Joos begrijpt Vanhaezebrouck helemaal niet: 'En bij RSCA klagen ze ...'

Joos begrijpt Vanhaezebrouck helemaal niet: 'En bij RSCA klagen ze ...'

zondag 22 april 2018 om 17:20

Na de wedstrijd tegen KRC Genk (2-1) was Hein Vanhaezebrouck helemaal niet tevreden. Vooral de beslissing om de bal aan Genk te geven bij het eerste doelpunt zat hem dwars. Onterechte woede, zo vindt Filip Joos.

Vanhaezebrouck gaf aan dat ref Dierick in de fout ging bij het eerste doelpunt. Zo vond hij dat Anderlecht de bal moest krijgen om dan terug te spelen naar iemand van Genk. Joos denkt daar anders over.

"Josué Sa trapt een bal de sterrenhemel in en die valt na drie keer botsen op het veld. Dierick geeft de bal terug aan Genk. Terecht, want zij hadden de bal. Vervolgens versnelt Nastic en zijn ze bij Anderlecht niet wakker."

"Bij Anderlecht klagen ze na de actie, maar de scheidsrechter heeft zich niets te verwijten. Hij moet de bal niet teruggeven aan Anderlecht, want Genk had de bal", klonk het bij Play Sports.

Plaats een reactie

Diego A M +2267
zondag 22 april 2018 om 17:32
Wat ik niet begrijp is dat 90 %van de supporters deze betweter niet moet, voor welke ploeg je ook supportert. En toch mag hij bijna alle wedstrijden van belang blijven becommentariëren van telenet.
[Reactie gewijzigd op zondag 22 april 2018 om 17:32]
Vind ik leuk
maandag 23 april 2018 om 00:30
zou ook graag hebben dat hij geen commentaar meer geeft en in extra-time mag hij ook weg
Vind ik leuk
Toca +26676
zondag 22 april 2018 om 17:42
Elke supporter vind Joos fan van de concurrentie dus....
Vind ik leuk
zondag 22 april 2018 om 17:47
Joos onnozele klootzak
Vind ik leuk
Patfey +3875
zondag 22 april 2018 om 18:01
Zou hij weten wat “scheidsrechtersbal” inhoudt? De ref alvast niet. Een detail zonder invloed op het resultaat, maar het gebrek aan reglementskennis wordt toch verontrustend.
Vind ik leuk
Watcher +428
zondag 22 april 2018 om 20:37
waar staat het in de reglementen dat je de bal aan de tegenstander moet geven en dat die hem dan teruggeeft? nieuw mauve reglement?
Vind ik leuk
Patfey +3875
zondag 22 april 2018 om 21:06
Nergens, zoals ik al schreef, povere reglementskennis, wijd verspreid. Bij een scheidsrechtersbal wordt die door de scheidsrechter opgegooid tussen twee spelers, een van elke ploeg. HVH gaf dit ook aan in zijn opmerking over deze vreemde fase.
Vind ik leuk
maandag 23 april 2018 om 17:55
Die regel bestaat niet, sommige fair play spelers doen dit gewoon uit zichzelf. RSCA zit vol mensen die last hebben van waanbeelden. Ze maken zich alweer zoals week in week uit belachelijk.
[Reactie gewijzigd op maandag 23 april 2018 om 17:55]
Vind ik leuk
VeeDeeVee +11253
zondag 22 april 2018 om 19:57
In dit geval heeft hij gewoon 200% gelijk.
Vind ik leuk
zondag 22 april 2018 om 20:02
Nooit heeft hij in dit geval gelijk?
De spelers hadden dit niet verwacht en stonden helemaal niet inorganisatie...
Onozele joos
[Reactie gewijzigd op zondag 22 april 2018 om 20:06]
Vind ik leuk
VeeDeeVee +11253
zondag 22 april 2018 om 20:17
Toch wel.
Vind ik leuk
zondag 22 april 2018 om 20:29
Hier zijn precies nog sukkelaars a la Joos al goe dat hij toch ene fan heeft de sukkelaar ik snap nog altijd niet waarom hij mag blijven zijn ding doen ik denk bij gebrek aan iets anders
Vind ik leuk
maandag 23 april 2018 om 20:00
Volgens zijn vrouw kan Joos een ferm stukske zagen.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Joos begrijpt Vanhaezebrouck helemaal niet: 'En bij RSCA klagen ze ...'