Vanhaezebrouck slikt blamage: Het is elke keer hetzelfde liedje

Vanhaezebrouck slikt blamage: "Het is elke keer hetzelfde liedje"

Gepubliceerd: donderdag 8 november 2018 om 20:00do 08-11-2018 om 20:00

Anderlecht is na amper vier wedstrijden in de Europa League al uitgeschakeld. Met amper één puntje kan het zelfs mathematisch niet meer doorstoten. Coach Hein Vanhaezebrouck zoekt naar verklaringen. 

Vanhaezebrouck zag het in iedere match verkeerd gaan. "We zijn geen enkele keer weggespeeld. Bij Trnava domineer je heel de wedstrijd en pak je een vermijdbare goal. Tegen Zagreb beginnen we goed en geven we dan een penalty weg. Tegen Fenerbahçe leiden we 2-0, en dan brengen we hen terug. Ze pushen onmiddellijk en dan staat het 2-2. Het is elke keer hetzelfde liedje", geeft hij aan bij Sporza.

Die fouten hebben Anderlecht genekt. "Je ziet dat wij nog moeten groeien. Wij moeten bepaalde dingen nog beter doen met een hele jonge ploeg. Die jongens maken fouten, maar dat moet eruit. Als je zo'n voetbal brengt bij bepaalde clubs zijn ze tevreden, maar bij Anderlecht is er veel meer druk om te winnen. Als dat dan niet lukt, dan is het niet voldoende en zijn de mensen niet tevreden."

Ook op het veld van Fenerbahçe ging het weer mis. "Nu stond je met de rug tegen de muur, bij misschien wel de moeilijkste verplaatsing. We mogen te licht om het verschil in cijfers te maken. Niet in het spel, maar wel in de cijfers."

Plaats een reactie

polle1 +448
donderdag 8 november 2018 om 20:08
bol het af sukkelaartje,ge hebt deze ploeg al maanden onder uw hoede en er zit niets van vooruitgang in
Vind ik leuk
donderdag 8 november 2018 om 20:11
Racing Genk revisited.

