Trebel verrast vriend en vijand: 'Fransman wil Anderlecht verlaten na dit seizoen'

Trebel verrast vriend en vijand: 'Fransman wil Anderlecht verlaten na dit seizoen'

Gepubliceerd: vrijdag 15 maart 2019 om 11:18vr 15-03-2019 om 11:18

RSC Anderlecht hoopt tegen Play-Off 1 Adrien Trebel te recupereren. De Fransman is al ruim vijf maanden buiten strijd, waardoor hij zich wel nog wil bewijzen dit seizoen. Volgens Het Laatste Nieuws wil Trebel voor een transfer spelen.

De krant meldt dat Trebel komende zomer weg wil bij Anderlecht. Best opvallend: aangezien de Fransman vorig jaar nog een sterk verbeterd contract tekende bij paars-wit. Zo zou hij in de clinch liggen met zowel Fred Rutten als het bestuur van de club.

'Het incident in de oefenwedstrijd tegen Heidenheim op de winterstage (Rutten liet Trebel tegen diens wil opdraven, met een knieblessure tot gevolg) heeft de relatie tussen de twee onherstelbare schade toegebracht. Zelfs als hij topfit is, heeft Trebel geen enkele garantie dat Rutten hem zal gebruiken in Play-off 1', klinkt het.

Relatie met Bayat
Ook met de clubleiding van Anderlecht is de relatie vertroebeld. 'Het probleem met het bestuur ligt dan weer aan zijn makelaar met Mogi Bayat. Het feit dat Trebel zijn gecontesteerde vriend met zich meebracht om de wedstrijd tegen Eupen bij te wonen vanop de eretribune, werd door het bestuur van Anderlecht gezien als een rechtstreekse provocatie', besluit het dagblad.

Plaats een reactie

camargue +6019
vrijdag 15 maart 2019 om 11:21
Gisteren was het: TREBEL moet weg deze zomer ...

Vandaag is het: ZORGEN voor Anderlecht ...

Morgen: ...

Overmorgen: ...
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 11:21
Is daar al langer mee bezig, gewoon laten gaan en het is opgelost
Vind ik leuk
Mrbai +448
vrijdag 15 maart 2019 om 11:22
Weg met diene Janet , speelt nooit en verdient te veel .

Wel een goede voetballer eens fit maar zo een rot mentaliteit .
Vind ik leuk
K1908 +2504
vrijdag 15 maart 2019 om 11:31
Sinds hij daar met Bayat zat heeft die ook wel het meeste respect van mijn kant verloren. Ongeacht zijn relatie met die man, valt die actie niet te rechtvaardigen t.oV. je werkgever. Met het geld dat die mannen verdienen is dat in feite nog een pak erger dan anders!

Dat hij vertrekt...
Vind ik leuk
dakcota +4614
vrijdag 15 maart 2019 om 12:28
bayat was wel de HELD toen hij trebel naar anderelcht had gebracht... hoe zaken kunnen keren....
Vind ik leuk
K1908 +2504
vrijdag 15 maart 2019 om 12:30
Waar haal je dat vandaan?
Moest het al waar zijn, doet dat niet ter zake, de kaarten lagen anders.

Ik heb nooit iemand horen zeggen "gelukkig is er Bayat voor al onze top transfers". voor zover ik weet was iedereen het toen al lang beu met HVH en Bayat...
Vind ik leuk
dakcota +4614
vrijdag 15 maart 2019 om 12:33
typisch supporters natuurlijk. toen bayat alle mindere spelers voor een aardig centje wist te verpatsen aan andere clubs is er niemand die klaagde. nu zitten we een jaar na dat bayat bij ons is weggeduwt met spelers waar iedereen klachten over heeft..

ik zeg niet dat een huismakelaar goed is, integendeel, ik zeg enkel dat bayat op zich goeie dingen heeft gedaan (al dan niet met gesjoemel van zijn kant, wat niet kan natuurlijk)

Enzolang niets bewezen is door het gerecht en bayat niet bestraft is, hoop ik dat hij nog goeie dingen zal doen voor mijn mooie club en 1 van die goeie dingen is trebel verkopen voor veel geld
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 maart 2019 om 12:35]
Vind ik leuk
K1908 +2504
vrijdag 15 maart 2019 om 12:36
volgens mij is die pas buitengeduwd na heel die propere handen affaire en dus na de transfers van vorige zomer. De goeie dingen die hij heeft gedaan is inderdaad anderen opschotelen met rot materiaal dat we niet aan de straatstenen verkocht kregen...

Het zal zeker niet allemaal slecht geweest zijn, maar de eindbalans super positief noemen zou toch ook ene stap te ver zijn, niet?

Dat hij Trebel inderdaad maar buiten leidt en dat hij zelf volgt.. ;-)
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 maart 2019 om 12:37]
Vind ik leuk
dakcota +4614
vrijdag 15 maart 2019 om 12:39
We moeten vooral naar managers kijken, van holsbeeck bijvoorbeeld die zijn werk niet meer serieus nam door met bayat te gaan samenwerken. Hij is de verantwoordelijke van al die spelers, als makelaar heeft bayat enkel zijn job gedaan, hij heeft mindere spelers bij ons binnengekregen en daar aan verdient. onze schouting en HVH waren gewoon zwak. als makelaar zou jij hetzelfde doen (nogmaals, het gesjoemel dat NOG niet bewezen is mag er natuurlijk niet bij zijn)
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 07:37
Zaten inderdaad mooie transfers bij maar zie toch liever een deftig scouting dan afgankelijk zijn van een makelaar met bureau op Neerpede.
Vind ik leuk
dakcota +4614
zondag 17 maart 2019 om 21:31
zoals reeds gezegd, ik ga akkoord.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 11:40
Trebel is ne rotte appel
Vind ik leuk
pitroken +167
vrijdag 15 maart 2019 om 11:48
is die nog bij rfca?aan zijn speelminuten te zien blijkbaar niet.
Vind ik leuk
K1908 +2504
vrijdag 15 maart 2019 om 12:31
Blessures...
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 11:53
Dat hij maar vlug vertrekt...
Vind ik leuk
DirkRAFC1 +1522
vrijdag 15 maart 2019 om 11:59
Ik zou zelfs durven stellen dat Trebel vriend, vijand én mij, die het hoegenaamd niks kan schelen, hiermee verrast. :-)
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 12:02
En dan sta je stom dat ze uitgefloten worden ( keur dat niet goed hoor ) ! Ligt onder de sloef van Bayat, niets met voetbal te maken ! Weg ermee !!!!
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 07:39
Media is alweer aan het stoken.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 12:16
Zo zie je maar dat het tij kan keren. Verleden keer mocht hij niet weg en kreeg hij een enorme opslag. En nu willen ze hem weg... Ik heb het altijd al gezegd, hij was dat monsterloon niet waard.
Vind ik leuk
K1908 +2504
vrijdag 15 maart 2019 om 12:34
Het was overdreven dat loon, maar op dat moment was het de pilaar vanb de ploeg. Er was ook niet veel anders aangetrokken en ik denk dat hij anders al weg was. Natuurlijk moet je in rekening houden dat heel dat Bayat verhaal nog ongekend was voor iedereen, officieel toch, ja kan dat dan moeilijk mee in de overweging nemen bij de contractonderhandelingen.

You can get the player out of the baraquis club, but the baraquis club not out of the player it seems...
Vind ik leuk
j.caesar +1329
vrijdag 15 maart 2019 om 12:44
Dat verrast mij helemaal niet. Voor RSCA is dit misschien een goede zaak want het moet niet gemakkelijk zijn in de kleedkamer met een vedette van zijn niveau ... 😎
Vind ik leuk
Julien +1299
vrijdag 15 maart 2019 om 13:14
Nog eens weggesmeten geld, na Vranjes. Het houdt niet op.
Vind ik leuk
Frefke +1363
vrijdag 15 maart 2019 om 13:38
Zoals bij Standard, bij 't minste akkefietje is het ambras met hem.
Wat een rotkarakter die gast. En moest hij nu nog de pannen van het dak spelen zou ik dit nog kunnen aannemen maar meer dan een goeie middemoter is hij niet.
Vind ik leuk
Juju +40
vrijdag 15 maart 2019 om 15:22
Tegen een goede prijs mag en kan iedereen weg ... maar niet zomaar om van zijn dik maandloon af te zijn
Vind ik leuk
vanhimst +1179