'Transfer eindelijk afgerond: Anderlecht recupereert vier miljoen voor Stanciu'

    'Transfer eindelijk afgerond: Anderlecht recupereert vier miljoen voor Stanciu'

    woensdag 17 januari 2018 om 19:52

    Het heeft lang geduurd, maar Nicolae Stanciu is echt op weg naar Sparta Praag. Volgens Het Nieuwsblad zal de Roemeen donderdag zijn medische testen afleggen in de Tsjechische hoofdstad.

    De krant schrijft dat Anderlecht een transferprijs aanvaardde tussen de vier en vijf miljoen euro. De Brusselaars maken dus een verlies van ongeveer 50 procent op hun recordtransfer. Anderhalf jaar geleden betaalde paars-wit 8,2 miljoen euro om Stanciu weg te plukken bij Steaua Boekarest.

    De onderhandelingen met Sparta Praag sleepten heel lang aan, omdat Anderlecht zijn investering wilde recupereren. Stanciu zal in Tsjechië een contract tekenen voor 3,5 jaar en zal ongeveer 1,1 miljoen euro per jaar gaan verdienen. Zijn bezoekje aan het Autosalon was dus zijn laatste actie voor Anderlecht.

    Lees ook: Transferdeal Stanciu nog niet rond, Roemeen brengt bezoekje aan sponsor

    Plaats een reactie

    Intel +500
    woensdag 17 januari 2018 om 19:54
    Voor de 10000 keer is hij weg , zat nochtans gewoon op het autosalon vandaag , zou echt dom zijn in deze tijd waar er geld genoeg is in de voetbal om met zoveel verlies te verkopen
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Dirk H +1943
    woensdag 17 januari 2018 om 19:57
    "GEEUW"
    Vind ik leuk
    woensdag 17 januari 2018 om 19:59
    eerste match voor Praag scoort ie een hattrick
    Vind ik leuk
    RAFC4000 +495
    woensdag 17 januari 2018 om 22:39
    tuuuuuuurlijk. als hij er mee voor zorgt dat Sparta 3 keer scoort in 1 match heeft een al een prestatie geleverd.
    Vind ik leuk
    woensdag 17 januari 2018 om 20:01
    Het is dus nog meer verlies; ik dacht dat onze beleidsmensen slimmer waren
    Vind ik leuk
    Brubru +2384
    woensdag 17 januari 2018 om 20:14
    Akkoord maar als Hein hem niet meer moet is hij binnen dit en een paar maanden 0,0 waard.
    Vind ik leuk
    freeman +7326
    woensdag 17 januari 2018 om 20:15
    Al eens gaan zien op de salon welke nieuwe wagen hij gaat kopen .... Mag weldra weer een nieuwe pree op zijn rekening verwachten !
    Vind ik leuk
    BigShaq +255
    woensdag 17 januari 2018 om 20:53
    Ik geloof het pas als ik hem met het truitje in zijn handen zie voorgesteld worden want morgenochtend gaan we wakker worden en staat er weer iets anders in de krant.
    Vind ik leuk
    woensdag 17 januari 2018 om 20:55
    Hoe dom kan je zijn ?
    5 miljoen + 2 miljoen als hij terug verkocht wordt!
    Dan heb je onderhandeld.....
    Nu heb je niks!
    Vind ik leuk
    woensdag 17 januari 2018 om 21:02
    Dat is gesproken!
    Vind ik leuk
    woensdag 17 januari 2018 om 21:02
    Januari is soldenmaand. Bij Anderlecht doen ze gretig mee. Een schande voor deze club.
    Vind ik leuk
    firedwarf +2380
    donderdag 18 januari 2018 om 02:40
    heeft da nu zo lang geduurd om uiteindelijk nog maar voor 4 miljoen te vertrekken??? Iemand een idee van de clausuleringen in zijn contract? Of is het echt maar een droge 4 miljoen want dan heeft anderlecht toch serieus in zijn gat laten bijten...
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Transfer eindelijk afgerond: Anderlecht recupereert vier miljoen voor Stanciu'