Anderlecht-speler afgekraakt: Een salonvoetballer met broze schouders

    Anderlecht-speler afgekraakt: "Een salonvoetballer met broze schouders"

    woensdag 17 januari 2018 om 10:45

    Anderlecht gaat na anderhalf jaar de samenwerking met Nicolae Stanciu hoogstwaarschijnlijk stoppen. De Roemeen is op weg naar Sparta Praag. Het Laatste Nieuws ziet het als de kroniek van een aangekondigd vertrek.

    Tot het laatste moment heeft Stanciu wel de steun van een grote groep supporters. "In tegenstelling tot coaches Weiler en Vanhaezebrouck hielden de fans wel van Stanciu. Zelfs toen hij de laatste weken nauwelijks aan spelen toekwam, scandeerden ze zijn naam. Een stilist zoals ze het graag zien in het Astridpark. Fluwelen voetjes, vista. Een salonvoetballer, helaas voor Anderlecht ook eentje met broze schouders", zo staat te lezen.

    De recordtransfer kon nooit aarden in het Astridpark. "Voor de buitenwereld is de Roemeen een flop - terecht, op basis van zijn statistieken. Hoongelach bij iedereen die paars-wit geen warm hart toedraagt. Een vertrek was onvermijdbaar. Anderlecht wilde niet meer aan kapitaalsvernietiging doen, Stanciu wil vooral opnieuw aan spelen toekomen. Dat Sparta Praag uiteindelijk aan het langste eind trekt, is de wens van Stanciu zelf. Hij blokte aanbiedingen uit Turkije af en wilde enkel naar Tsjechië. Afscheid door de achterdeur - een ontgoocheling."

    Plaats een reactie

    VeeDeeVee +12649
    woensdag 17 januari 2018 om 10:57
    Ook die Keygnaert zeker?
    Vind ik leuk
    Zetterberg +7437
    woensdag 17 januari 2018 om 11:06
    Natuurlijk ziet het publiek hem graag, zulke speler past perfect bij de geschiedenis (allé zal het modewoord ook eens gebruiken: DNA) van de club. Alleen wordt het voetbal van vroeger niet meer gespeeld!

    Leuke jongen, geen kapsones, technisch begaafd en had met Anderlecht een heel bewuste keuze volgens mij gemaakt. Alleen is het helaas niet uitgedraaid zoals we allen zouden gewild hebben. Veel succes in de toekomst, Nico!
    Vind ik leuk
    Boerken +6353
    woensdag 17 januari 2018 om 12:30
    Je hebt hem ook nooit vanop de bank horen roepen en klagen! Had moeten in belgie blijven !
    Vind ik leuk
    vjeekes +4
    woensdag 17 januari 2018 om 11:06
    topliteratuur!! ...NOT
    Vind ik leuk
    woutersca +123
    woensdag 17 januari 2018 om 11:07
    had gewoon eens 3-4 matchen na elkaar nodig maar nooit gekregen
    Vind ik leuk
    Zetterberg +7437
    woensdag 17 januari 2018 om 11:16
    Wat een lumineus idee!
    Vind ik leuk
    Toca +28380
    woensdag 17 januari 2018 om 11:18
    LOL
    Vind ik leuk
    woensdag 17 januari 2018 om 11:13
    Vind dit nietmooi van ons oude bestuur dat zwicht voor de wil van enkele ploegmaats;chantage
    Vind ik leuk
    Zetterberg +7437
    woensdag 17 januari 2018 om 11:17
    Namen?
    Vind ik leuk
    Toca +28380
    woensdag 17 januari 2018 om 11:18
    Herman Van holsbeeck, hij had beloofd dat hij mocht spelen.. ;-)
    Vind ik leuk
    Lord Wenger +12584
    woensdag 17 januari 2018 om 11:46
    Luik-Bastenaken-Luik.
    Vind ik leuk
    RAFC4000 +555
    woensdag 17 januari 2018 om 11:17
    Chantage van ploegmaats? wie dan? Hanni zeker?
    [Reactie gewijzigd op woensdag 17 januari 2018 om 11:17]
    Vind ik leuk
    woensdag 17 januari 2018 om 11:36
    Doodzonde. Broze schouders is makkelijk gezegd, eerder zeer slechte ondersteuning van de club.
    Vind ik leuk
    Julien +1070
    woensdag 17 januari 2018 om 11:52
    Stoïca bis
    Vind ik leuk
    AzEz86 +5333
    woensdag 17 januari 2018 om 11:54
    Zoals hier al meermaals gezegd, doodzonde dat die nooit geen eerlijke kans heeft gekregen in het soort voetbal dat hem past (vorig jaar onder Weiler nog wel kansen gekregen in de 1e helft van het seizoen maar hij moest volledig tegen zijn natuur spelen)
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Anderlecht-speler afgekraakt: "Een salonvoetballer met broze schouders"