Degryse velt duidelijk oordeel over titelstrijd: Zij hebben de sterkste kern

Degryse velt duidelijk oordeel over titelstrijd: "Zij hebben de sterkste kern"

maandag 16 oktober 2017 om 18:50

Club Brugge staat na tien speeldagen autoritair aan de leiding in de Jupiler Pro League. Toch is Blauw-Zwart voor Marc Degryse niet de uitgesproken titelfavoriet. De analist verwacht namelijk veel van het nieuwe Anderlecht onder Hein Vanhaezebrouck.

"Als Anderlecht naar de kwaliteiten van de spelers durft te spelen, zit daar veel meer in dan dat we de voorbije weken onder de vorige trainer te zien kregen. Wat mij betreft hebben zij momenteel de sterkste kern in België", liet Degryse optekenen bij Sports Late Night.

De taak voor Vanhaezebrouck en zijn troepen is nu om al het goede van de eerste helft in KV Mechelen te bevestigen, maar dat wordt volgens Degryse geen probleem. "Hij gaat een heel herkenbaar systeem hanteren, zoals we dat allemaal kennen. En daarin gaat hij de spelers op hun juiste plaats zetten." 

Plaats een reactie

maandag 16 oktober 2017 om 19:12
Ja marc de gryse dat zal wel zozijn maar ik heb de match nog eens bekeken en de verdeging van mechelen gaf wel niet thuis in 3doelpunten dan kun ge met een groot gemak balletjes inde rug van de verdiging plaatsen en gauls maken
Vind ik leuk
maandag 16 oktober 2017 om 22:57
Ja lode ik heb de match tegen Oostende ook gezien.....
En vond je het zo goed?
Vind ik leuk
Toca +7895
maandag 16 oktober 2017 om 19:13
De tweestrijd zal pas echt losbarsten in de play offs. Al heeft club nu wel al een mooie voorsprong, maar gedeeld door 2 is alles nog open.
Vind ik leuk
maandag 16 oktober 2017 om 20:53
Tegen die tijd zullen er toch nog wat punten van die voorsprong afgeknabbeld moeten worden. Ik vind 5 punten over 10 matchen echt het maximum. Er is geen foutenmarge dan. Maar wie zegt dat tegen de PO1 de voorsprong nog 9 punten bedraagt...ik hoop alleszins van niet!
Vind ik leuk
Toca +7895
maandag 16 oktober 2017 om 21:10
Die achterstand moet kleiner worden, en ik ben positief dat die kleiner zal worden. We mogen niet met meer dan 3 punten achter de boeren starten.
Vind ik leuk
dinsdag 17 oktober 2017 om 14:35
Als je ziet dat Club 90pct van zijn matchen wint met 4-0 of 0-4, en RSCA als ze eens winnen 1-0 en voor de rest alles draws of loss', dan weet je dat het echt wel moeilijk wordt hoor, Club zal alleen maar afstand nemen.
Vind ik leuk
dinsdag 17 oktober 2017 om 14:42
Wetende dat Brugge 2 keer met 4 doelpunten verschil heeft gewonnen, op openingsspeeldag tegen Lokeren en thuis tegen Standard, ze hebben wel maar liefst 6keer gewonnen met 1 doelpunt verschil. Oftewel beschik je over selectief geheugen oftewel ben je naar de u8 van Brugge gaan kijken ;)
Vind ik leuk
DDT +1019
maandag 16 oktober 2017 om 19:37
Ach na nieuwjaar is iedereen europees uitgeschakeld verliest club 2 keer na elkaar en ligt alles weer open :)
Vind ik leuk
dinsdag 17 oktober 2017 om 14:33
gratis goals gekregen van kvm "het goede van het 1e helft..", veel geluk met gratis doelpuntjes tegen de andere ploegen. En Degryse, aub zeg, oude zak je bent voetbal volledig verleerd dat is nu duidelijk. FCB speelt nog niet eens op topniveau en wint al bijna alle matchen met 4-0. RSCA staat te vieren als ze een match winnen met 1-0... Dan heb je nog teo & onyekuru die wss in de kleedkamers ruzie zullen maken, neen jong. Ze mogen al blij zijn met een PO1 ticket.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Degryse velt duidelijk oordeel over titelstrijd: "Zij hebben de sterkste kern"