Vrancken vreest Propere Handen niet: Mechelen is kampioen en promoveert naar 1A

Vrancken vreest Propere Handen niet: "Mechelen is kampioen en promoveert naar 1A"

Gepubliceerd: maandag 22 april 2019 om 12:16ma 22-04-2019 om 12:16

KV Mechelen wist dan wel de titel te pakken in 1B, toch is Malinwa nog niet zeker over promotie naar de hoogste klasse. Daarvoor wacht de club nog op een uitspraak in Operatie Propere Handen. Wouter Vrancken sprak zich erover uit bij Play Sports.

De Mechelen-coach houdt vooralsnog geen rekening met een doemscenario. "Als je kampioen wordt en promoveert, dan speel je volgend seizoen in 1A", verwacht Vrancken dat Malinwa volgend seizoen terugkeert naar Eerste Klasse.

Toch hoopt Vrancken dat er snel zekerheid komt vanuit de voetbalbond. "Ik heb er hetzelfde zicht als iedereen op: geen. We hopen gewoon op een snelle uitspraak zodat we verder kunnen. Maar uiteraard ga ik er vanuit dat ik volgend seizoen trainer ben in 1A, dat is hoe de zaken nu staan."

Spannende dagen
Indien Mechelen bestraft wordt, promoveert Beerschot-Wilrijk alsnog naar 1A. Maar ook voor Waasland-Beveren en Sporting Lokeren zijn het nog spannende dagen. De ene Wase club kan ten nadele van de andere alsnog in Eerste Klasse blijven.

Poll

Denk je dat Mechelen gestraft wordt in Operatie Propere Handen?

(702 stemmen)

Plaats een reactie

maandag 22 april 2019 om 13:20
Denk dat na spelen van finale BVB, meer nieuws zal uitkomen en dit met def. conclusie's en gevolgen.Langer zal niet meer kunnen gewacht worden,wegens gebrek aan tijd door ev. in beroep te gaan. Benieuwd of nieuwe competitie zal kunnen starten eind Juli/begin Augustus vóór spelen van belangrijke Europese voorronde's! Kiest men voor doofpotoperatie welke al jaren aan de gang is en stopt men juist daardoor af naar hervorming Belgisch voetbal toe, zonder Play-Offs seizoen verder in seizoen 2020-2021?
Vind ik leuk
Brubru +6305
maandag 22 april 2019 om 13:51
Hopelijk gaat iedereen vrij uit en kunnen we gewoon verder.
Vind ik leuk
Jun +15
maandag 22 april 2019 om 13:52
Ik weet niet welke bewijzen de bond heeft tegen KV, maar KV is een club dat in 1e klasse hoort! Clubs zoals Moeskroen en Eupen horen niet in 1e klas. Kijk naar wat voor supporters die hebben.. dat is om mee te lachen
Vind ik leuk
maandag 22 april 2019 om 17:18
Voor de Beerschot Wilrijk supporters zou het een slag in het gelaat als er omkoping mee gemoeid is , nogmaals wij zijn indertijd veroordeeld op vermoedens dus zonder harde bewijzen . Ik vind als er alleen vermoedens zijn en men kan niets hard maken moet men KV vrijspreken maar als het keihard bewezen is moet men niet afkomen met personen die solo slim gespeeld hebben . Zij behoren tot de club en die moet dan de gevolgen dragen .
Vind ik leuk
Robbie007 +903
maandag 22 april 2019 om 15:44
Als KV terug naar eerste ga kunnen ze net zo goed een onderzoek “propere handen” bij de voetbalbond doen. Hoe jammer ik het ook vind, want KV is een ploeg die ik graag in 1A zou hebben.
Vind ik leuk
deket +393
dinsdag 23 april 2019 om 01:38
Neemt zijn wensen voor werkelijkheid of wil de bond beïnvloeden
Begrijp niet waarop het zolang moet duren
Vind ik leuk
dinsdag 23 april 2019 om 23:33
Lokeren hoort in 1ste à na 23 jaar in 1ste klasse a volgenz mij hebben jullie liever sporting Lokeren in 1a Dan beerschot in 1a en of Eupen en Moeskroen in 1a thuis horen dat is iedereen de mening anders ik ben van mening Moeskroen en Eupen horen niet thuis in 1a
Vind ik leuk
woensdag 24 april 2019 om 02:14
Koop valse paspoorten, rijbewijzen, identiteitskaarten, visa WhatsApp; +31 97010210177

We gebruiken hoogwaardige apparatuur en materialen om valse documenten te produceren. Alle geheime kenmerken van echte paspoorten worden zorgvuldig gedupliceerd voor onze vervalste documenten. Wij zijn unieke producenten van nepdocumenten van hoge kwaliteit. We bieden alleen originele namaakpaspoorten van hoge kwaliteit en diplomatieke paspoorten, rijbewijzen, ID-kaarten, postzegels, visa's, schooldiploma's en andere producten voor een aantal landen, zoals:

VS (Verenigde Staten), Australië, Canada, UK (Verenigd Koninkrijk), Portugal, Noorwegen, Denemarken, Zweden, IJsland, Slovenië, Oekraïne, Slovekia, Tsjechische Republiek, Duitsland, België, Frankrijk, Brazilië, Finland, Nederland, Israël, Spanje , Italië, Mexico, Zuid-Afrika, Oostenrijk, Bahrein, Argentinië, India, China, Hong Kong en elk ander land dat u nodig heeft.

Contact: Daniel Lourenco
E-mail: daniel.realdocuments@gmail.com
whatsapp: +31 97010210177

Neem gerust contact op via e-mail of bel op elk gewenst moment.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws