Zetterberg heeft advies voor RSCA: ‘Dan winnen ze alles met de vingers in de neus'

Zetterberg heeft advies voor RSCA: ‘Dan winnen ze alles met de vingers in de neus'

Gepubliceerd: dinsdag 18 september 2018 om 08:01di 18-09-2018 om 08:01

RSC Anderlecht heeft de topper tegen KRC Genk verloren. Clubicoon Par Zetterberg ziet het somber in voor paars-wit.

"Er is geen 'tien'", zucht clubicoon Pär Zetterberg tegenover Het Laatste Nieuws. "Ik was een type dat ploegmaats vertelde: 'Geef mij de bal maar, dan verdeel ik het spel wel.' Ik heb de match tegen Racing Genk gezien: zo iemand hebben 'wij' nu niet.”

“Nochtans geloof ik in het potentieel van dit elftal en deze coach, maar een moderne spelmaker is nodig. Mocht Vanhaezebrouck die ter beschikking hebben, dan wint Anderlecht wekelijks met de vinger in de neus. Zeker", aldus Zetterberg.

Poll

Heeft Zetterberg hier gelijk?

(855 stemmen)

Plaats een reactie

Brick +1030
dinsdag 18 september 2018 om 07:57
Zetterberg die nog altijd ‘wij’ zegt tegen anderlecht, bezorgt me een voetbalorgasme
Vind ik leuk
Zetterberg +12302
dinsdag 18 september 2018 om 08:10
Mij ook! 😉
Vind ik leuk
tom1981 +647
dinsdag 18 september 2018 om 10:18
Reactie op u eigen commentaar😂.
Altijd een verstandige speler geweest. En weer nagel op de kop voor jullie.
Ben ik blij dat markovic of zo niet gekomen is.. of een andere echte 10. .
[Reactie gewijzigd op dinsdag 18 september 2018 om 10:19]
Vind ik leuk
dinsdag 18 september 2018 om 07:59
Markovic was de oplossing !!
Voor de 37ste keer 🤬🤬🤬
Vind ik leuk
Zetterberg +12302
dinsdag 18 september 2018 om 08:12
Ik zie Markovic als een creatieve flank, maar niet iemand die het balletje bijhoudt om vervolgens met doorsteekpassjes te smijten! Had hem ook graag gezien maar niet in die rol!
Vind ik leuk
Toca +47627
dinsdag 18 september 2018 om 08:40
Maar Markovic is toch geen 10. Dus ik zie het verband niet.
Vind ik leuk
Brubru +4745
dinsdag 18 september 2018 om 11:51
Voor de 38ste keer : Markovic speelt momenteel niet voor Anderlecht. Wat voor zin heeft het steeds die speler als reddende engel op te voeren als hij daar niet is ?
Jullie hadden Stanciu (afgeserveerd), Hanni (buitengeduwd want niet populair bij de fans), Morioka (idem) en je kan ook nog Kums gebruiken.
Vind ik leuk
Geofpurple +6205
dinsdag 18 september 2018 om 16:06
voor de 39ste, 40ste keer , en ook de 41ste, 42ste, tot de 500ste keer. Markovic is geen 10.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 18 september 2018 om 16:07]
Vind ik leuk
VeeDeeVee +18504
dinsdag 18 september 2018 om 08:11
Morioka is nochtans een uitstekende optie.
Vind ik leuk
Timme +47
dinsdag 18 september 2018 om 08:19
Te traag. Moet veel te lang nadenken wat hij gaat doen. Bij Beveren kan dat, bij Anderlecht plakt er direct 2 man op uw lijf
Vind ik leuk
VeeDeeVee +18504
dinsdag 18 september 2018 om 08:25
Ik vond die vorig jaar ook bij RSCA goed. Niemand heeft het inzicht van hem.
Vind ik leuk
K1908 +2030
dinsdag 18 september 2018 om 10:13
Goed, maar te traag had ik toch ook het gevoel. Nu Zetterberg was ook niet van de snelsten...
Vind ik leuk
Mario_ +1830
dinsdag 18 september 2018 om 12:19
idd wat trager dan een top "10" maar er is geen alternatief en door te spelen kan je het niveau optillen.
Zonder is er gewoon geen laatste pass en heb je dus niets aan 2 goede spitsen
Vind ik leuk
JanB +6608
dinsdag 18 september 2018 om 08:25
Had Gein geen tijd zat om dit allemaal te regelen in de zomerperiode ?
Als topcoach had hij dit toch moeten voorzien ?
Door KVO leeg te kopen heb je nog geen topploeg en dààr zijn Coucke & C° met open ogen in gelopen
Vind ik leuk
dinsdag 18 september 2018 om 08:35
Jef Jurion biedt de oplossing...
Vind ik leuk
Smuuw +1242
dinsdag 18 september 2018 om 09:33
Kums. Zou die zoiets niet aankunnen of is danen oek te troage?
Vind ik leuk
Frefke +1272
dinsdag 18 september 2018 om 09:53
We gaan het moeten doen met wat we hebben... Laat Trebel even rusten en probeer met Kums nog eens, wie weet kan hij zijn niveau terug vinden van in Gent ?
Vind ik leuk
dinsdag 18 september 2018 om 11:02
Zetterberg! My hero! Alles misschien niet maar het zou zo veel beter gaan, maar wie gaan of kunnen we daar zetten op dit moment, persoonlijk denk ik niemand of ben ik fout
Vind ik leuk
dinsdag 18 september 2018 om 11:06
Polle Gazon, die zou dat misschien nog een helft kunnen.
Vind ik leuk
deket +201
dinsdag 18 september 2018 om 12:26
Moroika kan het niveau niet aan en zo zitten er wel meer in de kern.
Beter voor kwaliteit dan voor kwantiteit gaan, spaar je die lonen uit en koop je een echte 10. Bv de Roemeen Man
Vind ik leuk
dinsdag 18 september 2018 om 13:00
En zeggen dat Zetterberg op zucht van ons stond tijdens z'n uitlening aan Charlroi. De Mos moest niets van hem weten en wij hoopten dat hij niet direct in z'n eerste jaar Zebra sterk zou ontbolsteren. Helaas pindakaas en de rest is geschiedenis. Topspeler en topkerel !
Vind ik leuk
Hitpower +15
dinsdag 18 september 2018 om 13:01
Ik versta niet dat op zo'n niveau noch de trainer, noch de directie van de club tijdens de mercatoperiode zien wat er ontbreekt aan hun elftal om het goed te laten draaien. Kopen om te kopen is geen oplossing. Men moet gericht kopen. Het is beter het geld dat men betaalt voor drie middelmatige spelers uit te geven aan één goede speler, waaraan de ploeg zich kan optrekken. Deze ontbreekt er momenteel bij Anderlecht.
Vind ik leuk
ROBSON +3843
dinsdag 18 september 2018 om 15:59
Als mijn tante kloten had was het mijn nonkel. Nu ja hij heeft gelijk maar daar moet je helemaal geen zetterberg voor te zijn om dit te zien. En om nu te zeggen iedere wedstrijd winnen met vingers in de neus ?? Was nakamba topfit was dit bij club het geval geweest.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws