OFFICIEEL: Anderlecht heeft zijn centrale verdediger beet
    foto: rsca.be

    OFFICIEEL: Anderlecht heeft zijn centrale verdediger beet

    woensdag 20 juni 2018 om 19:25

    Het is eindelijk officieel. Ognjen Vranjes is een speler van RSC Anderlecht. Paars-wit plukte de verdediger weg bij het Griekse AEK Athene. 

    'Paars-Wit en het Griekse AEK Athene zijn tot een akkoord gekomen over de definitieve transfer van verdediger Ognjen Vranješ (28). De Bosnische international (47 selecties en 35 caps) is een oude bekende voor de fans van de Rode Duivels. Tijdens de WK-kwalificatiewedstrijd tegen België in oktober 2017 stond Vranješ negentig minuten tussen de lijnen. De centrale verdediger heeft bij RSC Anderlecht een contract voor vier seizoenen ondertekend', klinkt het bij Anderlecht.

    'Eerder in zijn carrière speelde de globetrotter onder meer voor Rode Ster Belgrado (Servië), Sheriff Tiraspol (Moldavië), Krasnodar (Rusland), Vladikavkaz (Rusland), Gaziantepspor (Turkije), Sporting Gijón (Spanje) en Tom Tomsk (Rusland). Ognjen Vranješ zal maandag op de voorbereidingsstage bij de groep aansluiten, na enkele interlands betwist te hebben.'

    Plaats een reactie

    Garland +4892
    woensdag 20 juni 2018 om 19:34
    Die gast wisselt vaker van club dan van ondergoed.
    Vind ik leuk
    Robbie007 +340
    woensdag 20 juni 2018 om 19:37
    Vandaag alleen al 5 keer naar RSCA getransfereerd
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 20:41
    Dan past hij bij die stinkaards
    Vind ik leuk
    Lord Wenger +11521
    woensdag 20 juni 2018 om 19:38
    Zeker dat hij niet van Zürich komt, want zijn blik lijkt toch meer van daar te komen.

    Succes bij de mauven allesinds.
    Vind ik leuk
    Garland +4892
    woensdag 20 juni 2018 om 19:49
    Pas maar op dat hij Gent niet laten Wenen.
    Vind ik leuk
    Lord Wenger +11521
    woensdag 20 juni 2018 om 19:51
    Niet beginnen Baselen ;)
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 20:08
    Ik krijg het op mijn Eupen van al die woordspelingen hier ...
    Vind ik leuk
    Lord Wenger +11521
    woensdag 20 juni 2018 om 20:13
    Beter aan à Eupen dan aan À-thene.
    Vind ik leuk
    Crusader +1585
    woensdag 20 juni 2018 om 20:26
    Devroe kan er alvast niet mee lachen :)
    Vind ik leuk
    Garland +4892
    woensdag 20 juni 2018 om 20:54
    Heb je dat niet Praag?
    Vind ik leuk
    Toca +28081
    woensdag 20 juni 2018 om 20:13
    Schrik er al van dat hij nog niet te licht bevonden wordt door de Anderlecht fans tot nu toe ;-)
    Vind ik leuk
    pateken +2803
    woensdag 20 juni 2018 om 20:28
    Welkom & hopelijk raakt Ognjen dat globetrotter gedoe een beetje moe.
    Als ik goed heb geteld is dit zijn veertiende club.
    De uitdrukking 14de keer goede keer bestaat niet zeker?
    Vind ik leuk
    MrComment +1476
    woensdag 20 juni 2018 om 20:53
    14 is 2 * 7 en 7 is een geluksgetal volgens velen. Dus wie weet.
    Vind ik leuk
    Kettos +707
    woensdag 20 juni 2018 om 20:40
    Ik snap toch niet goed dat ze meer dan 3 mio geven aan dezen 28 jarigen terwijl 4 mio voor Sels er blijkbaar niet af kan....
    Vind ik leuk
    pateken +2803
    woensdag 20 juni 2018 om 20:44
    Kettoske, als je alles wil snappen wat het voorbije jaar gebeurd is bij RSCA, beland je binnen de kortste keren in de psychiatrie.
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 22:08
    Eindelijk een goede transfer.
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 22:33
    Centrale verdediger die speelt zonder franjes.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    OFFICIEEL: Anderlecht heeft zijn centrale verdediger beet