Voorzitter bevestigt deal met Club Brugge: ''Kon de concurrentie niet aan''

Voorzitter bevestigt deal met Club Brugge: ''Kon de concurrentie niet aan''

Gepubliceerd: donderdag 19 juli 2018 om 08:21do 19-07-2018 om 08:21

Club Brugge heeft een belangrijke slag geslaan op de transfermarkt. Verschillende Turkse bronnen geven namelijk aan dat Matej Mitrovic binnen is.

Club heeft hem kunnen overnemen voor 3,9 miljoen euro, zo klinkt het in Turkije. Blauw-Zwart heeft nog nooit zoveel geld betaald voor een verdediger, maar Mitrovic bewees afgelopen jaar al dat hij een meerwaarde is voor de troepen van Ivan Leko.

Na een lange transfersoap zouden alle partijen nu tot een akkoord gekomen zijn. De vraag is wel of dit gevolgen heeft voor de eventuele komst van Marcos Senesi. Die Argentijnse verdediger van San Lorenzo stond ook op het verlanglijstje, maar met Poulain, Scholz, Decarli, Denswil en Mechele heeft Club nu al vijf opties lopen voor die positie. 

Update 19/7 08.21: Besiktas-voorzitter Fikret Orman heeft bevestigd dat Mitrovic op weg is naar Club Brugge Tegen Futbol Arena legde hij uit waarom hij de Kroaat laat gaan. ''Er bestaan niet zoals als 100 procent succes met transfer. We namen Mitrovic om in de toekomst ietst toe te voegen. Een Kroatische international en jong. We verkopen hem omdat hij zich moet ontwikkelen en speeltijd nodig heeft. Met Pepe, Tosic, Vida en Necip hebben wij veel ervaren spelers. Hij kon die niet aan'', aldus Orman.

Plaats een reactie

VeeDeeVee +18480
dinsdag 17 juli 2018 om 13:29
Dikke zaak voor Blauw-Zwart!
Vind ik leuk
Vlaming +1631
dinsdag 17 juli 2018 om 13:34
Nu nog Senesi
Vind ik leuk
dinsdag 17 juli 2018 om 13:35
Decarli en Scholz weg, kan je toch niks mee aanvangen
Vind ik leuk
Rune1891 +5470
dinsdag 17 juli 2018 om 14:43
Decarli akkoord, Scholz tja, zeker niet als eerste keus, maar fysiek is hij wel een beest
Vind ik leuk
freeman +13332
dinsdag 17 juli 2018 om 13:42
Best een goede aankoop ! Nu nog graag een vlot scorende spits binnenhalen en we beleven straks een leuk seizoen !
Vind ik leuk
JanB +6591
dinsdag 17 juli 2018 om 13:42
Dit is m.i. dé defensieve transfer in de pintjesliga
Vind ik leuk
Boerken +7945
dinsdag 17 juli 2018 om 14:02
Goede speler, toch niet al teveel van de prijs gepingeld, maar wel zijn prijs waard!
Vind ik leuk
Zelfkweek +1293
dinsdag 17 juli 2018 om 15:35
EINDELIJK :))))
Vind ik leuk
dinsdag 17 juli 2018 om 17:24
Goede zaak Club hij moest aangeworven worden vind ik
Vind ik leuk
blondel +3254
dinsdag 17 juli 2018 om 19:53
Geen slechte verdediger ,maar vind 3,9 mil toch nogal veel voor hem.
Vind ik leuk
dinsdag 17 juli 2018 om 23:42
Voila, zoals ik al weken gelden zei : hoort bij het afpingelspel. Zo toch een goede 600.000 minder dan de afkoop van 4.5 miljoen.
Vind ik leuk
ROBSON +3798
donderdag 19 juli 2018 om 08:32
Men vroeg op gegeven moment 8 miljoen omdat club de deadline niet had gerespecteerd. Nodige transfer want als ik gisteren poulain bezig zag amaai mijne frak
Vind ik leuk
freeman +13332
donderdag 19 juli 2018 om 09:18
Geen paniek ! Poulain is nog in vakantiestemming , zal er straks wel staan ! En concurrentie is hoe dan ook wel van groot belang .
Vind ik leuk
donderdag 19 juli 2018 om 11:37
Laat Senesi nog komen en Scholz en Decarli maar gaan. Wordt een ijzersterke verdediging met voldoende wisselmogelijkheden. Peres, Poulain, Mechele, Denswil, dta betekent dan 6 spelers voor de 3 centrale plaatsen.
Vind ik leuk
donderdag 19 juli 2018 om 19:25
Eindelijk komt hij terug zeer goede speler
Vind ik leuk