'Anderlecht-fans krijgen leuk nieuws: publiekslieveling blijft onverwacht toch'

    'Anderlecht-fans krijgen leuk nieuws: publiekslieveling blijft onverwacht toch'

    vrijdag 22 juni 2018 om 09:45

    De transferzomer is nog niet voorbij voor RSC Anderlecht, integendeel. De club wacht op uitgaande transfers om nadien nieuwkomers in huis te halen. Verschillende spelers, alsook sterkhouders, staan voor drukke zomermaanden.

    Leander Dendoncker en Kara Mbodji zitten op het WK, waardoor hun transfer nog even wordt uitgesteld. Hun vertrek is een quasi zekerheid. Dendoncker kan naar Betis of Sevilla. De Senegalees geniet dan weer de interesse van een handvol Premier League-teams.

    Toekomst van Trebel
    Het zag er lange tijd naar uit dat ook Adrien Trebel een toptransfer ging afdwingen. De Fransman heeft de clubs uit Duitsland en Frankrijk voor het uitkiezen. Anderlecht hoopt de middenvelder aan boord te houden. Het stelde hem een nieuwe verbintenis voor.

    Volgens Luc Devroe is de kans reëel dat Trebel nog een extra jaar in het Astridpark blijft. "Bij Trebel heb ik het gevoel dat hij blijft", aldus de sportief directeur van Anderlecht. De fans zullen het ongetwijfeld graag horen.

    Poll

    Is hij de meest bepalende speler van Anderlecht?

    (690 stemmen)

    Plaats een reactie

    Dirk H +2212
    vrijdag 22 juni 2018 om 09:52
    Hopelijk is dat niet hetzelfde gevoel als bij Mbemba en Sels
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 09:52
    Was net hetzelfde aan het denken..
    Vind ik leuk
    Toca +28058
    vrijdag 22 juni 2018 om 09:54
    Als trebel blijft is de belangrijkste transfer gerealiseerd.
    Vind ik leuk
    hoekschop +630
    vrijdag 22 juni 2018 om 11:23
    Vind je? Dan ben je niet verzwakt maar ook niet versterkt. Als Anderlecht wil meedoen voor de titel dan is er meer nodig dan Trebel die blijft.
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 14:46
    Dat is waar ,maar met wat we tot nu toe gekocht hebben gaan we er niet komen!
    Mocht trebel vertrekken dan verzwakken we alleen maar....
    Vind ik leuk
    JanB +4525
    vrijdag 22 juni 2018 om 10:56
    Toch gevaarlijk als men constant hoge verwachtingen creëert en er naderhand niet in slaagt ze waar te maken
    Mócht dit idd zo zijn, dan is dit dé transfer van het zomerreces bij Anderlecht
    Indien niet dan is m.i. de schade naar geloofwaardigheid enorm groot !
    Vind ik leuk
    TageMeister +2091
    vrijdag 22 juni 2018 om 11:10
    we zullen 01/09 wel zien...
    Vind ik leuk
    Brubru +2925
    vrijdag 22 juni 2018 om 11:33
    Misschien wil Trebel wel graag weg maar zijn al die clubs waar hij zogezegd uit kan kiezen nog niet echt opgedaagd.
    Er wordt zoveel gezegd en geschreven in deze periode.
    Wel een goede zaak voor Anderlecht als hij hetzelfde niveau haalt als vorig seizoen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 12:12
    Ik snap wel waarom de fans hem graag hebben, ze zien ook zijn werkkracht en met hem in de ploeg werd er meer gewonnen. Maar kijk ook specifiek naar de speler zelf en naar het aantal doelpunten die hij gemaakt heeft en de assists die hij gegeven heeft. En dan kan je concluderen dat hij daar eigenlijk te weinig brengt vind ik persoonlijk en dan heb ik het dus over zijn persoonlijke statistieken.
    Vind ik leuk
    pateken +2565
    vrijdag 22 juni 2018 om 23:39
    Als dit correct is hebben we meteen onze eerste grote transfer beet!
    alleen hoe ver mogen we op het 'gevoel' van Luc afgaan?
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Anderlecht-fans krijgen leuk nieuws: publiekslieveling blijft onverwacht toch'