Vind ik leuk
Zetterberg +13493
donderdag 8 november 2018 om 20:12
Al een jaar!
Vind ik leuk
purple +819
donderdag 8 november 2018 om 20:14
Deze ploeg mag je jaren onder je hoede hebben ,en er mag komen welke trainer ook....
Zelfs guardiola kan hier niks mee....
Vind ik leuk
donderdag 8 november 2018 om 21:02
Een frisse wind zou niet slecht zijn...de spelers hebben geen respect meer voor Hein omdat hij de schuld telkens openlijk bij hun legt. Een goede trainer verdedigt zijn spelers en zegt intern wat er moet veranderen.
Vind ik leuk
purple +819
donderdag 8 november 2018 om 21:57
nogmaals te zwak is te zwak....
het werkt niet met deze groep....
Vind ik leuk
Geertkeano +549
vrijdag 9 november 2018 om 10:45
beste purple elke trainer zelf ik zal het beter doen dan loser hein
Vind ik leuk
purple +819
vrijdag 9 november 2018 om 22:36
Ja ,want jij bent de man!
Vind ik leuk
Philip R. +433
donderdag 8 november 2018 om 20:55
Idd... als Club-supp vind ik het heel spijtig voor de coëfficiënt maar Hein heeft deze ploeg al bijna een jaar onder hem maar idd geen vooruitgang te merken!
Vind ik leuk
Lunam +1990
donderdag 8 november 2018 om 21:05
Op naar een ander doelwit dus.
Vind ik leuk
Mike1208 +495
donderdag 8 november 2018 om 20:12
Coucke bol het af
Ga terug naar de zee
We hebben u niet nodig
Vind ik leuk
donderdag 8 november 2018 om 20:23
Coucke is een voetballiefhebber geen kenner en dan moet je je omringen met kenners en die zie ik niet.
Vind ik leuk
AzEz86 +7526
vrijdag 9 november 2018 om 08:39
Er zijn er hier nochtans genoeg op VP, kan hij er hier geen komen halen?
Vind ik leuk
vrijdag 9 november 2018 om 12:18
Kingambo misschien of Genkenaar
Vind ik leuk
Goegebuer +1498
donderdag 8 november 2018 om 20:15
Vooral die tweede tegengoal was triest.
Vranjes doet het niet goed daar, maar ook Saneh beslist om zn verdediger vrij te laten en daar ergens nergens te gaan staan...
En dat heeft dan 8 miljoen gekost😱
Vind ik leuk
donderdag 8 november 2018 om 20:27
Zelf niets te verwijten Heintje?
Vind ik leuk
maverick +289
donderdag 8 november 2018 om 20:28
Ik zeg het al lang, voetbal begint bij goede verdedigers, als Anderlecht de nul zou kunnen houden kan je punten pakken maar telkens die tegendoelpunten moet je er altijd 2 of 3 maken om te winnen! Dus investeer in goede concrete verdedigers!
[Reactie gewijzigd op donderdag 8 november 2018 om 20:29]
Vind ik leuk
donderdag 8 november 2018 om 20:32
Ik ben het beu dat altijd de volledige schuld bij Hein word gelegd. Heeft hij schuld deels wel maar voor mij is in heel dit verhaal maar één grote schuldige en dat is Devroe. Iets wat ik al tot vervelens toe gezegd heb. Als Coucke ballen heeft zet hij Devroe ook maar bij het groot huisvuil. Een verdediger gaan halen van 8 miljoen en dat is dan godverdomme geen kloten waard,komaan zeg... En daarbij voor al diegenen die Hein buiten willen, er is geen enkele niet één trainer die met zo'n bende amateurs een ploeg kan maken.ik ben nog nooit zo teleurgesteld. En de spelers wat kan het hen schelen op het einde van de maand ligt hun loon toch op tafel... bende lamme zakken...
Vind ik leuk
Ritmix +21
donderdag 8 november 2018 om 20:40
Klopt als een bus...
Vind ik leuk
Philip R. +433
donderdag 8 november 2018 om 20:57
HVH stelt die man van 8 milj wel telkens weer op hé...
Vind ik leuk
Dirk H +3480
donderdag 8 november 2018 om 21:18
Gij zijt ne echte supporter zo te lezen, maar ik denk dat ge de laatste weken een paar matchen gemist hebt
Vind ik leuk
Philip R. +433
donderdag 8 november 2018 om 21:21
Idd ik volg RSCA niet maar ik poste dit om het maar aan te geven dat een trainer ook wel eens de schuld op zich kan nemen... don’t feel attacked man...
Vind ik leuk
Dirk H +3480
vrijdag 9 november 2018 om 14:26
Ik voel me niet aangevallen, ik reageer enkel op de onzin die je schrijft want Sanneh zit al 2 competitiematchen op de bank
Vind ik leuk
Philip R. +433
vrijdag 9 november 2018 om 15:02
Ok man, no probl.
Vind ik leuk
Zetterberg +13493
donderdag 8 november 2018 om 21:02
En Hein weent elke maand als hij zijn rekening ziet?
Vind ik leuk
blondel +3828
donderdag 8 november 2018 om 21:10
Wel Stephanie,eigenlijk zouden wij(de supporters van de andere belgische ploegen) blij moeten zijn dat jullie Hein niks verwijten en hem blijven steunen.Want als je na één jaar geen ploeg op de rails krijgt ,des te beter voor ons.Blijf hem steunen ,maar dan moet je ook niet verwachten dat het ooit zal beteren.
Vind ik leuk
Boerken +8573
donderdag 8 november 2018 om 21:32
Coucke wou Devroe perse mee ook he!
Vind ik leuk
Ludo VH +7
donderdag 8 november 2018 om 20:33
Met deze ploeg moet je niet tiktakken.
We spelen te kort en te traag....en te veel op balbezit.
Voetbal is toch in de 1e plaats zoveel mogelijk goals maken.
ANDERE TRAINER AUB
Vind ik leuk
Boer +474
vrijdag 9 november 2018 om 11:11
Dien andere trainer hebben jullie buitengepest, die ging nooit zo afgaan, maja
Vind ik leuk
hoekschop +4391
donderdag 8 november 2018 om 20:41
Het Anderlecht bestuur heeft vorige zomer op een paar uitzonderingen na alle transfers van het oude bestuur buiten gesmeten. Het gaat nog minstens 2 transfer periodes duren voor er terug een deftige ploeg tussen de lijnen staat. Hein gaat dat niet meemaken.
Vind ik leuk
donderdag 8 november 2018 om 20:44
Stap het op jong er zijner a veel buiten gesmeten me meer rusultaat en gij meugt blijven ni just
Vind ik leuk
Broesken +115
donderdag 8 november 2018 om 20:56
Hopelijk bol je het nu af Hein. Je brengt geen meerwaarde ;
Vind ik leuk
Fcb for ever +4895
donderdag 8 november 2018 om 21:03
Tja dat is juist ,maar wat is de (meer) waarde van deze kern?
Vind ik leuk
vrijdag 9 november 2018 om 07:47
De nagel op de kop
Vind ik leuk
wesleyvb +1374
donderdag 8 november 2018 om 21:21
Elke keer het zelfde liedje; de dodenmars HAHA niet bekwaam, heel Anderlecht niet!
Vind ik leuk
le swa +212
donderdag 8 november 2018 om 21:30
Vanhaezebrouck vindt dat ze goed spelen belachelijk vendje
Vind ik leuk
donderdag 8 november 2018 om 21:56
Laat het gras maar groeien, laat het gras maar groeien!!
Vind ik leuk
vanhimst +1280
donderdag 8 november 2018 om 23:22
Hein blijft trainer dat versta ik toch niet goed , heeft de ploeg reeds meer dan een jaar onder zijn hoede , had inspraak voor de transfers maar het gaat van kwaad naar erger , vandaag was daar weer een voorbeeld van , er wordt altijd terug naar achter gespeeld , de verdediging doet zijn werk niet en de spitsen hebben bang om naar de goal te sjotten en toch vindt hij dat ze niet slecht spelen dat is toch niet aanvaardbaar voor een ploeg als Anderlecht
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws