voorzitter dat we top drie zouden spelen en het Anderlecht en Club lastig zouden maken. Vandaag moet ik tevreden zijn met Play-Off 2. Er zijn ergere dingen in het leven, maar als ik het opnieuw kon doen, zou ik niet meer bij KV Oostende tekenen."

    Coucke heeft de club op een vervelend moment verlaten. "Verraad is een groot woord, maar ik ben wel ontgoocheld, ja. Ik ben voor hem gekomen, omdat hij grote ambities koesterde. Ik ben niet gekomen om voor de tiende plaats te spelen. Ik dacht dat dit een stabiele club was, maar ik heb me vergist. Maar hoe had ik al deze gebeurtenissen kunnen zien aankomen?"

    Plaats een reactie

    Toca +33482
    vrijdag 9 maart 2018 om 10:20
    Nicolas, je bent een ouwe zagenman aan t worden..
    Vind ik leuk
    Patfey +5086
    vrijdag 9 maart 2018 om 13:09
    En om te denken dat Oostende topdrie ging zijn en concurrent van Club en RSCA ging worden (en dus over Genk en Standard ging springen), moet je toch wat naïef zijn.
    Vind ik leuk
    Toca +33482
    vrijdag 9 maart 2018 om 13:19
    Inderdaad, maar zoveel clubs gingen al topclubs worden..
    Vind ik leuk
    Patfey +5086
    vrijdag 9 maart 2018 om 13:53
    Juist daarom zou je beter moeten weten :).
    Vind ik leuk
    VeeDeeVee +14467
    vrijdag 9 maart 2018 om 13:29
    Dan kan hij misschien de plaats van Deschacht innemen?
    Vind ik leuk
    Toca +33482
    vrijdag 9 maart 2018 om 13:31
    Pas op want ik ben een Deschacht fan he ;-) die ik direct in de plaats van obradovic zou zetten.
    Vind ik leuk
    VeeDeeVee +14467
    vrijdag 9 maart 2018 om 13:46
    Ge noemt ook nogal ene op, haha.
    Vind ik leuk
    Patfey +5086
    vrijdag 9 maart 2018 om 14:08
    Ja, maar die wel speelt. Positief in de kleedkamer, negatief op het veld :).
    Vind ik leuk
    vanhimst +917
    vrijdag 9 maart 2018 om 15:23
    Toca ben ook een fan van Deschacht en wat Hein gedaan heeft is alles behalve , zoiets doet men niet met een speler die al zoveel jaren bij de club is , ben benieuwd hoe dit zal eindigen
    Vind ik leuk
    Toca +33482
    vrijdag 9 maart 2018 om 15:40
    k Vrees dat we Deschacht niet meer gaan zien..
    of het moet de laatste match van het seizoen zijn voor een paar minuten.
    Vind ik leuk
    camargue +1651
    vrijdag 9 maart 2018 om 10:43
    Simpel van geest zou ik zeggen. Coucke heeft nog altijd geen glazen bol. Je mag nog de beste spelers ter wereld kopen (zie PSG) dan is het nog geen garantie op succes.
    Vind ik leuk
    Toca +33482
    vrijdag 9 maart 2018 om 10:53
    En ik die dacht dat we nu met Coucke binnen een paar jaar de champions league gingen winnen.. wat een ontgoocheling.
    Vind ik leuk
    Lupo +440
    vrijdag 9 maart 2018 om 11:12
    dat gaat hij nu ook niet doen
    Vind ik leuk
    Mckenzie +3693
    vrijdag 9 maart 2018 om 10:49
    Top 3? Dan is Nico toch wat goedgelovig geweest.
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 maart 2018 om 13:55
    Word de eerstvolgende aanwinst van RSCA. Coucke heeft hem naar België gehaald, zijn woord gegeven en hem dus wel houden aan zijn huidig loon. Trouwens hij past nu reeds een deel bij.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Coucke krijgt het hard te verduren: "Dan had ik hier nooit getekend"