'Ik heb Anderlecht nog nooit zo chaotisch gekend, ik walg van dit verhaal'

    'Ik heb Anderlecht nog nooit zo chaotisch gekend, ik walg van dit verhaal'

    vrijdag 23 februari 2018 om 22:24

    RSC Anderlecht zit in de hoek waar de klappen vallen. Financieel lijkt het niet al te best te lopen en ook op het veld zijn de resultaten niet om over naar huis te schrijven. Ex-speler Jacky Munaron ziet het met lede ogen aan.

    "Ik heb Anderlecht nooit zo chaotisch gekend als vandaag", klinkt het bij La Dernière Heure. Vooral de verkoop van de club zit hem dwars. "Ik walg van dit hele verhaal."

    "Ze verkopen de club in december en ik zag een lachende Philippe Colin (medebestuurder, red.) naar zijn auto stappen terwijl hij Coucke prijst. Waarom hij lacht? Omdat in zijn koffer de zak geld lag die hij net kon opstrijken. Ik denk dat Constant Vanden Stock zich zelfs al meermaals heeft omgedraaid in zijn graf", reageert hij.

    Nieuwe voorzitter Marc Coucke moet het tij proberen te doen keren. Al twijfelt Munaron of hij dat wel kan. "Ik hoop voor Coucke dat er niet te veel lijken uit de kast zullen vallen. En wat als hij nog meer problemen krijgt met dat Amerikaanse bedrijf? Wat zal er dan gebeuren met Anderlecht?", vreest Munaron.

    Plaats een reactie

    Dany RSCA +172
    vrijdag 23 februari 2018 om 22:40
    Beste Jacky als je het echt goed meent met onze club zou je besluiten met een positieve boodschap. Nu lijkt het meer op huilen met de wolven in het bos. Mijn supportershart bloed al meer dan 3 jaar maar ik blijf geloven dat wij RSCA dit te boven komen en met de trainer de staf de spelers en het nieuwe bestuur sterker worden dan ooit!
    Vind ik leuk
    calimeros +1958
    vrijdag 23 februari 2018 om 22:45
    Het eerste nuttige werk dat Coucke moet doen..

    Is Van Holsbeeck maandagmorgen zijn C4 geven

    Van Holsbeeck heeft genoeg zijn zakken gevuld, zelfs nog in januari 2018 samen met Rogerke en flupke colin
    Vind ik leuk
    ketje55 +2092
    vrijdag 23 februari 2018 om 23:23
    Dat gelooft ge toch zelf niet? Indien wel: SUKKELAAR !!!
    Vind ik leuk
    calimeros +1958
    vrijdag 23 februari 2018 om 23:52
    ik ben zeker dat jij grotere sukkelaar bent en zelfs een groot kalf !!!

    Waarom zou dat niet kunnen?
    DE VOORBIJE TRANSFERPERIODE - JANUARI 2018
    HEBBEN ze voor 15 miljoen spelers verkocht
    en 3 miljoen uitgegeven voor de transfer van Morioka
    en 500000 euro voor de huur van Saief

    DUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
    Van holsbeeck, VD Stock en Collin hebben nog een laatste keer hun zakken gevuld.
    Ze hebben zelfs 5 miljoen extra
    overname gevraagd aan COUCKE

    ik hoop dat we VAN HOLSBEECK zijne kop nooit meer zien
    Vind ik leuk
    AzEz86 +5868
    zaterdag 24 februari 2018 om 08:05
    Is al meermaals gezegd dat ze niks mochten uitgeven omdat Coucke de put te groot vond (zelfs groter dan eerst gedacht) en deze nog deels gedicht moest worden vóór 1 maart. Daarom is er dus een pak minder uitgegeven ipv dat er is binnengekomen...
    Vind ik leuk
    calimeros +1958
    zaterdag 24 februari 2018 om 10:36
    ZE MOCHTEN UITGEVEN WAT ER BINNENKWAM
    Vind ik leuk
    AzEz86 +5868
    zaterdag 24 februari 2018 om 12:18
    GE MOET NI ROEPEN! ;-)
    Neenee, achteraf was gebleken van niet. Ik kan mij nu ni meer herinneren wanneer juist dit artikel op vo was gekomen (ergens in februari)
    Vind ik leuk
    calimeros +1958
    zaterdag 24 februari 2018 om 12:39
    JA.
    Ze (VD STOCK, VAN HOLSBEECK EN COLLIN)hebben opeens nog eens 5 miljoen extra gevraagd aan Coucke over de overname van Anderlecht.
    Dus van het binnenkomend geld van de transfers in januari moest daardoor nog 5 miljoen doorstromen
    Vind ik leuk
    vrijdag 23 februari 2018 om 22:55
    Groot gelijk Jacky onze oude bestuurders hebben tienduizenden fans opgelicht en bedrogen
    Vind ik leuk
    zaterdag 24 februari 2018 om 04:13
    Dat zou mijnheer vds nooit doen zoiets. En ook hvh is een integer man.
    Vind ik leuk
    FL +140
    zaterdag 24 februari 2018 om 07:19
    En toen werd ik wakker ...
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Ik heb Anderlecht nog nooit zo chaotisch gekend, ik walg van dit verhaal'