Santini heeft er zin in: Anderlecht is de beste club van het land

    Santini heeft er zin in: "Anderlecht is de beste club van het land"

    maandag 16 juli 2018 om 14:19

    Ivan Santini moet dit seizoen mee voor de goals zorgen bij Anderlecht. Vorig seizoen lukte dat nog elf keer bij het Franse Caen, maar deze kans kon hij niet laten liggen.

    Dat benadrukt hij bij de lokale bron Ouest France. "Volgens mij was het een goede keuze om voor Anderlecht te tekenen. Ik hoop een mooie pagina te kunnen bijschrijven in mijn carrière bij historisch gezien de beste club van het land."

    Met 26 goals in 65 matchen had hij wel een heerlijke tijd bij Caen. "Het waren twee mooie jaren. Sportief was het zwaar, maar we bereikten telkens ons doel, namelijk in de Ligue 1 blijven. Ik denk dat ik de club mooie dingen heb bijgebracht. Ook mijn familie kende er een mooie tijd. De mensen zijn er fantastisch en mijn dochtertje werd geboren in Caen."

    Plaats een reactie

    Hhti +1455
    maandag 16 juli 2018 om 15:53
    Zegt de ex spits van KVK!!
    Vind ik leuk
    SD +8762
    maandag 16 juli 2018 om 15:53
    Hoe zou je reageren als RSCA je uit de "Franse caca" haalt ?
    Vind ik leuk
    Dondie +124
    maandag 16 juli 2018 om 16:11
    De ellebogen zullen weer in het rond fladderen komend seizoen 😉
    Vind ik leuk
    Regaal +1071
    maandag 16 juli 2018 om 17:03
    En de jaloezie en frustraties des te meer Dondie.... ;-)
    Vind ik leuk
    Freddyploiks +10968
    maandag 16 juli 2018 om 17:51
    Amai ni, er hebben er hier al kaka in de broek precies.
    Vind ik leuk
    Lodecol13 +1614
    maandag 16 juli 2018 om 17:15
    hij kan moeilijk zeggen als ge een kontrakt bij andl tekend dat brugge of stand of gent de beste club van belgie is man man toch
    Vind ik leuk
    Xytox +969
    maandag 16 juli 2018 om 18:08
    Dat klopt, maar dat zou dan ook een leugen zijn...
    Je kan discussiëren zoveel je wil, maar er is maar één club de beste in het land...
    Als je historisch gezien kijkt (wat hij trouwens zei, maar hier gedeeltelijk verloren ging in de vertaling) dan is er geen enkele Belgische club die aan Anderlecht kan tippen.
    Als je enkel naar de recente geschiedenis kijkt, is het heel simpel en staat Anderlecht op de 33e plaats in Europa volgens de UEFA ranking en FCB staat op de 50e plaats. RSCA heeft 5 titels gewonnen in de laatste tien jaar en FCB 2 titels...
    Je kan natuurlijk héél korte termijn kijken, maar zo kan zelfs FC Knudde de beste ploeg van het land zijn (heel eventjes).
    Vind ik leuk
    VeeDeeVee +14490
    maandag 16 juli 2018 om 19:04
    Dat zal moeten blijken Ivan.. Wanneer je kampioen speelt.
    Vind ik leuk
    Rsca-fan99 +897
    dinsdag 17 juli 2018 om 00:14
    Toon mij mijn ongelijk maar ik had op meer kwaliteit gehoopt.. ook is hij niet het type spits waar ik van houd als rsca-spits.. ik hoop op een 3-4-3 en dan met Dimata als spits.. Santini zou dan wel goed kunnen dienen als pinchhitter
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Santini heeft er zin in: "Anderlecht is de beste club van het land"