Doet KAA Gent knappe transferdeal? Louwagie geeft Buffalo-supporters hoop

Doet KAA Gent knappe transferdeal? Louwagie geeft Buffalo-supporters hoop

Gepubliceerd: dinsdag 19 maart 2019 om 11:15di 19-03-2019 om 11:15

KAA Gent wist zich na een knappe remonte alsnog te plaatsen voor Play-Off 1. De laatste weken waren de Buffalo’s op toerental. Eén van de uitblinkers was wintertransfer Alexander Sørloth. Michel Louwagie komt met nieuws over zijn verblijf.

De CEO van Gent liet zich in Extra Time uit over de toekomst van de Deense huurling. Sørloth is wel eigendom van Crystal Palace, bovendien plakt er een prijskaartje van circa tien miljoen euro op het hoofd van de aanvaller.

Nieuwe uitleenbeurt
Sørloth definitief in huis halen, lijkt een onmogelijk klus. Louwagie zal echter een poging doen om de Deen ook volgend seizoen tijdelijk naar de Ghelamco Arena te halen. Samen met de Premier League-club hoopt de Gent-manager tot een nieuwe huurovereenkomst te komen.

De linkspoot had na Nieuwjaar een belangrijk aandeel in de comeback van de Buffalo's. Gent wist zich – na een belabberde eerste ronde – toch nog te plaatsen voor een plaats in Play-Off 1.

Poll

Zou dat haalbaar zijn?

(494 stemmen)

Plaats een reactie

dinsdag 19 maart 2019 om 11:34
Het is bijna tijd om de abonnementen te vernieuwen...
Vind ik leuk
Blue-Blanc +1080
dinsdag 19 maart 2019 om 11:53
Zou je jouw naam niet beter veranderen naar stefaanblauwwit? Jij met je geniepige Gent-Fetisj
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 13:59
Nee, bedankt voor het aanbod maar ben fier om als Blauwzwarte Bruggeling geboren te zijn en als blauwzwarte Bruggeling m'n kaars uit te blazen. Was het niet zo dat op het eind vd transferperiode enkele betere spelers vertrokken en niet echt vervangen werden bij jullie?
Vind ik leuk
Blue-Blanc +1080
dinsdag 19 maart 2019 om 14:04
Goed opgemerkt. Maar wat heeft dit met jouw vorige opmerking te maken?
Vind ik leuk
Reagens +3512
dinsdag 19 maart 2019 om 11:37
Ik geloof niet dat het ons gaat lukken. Denk wel dat de speler open staat voor een langer verblijf, maar het financiële gaat niet lukken.
Vind ik leuk
Blue-Blanc +1080
dinsdag 19 maart 2019 om 11:58
Tenzij Palace denkt niks meer met hem te kunnen doen en de prijs laat zakken. Voor hem mogen we ons transfer-record wel eens breken.
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 12:16
Is het niet haalbaar dan is het zo. In het verleden hebben we wel bewezen dat met een goede scouting goede spelers konden halen één daarvan was een zekere Olé Martin Årst, toen hij naar Gent kwam was hij onbekend maar het bleek een schot in de roos want zijn passages bij Gent en Standard waren goed. Bij Anderlecht was het minder omdat hij zijn kans niet kreeg.
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 12:29
Zou inderdaad een goede zaak zijn
Vind ik leuk
Lord Wenger +18240
dinsdag 19 maart 2019 om 13:22
Lijkt me onwaarschijnlijk op dit moment, maar tegen de zomer kan er veel veranderen.
Vind ik leuk
Blue-Blanc +1080
dinsdag 19 maart 2019 om 13:52
Indien we zeker zijn van het CL-geld ;)
Vind ik leuk
Lord Wenger +18240
dinsdag 19 maart 2019 om 14:01
Dan opteer ik toch eerder om Messi een jaar te huren. 😉😋