De opstelling voor vanavond: 'Martinez kiest tussen Carrasco en Thorgan Hazard'

De opstelling voor vanavond: 'Martinez kiest tussen Carrasco en Thorgan Hazard'

Gepubliceerd: donderdag 21 maart 2019 om 12:30do 21-03-2019 om 12:30

De Rode Duivels spelen donderdagavond hun eerste EK-kwalificatiematch tegen Rusland. Roberto Martinez treedt aan met een gehavend elftal, waarin onder meer Leander Dendoncker en Michy Batshuayi zouden mogen starten.

Dat meldt Het Laatste Nieuws. In het doel staat uiteraard Courtois, met het drietal Alderweireld-Vermaelen-Vertonghen als achterste lijn. Chadli, Dendoncker, Tielemans en Carrasco staan op het middenveld. De drie aanvallers worden hoogstwaarschijnlijk Eden Hazard, Batshuayi en Mertens.

Het Nieuwsblad denkt bijna hetzelfde, maar dan zonder Carrasco. Thorgan Hazard zou de plaats op de linkerflank krijgen. Zonder Lukaku, De Bruyne, Witsel, Dembélé, Meunier, Kompany en de gestopte Fellaini wordt het sowieso puzzelen voor de bondscoach, zeker als hij in zijn kenmerkende 3-4-3 wil blijven spelen.

Lees ook: Frisse wind: onze mogelijke opstelling voor de Rode Duivels

Lees meer over:Rode DuivelsBelgië

Poll

Winnen de Rode Duivels tegen Rusland

(348 stemmen)

Plaats een reactie

Wim1966 +2178
donderdag 21 maart 2019 om 12:47
Ik hoop dat Vermaelen het een wedstrijd volhoudt.
Vind ik leuk
Mrbai +533
donderdag 21 maart 2019 om 12:47
Beurk als je onze ploeg ziet tegenover die echte toplanden is onze 3e plaats echt wel een succes hoor
Vind ik leuk
JeffPaeter +149
donderdag 21 maart 2019 om 12:54
Thorgan heeft zijn beste seizoen ooit, hoe kan je twijfelen tussen hem en iemand die in China speelt??
Vind ik leuk
Brubru +6041
donderdag 21 maart 2019 om 13:00
Thorgan is nergens meer sedert de winterstop volgens de Duitse sportpers.
Het is trouwens niet omdat hij in China speelt dat je Carrasco niet moet opstellen maar omdat hij het laatste jaar Minder goed presteert. Witsel speelde ook in China maar dat is er nooit aan te zien geweest.
Vind ik leuk
JeffPaeter +149
donderdag 21 maart 2019 om 13:25
Sinds hij naar China vertrok, heeft hij niets bij de Duivels gepresteerd. Zijn WK was dramatisch

Het gaat erom hoe ze bij de Duivels presteren en in Thorgans laatste wedstrijd scoored hij er 2.
Vind ik leuk
Geofpurple +7242
donderdag 21 maart 2019 om 13:58
klopt niet, Hazard is net al een hele poos uit vorm, maar der is beterschap in zicht. Dan nog zou ik hem verkiezen boven carasco. Met carasco hebben we duidelijk geen witsel scenario (diens niveau is wel degelijk drastisch gezakt.)
Vind ik leuk
Arrado +233
donderdag 21 maart 2019 om 14:02
Die flanken blijven toch altijd een discussiepuntje.
Chadli verdient die plaats momenteel echt niet imo. Dan is Thorgan op links toch logischer
Op de rechterflank neig ik ook eerder naar Castagne dan Carrasco. Intrinsiek is Carrasco veel beter, maar Chinees voetbal doet hem geen deugd.

In de verdediging zou ik kiezen voor Denayer (man in vorm) ipv Vermaelen. Voor Vermaelen zou het weer jammer zijn als hij zich nu blesseert en weer niet kan spelen bij Barca.

Hoop eigenlijk dat Origi ook speelminuten krijgt deze week
[Reactie gewijzigd op donderdag 21 maart 2019 om 14:03]
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws