OPSTELLING: Leko vervangt enkel Dennis voor de derby, Wesley op tijd fit

OPSTELLING: Leko vervangt enkel Dennis voor de derby, Wesley op tijd fit

Gepubliceerd: zondag 10 februari 2019 om 13:30zo 10-02-2019 om 13:30

De derby Cercle Brugge-Club Brugge staat op het programma op speeldag 25. Club Brugge gaan puntenverlies meer veroorloven met het oog op de titelstrijd. Cercle hoopt zijn slechte vorm om te draaien.

Cercle Brugge zit met een 1 op 15 in een absolute vormdip. Afgelopen speeldag werd er met 3-2 verloren op het veld van Zulte Waregem. Palun kreeg twee keer geel en Sylla zorgde vijf minuten voor tijd voor een domper voor Cercle.

Coach Ivan Leko kan nog steeds niet beschikken over Arnaut Groeneveld. Gelukkig voor Leko is Wesley Moraes wel op tijd fit geraakt voor de stadsderby. Wesley krijgt voorin Siebe Schrijvers naast zich. Clinton Mata vervangt de geschorste Emmanuel Dennis, waardoor Krepin Diatta naar de linkerflank verhuist. Club Brugge speelde vorige speeldag 1-1 gelijk in een beladen topper tegen KAA Gent.

Eerder op het seizoen wist Blauw-Zwart de Brugse derby met gemak te winnen. Het werd 4-0 in het eigen Jan Breydelstadion. Cercle kon al zes wedstrijden niet winnen van Club. Een laatste overwinning dateert al van 31 oktober 2013. Toen werd het 2-0 voor Cercle.

Poll

Wie gaat winnen?

(139 stemmen)

Plaats een reactie

zondag 10 februari 2019 om 13:45
Ik zou liever eens Wesley op de bank zien want hij brengt toch niks
Vind ik leuk
freeman +13464
zondag 10 februari 2019 om 14:05
Dan moet je dat eens uitleggen! Is de enige die met de rug naar doel kan spelen! Kan steeds de toegespeeld bal bijhouden en lekker verdelen naar zijn ploegmaats. Wel geen superscorer, moest hij dit wel zijn , dan was die reeds lang vertrokken voor heel veel geld !hou hem straks maar eens in de gaten !



Vind ik leuk
Kris1 +1135
zondag 10 februari 2019 om 14:28
Dany heeft gelijk. Wesley zit in een serieuze dip. Doordat Leko maar één systeem kan hanteren met Wesley in de ploeg, draait Club niet als Wesley niet draait. De hele ploeg laten spelen in functie van een vrij beperkte speler is om problemen vragen.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 14:40
daar hebt ge uw uitleg, bedankt Kris voor uw uitzetting
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 16:49
En een andere trainer op de bank want Leko Bakt er NIETS van .
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 16:56
Ben ik mee eens maar ik denk niet dat ze zijne C4 gaan geven maw dit seizoen is verloren ,Europees is het hoogst haalbare
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 13:54
Nakamba erin voor Vormer
Poulaîn erin voor Amrabat

Dan ben ik akkoord
Vind ik leuk
Wim1966 +1699
zondag 10 februari 2019 om 14:17
En waar is de geweldige Vlietinck?
Ik dacht dat hij speelklaar was?
Vind ik leuk
Boer +286
zondag 10 februari 2019 om 15:02
Die goal werd dat vorige week niet afgekeurd door Dhr. Visser
Vind ik leuk
Wim1966 +1699
zondag 10 februari 2019 om 15:26
Verdediger speelde wel degelijk de bal. Toch andere situatie dan bij bleiter Bakkali die wel gewoon een schop kreeg.
Vind ik leuk
Boer +286
zondag 10 februari 2019 om 16:09
Dan gaan we eens moeten tesamen her kijken
Vind ik leuk
Wim1966 +1699
zondag 10 februari 2019 om 16:33
Bij jou of bij mij 😁
Vind ik leuk
blondel +3291
zondag 10 februari 2019 om 15:24
WAt heeft Leko tegen Nakamba?Vorig seizoen moest die ook soms plaats ruimen voor Clasie.Rits is wel degelijk de mindere van Nakamba.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 16:45
Heeft Leko nu nog niet voldoende bewezen dat hij GEEN TOP TRAINER VOOR EEN CLUB ALS BRUGGE IS ???
Vind ik leuk
TageMeister +7237
zondag 10 februari 2019 om 15:27
Wa een pattatenveld
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws