Kums spreekt zich uit over kruisgebaar voor Bayat: Hij regelde goeie zaken

    Kums spreekt zich uit over kruisgebaar voor Bayat: "Hij regelde goeie zaken"

    donderdag 8 november 2018 om 08:32

    Het was een opvallend beeld het voorbije voetbalweekend, Adrien Trebel en co die Mogi Bayat steunden meteen kruisgebaar. De Fransman is niet de enige Anderlecht-speler die de spelersmakelaar blijft steunen.

    "Ik weet niet of ik dat gebaar zelf zou maken, maar ik veroordeel niemand die het wel deed", aldus Sven Kums in Het Nieuwsblad. De ex-Gouden Schoen zit eveneens in de portefeuille van Bayat. E ook in de toekomst zal dat zo blijven. "Ook ik laat Mogi niet zomaar vallen."

    De spilfiguur in de zaak-Propere Handen deed volgens Kums goede zaken voor hen. "Natuurlijk moeten we het gerecht zijn werk laten doen, maar voor veel spelers in onze kleedkamer - ook voor mij - regelde Mogi veel goeie zaken."

    Hij was dan ook verrast dat net Bayat werd verdacht van witwassen en financiële fraude. "De spelers kennen hem als een warme man en iedereen schrok toen het schandaal losbarstte."

    Plaats een reactie

    Freddyploiks +11719
    donderdag 8 november 2018 om 08:39
    Niets mooier dan een ‘warme’ oplichter
    Vind ik leuk
    Lord Wenger +14978
    donderdag 8 november 2018 om 11:04
    Nen allumeur met een kort lontje.
    Vind ik leuk
    Reagens +2190
    donderdag 8 november 2018 om 08:47
    Had toch meer verwacht van Kums.
    Het is makkelijk den toffe uit te hangen met veel geld. Zeker als het louche geld is.
    Vind ik leuk
    Toca +36766
    donderdag 8 november 2018 om 08:57
    Je voelt toch aan alles dat iedereen mekaar dekt.
    Vind ik leuk
    Njits Seum +110
    donderdag 8 november 2018 om 09:16
    Erg toch? :/
    Vind ik leuk
    Toca +36766
    donderdag 8 november 2018 om 09:17
    Das een feit. Iedereen is er op zijn rekening of in t zwart beter van geworden. Dat is mij al duidelijk geworden.
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 16:35
    Ze gaan allemaal nog een brief krijgen van de belastingen,achterstallige belastingen met rente terug te betalen en een boete voor fraude
    Vind ik leuk
    SD +9389
    donderdag 8 november 2018 om 10:00
    Duidelijk dat voor Kums geld noch kleur noch geur heeft.
    Vind ik leuk
    freeman +11542
    donderdag 8 november 2018 om 10:28
    "Wiens brood men eet, diens woord men spreekt ".... eens te meer toepasselijk in het voetbalmilieu !
    Vind ik leuk
    vanhimst +994
    donderdag 8 november 2018 om 23:34
    de spelers blijven Bayat steunen , niet moeilijk hij heeft ervoor gezorgd dat ze heel veel geld verdienen en ze brengen geen goed voetbal maar steken wel veel geld in hun zakken
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws