'Interesse groeit, ook Spanje en Italië lonkt voor publiekslieveling van RSCA'

    'Interesse groeit, ook Spanje en Italië lonkt voor publiekslieveling van RSCA'

    Gepubliceerd: donderdag 19 juli 2018 om 18:04do 19-07-2018 om 18:04

    De kans dat RSC Anderlecht afscheid neemt van Andy Najar wordt steeds groter. De blessuregevoelige Hondurees heeft er nooit een geheim van gemaakt dat hij ooit hoopt op een stap hogerop. Die kan er stilaan gaan komen.

    Najar speelt al sinds 2013 in het Astridpark voor Anderlecht. Door blessureproblemen kwam hij echter amper in actie. Daardoor zou RSCA niet weigerachtig staan tegenover een vertrek. Eerder gaven we al aan dat Besiktas lonkt naar de diensten van Najar. Maar dat is niet de enige club.

    Zo weet het Turkse Haber dat ook Fiorentina en FC Sevilla de flankspeler op het lijstje hebben staan. De 25-jarige Hondurees heeft nog een contract tot medio 2020 bij paars-wit. Vorig seizoen kwam hij amper zes keer uit voor Anderlecht, het seizoen daarvoor speelde hij ook maar vijftien wedstrijden voor de Brusselaars.

    Plaats een reactie

    TageMeister +5503
    donderdag 19 juli 2018 om 18:16
    iemand een idee van prijs?
    Vind ik leuk
    Brick +855
    donderdag 19 juli 2018 om 18:31
    3 tot 5 milj
    Vind ik leuk
    Hedgehog +149
    donderdag 19 juli 2018 om 18:32
    Op basis van wedstrijden 1,5 mil, op basis van talent 8 mil. Zal wel ergens rond de 4-5 liggen denk ik
    Vind ik leuk
    VeeDeeVee +16237
    donderdag 19 juli 2018 om 19:51
    Amai, sinds wanneer wordt een prijs zo bepaald?
    Vind ik leuk
    E.V +2544
    donderdag 19 juli 2018 om 18:42
    7€= 1€ per gespeelde wedstrijd....
    Vind ik leuk
    Vlad +2802
    donderdag 19 juli 2018 om 18:53
    Als die vertrekt is dat een zware aderlating
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 19:16
    Nee, want heeft amper gespeeld
    Vind ik leuk
    FcRazor +1342
    donderdag 19 juli 2018 om 19:37
    Inderdaad. Iets wat er zelden of nooit is kan je toch niet missen. Nogmaals, talent heeft hij maar heeft niet veel kunnen tonen door blessures. Weg ermee en andere de volle kans geven. Jammer maar het leven is hard
    Vind ik leuk
    Vlad +2802
    donderdag 19 juli 2018 om 21:31
    Maar je merkte het wel wanneer hij wel speelde
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 00:54
    Dat wel, maar als je er amper gebruik van kunt maken wat nut heeft het dan.
    Vind ik leuk
    skippie +349
    donderdag 19 juli 2018 om 19:50
    We zullen het wel doen met Appiah :(

    Keep the shit, get rid of the good ones
    [Reactie gewijzigd op donderdag 19 juli 2018 om 19:51]
    Vind ik leuk
    Geofpurple +4929
    donderdag 19 juli 2018 om 20:54
    Wat heb je aan een speler die zelden fit is? weinig tot niks. Des te meer kans dat saelemaekers kan doorgroeien
    [Reactie gewijzigd op donderdag 19 juli 2018 om 21:24]
    Vind ik leuk
    FcRazor +1342
    donderdag 19 juli 2018 om 21:18
    Niet iedereen snapt dat. Het is al verschillende keren gezegd maar de meeste kijken niet verder dan hun neus lang is
    Vind ik leuk
    Geofpurple +4929
    donderdag 19 juli 2018 om 21:32
    Eingelijk niet zo moelijk , maar veel supporters reageren te sentimenteel.

    Zijn talent staat niet ter discussie, fit en in vorm is hij zeer zeker een meerwaarde voor rsca MAAR ....

    1 Hij zit met 1 van de hogere contracten bij rsca
    2 speelt met moeite 15 matchen op 2 volle seizoenen.
    3 blokkeert onrechtstreeks andere spelers
    4 een voetbalclub is geen liefdadigheidsinstelling, hoe populair die ook mag zijn bij supporters.

    Komt erop neer een kosten/baten analyse te maken, en die valt wat mij betreft negatief uit (en ik zeg dit met tegenzin)
    Vind ik leuk
    FcRazor +1342
    donderdag 19 juli 2018 om 21:38
    Ben ik het mee eens, heb het hier boven ook al gezegd en eergisteren ook al.
    Vind ik leuk
    Geofpurple +4929
    donderdag 19 juli 2018 om 21:39
    Dan zitten we duidelijk op de zelfde lijn wat hem betreft
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws