'Dury gaat in de clinch met eigen speler, excuses niet aanvaard'

    'Dury gaat in de clinch met eigen speler, excuses niet aanvaard'

    donderdag 18 januari 2018 om 11:45

    Het zit er bovenarms op tussen Francky Dury en de Italiaanse doelman Nicola Leali. De Italiaan wordt niet gebruikt aan de Gaverbeek en zou naar Perugia kunnen. Dury verhindert dat.

    Leali is gehuurd voor het volledige seizoen, maar is ondertussen maar de derde keeper geworden. Bij Perugia heeft hij veel meer kans op speelgelegenheid. Zijn eigenaar Juventus wil dan ook dat Essevee hem vrijgeeft en stuurde zelfs een gezant naar de training. Die verliep echter chaotisch.

    Leali kreeg te horen dat hij absoluut niet weg mag en weigerde nog mee te trainen. Federico Cherubini, die waakt over de uitgeleende spelers van Juventus, stuurde hem meteen terug naar die training en dwong hem zijn excuses aan te bieden. Die aanvaardde Dury niet, zo weet Het Laatste Nieuws. Een zeer explosieve situatie dus.

    Ook Club Brugge probeerde trouwens om Leali binnen te halen in de winter. Dury wil hem echter aan niemand afgeven.

    Plaats een reactie

    Hyperdrive +424
    donderdag 18 januari 2018 om 11:56
    Juventus is baas.
    Vind ik leuk
    dethklok28 +4279
    donderdag 18 januari 2018 om 12:01
    Nochtans is er een contract. Als daar niet in staat dat Juventus hem kan terugroepen dan is tot het einde van dat contract Zulte Waregem de baas.
    Vind ik leuk
    Hyperdrive +424
    donderdag 18 januari 2018 om 14:25
    Kan altijd herzien worden.
    Vind ik leuk
    dethklok28 +4279
    donderdag 18 januari 2018 om 16:06
    Mits toestemming van Zulte. Zij hebben het laatste woord. (Denk maar aan hazard die naar Anderlecht kon en mocht van Chelsea. Zulte zei nee en het was nee)
    Vind ik leuk
    Lord Wenger +12755
    donderdag 18 januari 2018 om 12:03
    Hem laten gaan in ruil voor een andere Juve speler.
    Vind ik leuk
    Boerken +6407
    donderdag 18 januari 2018 om 12:15
    Verhuren aan brugge !
    Vind ik leuk
    SD +7137
    donderdag 18 januari 2018 om 12:20
    Een huurspeler naast de bank laten rotten is ook niet zo leuk Mr. Dury
    Vind ik leuk
    BS90 +4253
    donderdag 18 januari 2018 om 12:53
    Dus die jongen kan naar Perugia en moet derde keeper zijn bij de 14 uit de pintjesliga? Is wel rot...
    Vind ik leuk
    donderdag 18 januari 2018 om 14:25
    In plaats van daar energie in te steken zou ZW zich beter met de rest vd competitie bezighouden.
    Vind ik leuk
    Mario_ +1441
    donderdag 18 januari 2018 om 19:51
    Idd z Waregem beslist . Maar of het een goede zaak is.....
    Als ze.nog zaken willen doen met Juve, zou ik hem gewoon vrijgeven. Je gebruikt hem toch niet, geef dan jeugd de kans
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Dury gaat in de clinch met eigen speler, excuses niet aanvaard'