'RSC Anderlecht ziet belangrijke coming man opstappen uit het Astridpark'

'RSC Anderlecht ziet belangrijke coming man opstappen uit het Astridpark'

Gepubliceerd: woensdag 12 december 2018 om 07:00wo 12-12-2018 om 07:00

Er is de laatste maanden al heel wat gebeurd bij RSC Anderlecht. Sinds de overname van Marc Coucke was het al een komen en gaan van personeelsleden. Het Nieuwsblad weet dat er alweer een belangrijke pion vertrekt.

Het dagblad weet dat Mathijs Keersebilck weldra opstapt bij de Brusselaars. Hij staat momenteel aan het hoofd van het departement Marketing en Communicatie. Bovendien werd hij aanzien als één van de coming men onder nieuwe voorzitter Coucke.

Keersebilck verlaat Anderlecht om bij bouwbedrijf Matexi aan de slag te gaan. Eén van de bazen van de onderneming is Jo Van Biesbroeck, nota bene de financieel directeur van paars-wit. Hij haalt een belangrijke schakel weg bij de Belgische recordkampioen.

Niet de eerste, niet de laatste
De verschuivingen bij het 'nieuwe' Anderlecht blijven dus maar duren. Eerder werden al verschillende pionnen ontslagen, ook stapten er al enkelingen zelf op uit het Constant Vanden Stockstadion.

Plaats een reactie

Toca +50314
woensdag 12 december 2018 om 07:01
Wat een verlies 🤔
Vind ik leuk
Peed +709
woensdag 12 december 2018 om 07:06
Amen ...
Vind ik leuk
hoekschop +3971
woensdag 12 december 2018 om 07:04
Wie? Mathijs Keersebilck van de dienst marketing? Bedankt om hier een artikel aan te wijden. Ik ga Mathijs missen als hij er weldra niet meer is.
Je moet al wel diep gaan graven om tot een dagelijks portie bagger over Anderlecht te komen. Nog niets over Coucke te melden vandaag?
Vind ik leuk
Zetterberg +12731
woensdag 12 december 2018 om 07:15
Het schijnt heeft Coucke de controledokter gestuurd naar Mariëtte van de poetsafdeling! Het gerucht doet de ronde dat Mariëtte helemaal niet ziek is maar haar stiefdochter aan het helpen verhuizen is! We verwachten hieromtrent breaking news rond de middag...ik voel dat er nog een ontslag in de lucht hangt!
Vind ik leuk
Diego A M +4353
woensdag 12 december 2018 om 07:32
Allée zeg. Dat ziet er nie goed uit voor Mariette. Raar dat ik hierover nog niks gelezen heb.
[Reactie gewijzigd op woensdag 12 december 2018 om 07:50]
Vind ik leuk
hoekschop +3971
woensdag 12 december 2018 om 08:35
Dat is omdat VP zijn bronnen nog aan het checken is :)
Vind ik leuk
woensdag 12 december 2018 om 08:49
Hopelijk is de stiefdochter dan goed verhuisd

Vind ik leuk
strat2 +1109
woensdag 12 december 2018 om 07:41
De vraag is: waarom stapt hij op ?
Omdat hij zich kan verbeteren, of omdat hij ontevreden is?
Het is wel waar dat men steeds weer op iets tracht te schrijven over Anderlecht, maat hier lijkt het toch om gewoon verslaggeving van een feit te gaan.
Een hoofd marketing/communicatie, dat is toch wel een belangrijke schakel in een club?
Vind ik leuk
dethklok28 +5401
woensdag 12 december 2018 om 08:13
Belangrijke schakel? Zonder op te zoeken, wie vervult die rol bij de andere ploegen uit de G6? Zo belangrijk is dat dus...
Vind ik leuk
hoekschop +3971
woensdag 12 december 2018 om 08:41
Who cares? Wie op dit forum wist voor dit artikel van het bestaan van Mathijs Keersebilck? Wat maakt het dan uit dat hij op stapt of waarom hij op stapt? Anderlecht kan toch niet de enigste club zijn waar iemand van de administratie vroeg of laat eens weg gaat? Bij andere clubs is dit toch ook geen artikel waard.
Vind ik leuk
woensdag 12 december 2018 om 11:44
Ik . Heeft nog bij club gezeten.
Vind ik leuk
VeeDeeVee +19168
woensdag 12 december 2018 om 10:01
Ik denk niet dat het sportieve hieronder zal lijden..
Vind ik leuk
Hierulf +1846
woensdag 12 december 2018 om 10:41
RIP
Vind ik leuk
woensdag 12 december 2018 om 11:44
Het gaat verbazend goed vooruit.
Vind ik leuk
vanhimst +1178
woensdag 12 december 2018 om 12:03
tegenwoordig is het bij Anderlecht komen en gaan , hoe kan men dan een evenwichtig beleid uitvoeren zowel financieel als sportief
Vind ik leuk
DOMI +491
woensdag 12 december 2018 om 12:28
Veel reacties die zich afvragen of dit ook al nieuws is. Op zich niet en zeker niet spectaculair, enkel gebeurt het wel opvallend veel en zijn er meer die gaan dan komen. Er scheelt dus duidelijk toch wel iets, ook al is het Mariëtte de poetsvrouw binnenkort!
Vind ik leuk
woensdag 12 december 2018 om 15:09
De club glijd langzaam maar zeker naar de afgrond. Slecht beleid wordt de club fataal.
Vind ik leuk
E.V +2914
woensdag 12 december 2018 om 18:07
lol....Als je niet den domste van de bende bent dan zeker de grappigste.....
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws