Sa Pinto maakt het te bont op stage en vliegt naar de tribunes

    Sa Pinto maakt het te bont op stage en vliegt naar de tribunes

    dinsdag 9 januari 2018 om 16:00

    In de Jupiler Pro League viel Ricardo Sa Pinto al een paar keer op door zijn gedrag. Blijkbaar heeft de trainer van het Standard het ook moeilijk om zich te beheersen tijdens een oefenduel. Dat bleek dinsdag.

    Dinsdag oefende Standard tegen Düsseldorf. Nadat de Duitsers op voorsprong klommen, liet Sa Pinto zich even gaan. De trainer van Standard schopte tegen kegeltjes en ging ook verhaal halen bij de scheidsrechter.

    De scheidsrechter had evenwel geen zin in een opgejaagde Sa Pinto en stuurde de trainer al na zes minuten naar de tribunes. Even later in de twintigste minuut mocht ook zijn assistent de bank van de Rouches inruilen voor de tribune.

    Plaats een reactie

    VeeDeeVee +11599
    dinsdag 9 januari 2018 om 16:14
    Als je u zelfs tijdens een onnozel oefenpartij'tje al niet kan bedwingen.. Die mist meer dan één vijs.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Toca +27686
    dinsdag 9 januari 2018 om 16:14
    Die vent is echt zo zot als iets hé..
    En wij maar jaren zagen op Preud'homme.. een lammetje is dat..
    Vind ik leuk
    Wolf1986 +1213
    dinsdag 9 januari 2018 om 16:18
    De Duitsers denken dat hij de keepertrainer is. Aangezien hij zo mooi kan duiken, zou ik dat ook denken
    Vind ik leuk
    Lord Wenger +10619
    dinsdag 9 januari 2018 om 16:23
    Hij dacht waarschijnlijk dat hij er daar wel mee weg zou komen aangezien de Duitsers een oorlogsverleden hebben met roepen, tieren, kloppen en smijten.

    Vind ik leuk
    Lord Wenger +10619
    dinsdag 9 januari 2018 om 16:25
    Of hij denkt dat Raman nog voor Standard speelt.
    Vind ik leuk
    dinsdag 9 januari 2018 om 17:18
    Sa pinto heeft een kleine piemel
    Vind ik leuk
    Daydreamer +2570
    dinsdag 9 januari 2018 om 17:29
    Ik begrijp niet dat iedereen zo'n commotie maakt rond het gedrag van Sa Pinto... Die man doet toch gewoon wat hem wordt opgedragen en volgt de gedragscode van de club! :)
    Vind ik leuk
    Bart1999 +1456
    dinsdag 9 januari 2018 om 20:18
    Sa Pinto is crazy. Welke gedragscode volgt de trainer van Anderlecht ?
    Vind ik leuk
    Daring +23
    woensdag 10 januari 2018 om 00:33
    die valt niet om van een plastiek bekertje
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Sa Pinto maakt het te bont op stage en vliegt naar de tribunes