Vanhaezebrouck kampt met transfercrisis: Zij mogen allebei niets doen

    Vanhaezebrouck kampt met transfercrisis: "Zij mogen allebei niets doen"

    woensdag 17 januari 2018 om 15:45

    Bij Anderlecht is het muisstil als het gaat om inkomende transfers. Enkel Kenny Saief is de ploeg al komen versterken. Hein Vanhaezebrouck bezocht het autosalon en gaf daar aan dat Anderlecht met flinke problemen zit.

    Vanhaezebrouck vat het probleem wel erg kernachtig samen in Het Laatste Nieuws. "We leven van dag tot dag nu. Het is iedere dag opnieuw inschatten: wie is er haalbaar, wie valt er weg? Wij zijn gebonden door een aantal zaken en dat maakt het natuurlijk niet makkelijk.

    "Ik wil Herman Van Holsbeeck wel bedanken voor de manier waarop hij het probeert aan te pakken. De rol die Herman straks zal spelen is onduidelijk, maar hij pakt zijn job toch zo positief mogelijk aan. Dat is niet makkelijk voor hem. De nieuwe eigenaar van de club mag niets doen en de vorige eigenaar eigenlijk ook niet. Dit is een heel moeilijke situatie." 

    Plaats een reactie

    Mckenzie +3875
    woensdag 17 januari 2018 om 15:59
    En nu iets nieuws, alsjeblieft.
    Vind ik leuk
    woensdag 17 januari 2018 om 16:00
    Hein zocht op het autosalon de auto's om eventuele nieuwe spelers mee te overtuigen.
    Aangezien het transferbudget op is, moeten ze nu spelers overtuigen met materiële zaken.
    Vind ik leuk
    BS90 +4582
    woensdag 17 januari 2018 om 16:09
    Gezien het huidige budget wordt Dacia de nieuwe leverancier
    Vind ik leuk
    firedwarf +3171
    donderdag 18 januari 2018 om 02:59
    da denk ik nie, ze hebben net hunne dacia terug aan sparta praag verkocht :p
    Vind ik leuk
    Basvyncke +678
    woensdag 17 januari 2018 om 17:09
    Waarom zou het huidige bestuur niets mogen doen? Geld pompen in de ploeg van hun hart voor ze stoppen. Wat is er nobeler. Of nee... De rekening maken en denken aan hun eigen dikke portemonnee en niets meer investeren... Clubliefde amai
    Vind ik leuk
    Patfey +5336
    woensdag 17 januari 2018 om 19:12
    Eigenlijk is het niet zo simpel. Als zij nieuwe spelers aantrekken, zit Coucke nadien wel met dse salaris last...
    Vind ik leuk
    Johnmor +437
    woensdag 17 januari 2018 om 19:51
    Zo is het, Coucke heeft een bedrijf gekocht, men mag en kan niet zomaar alles doen hé.
    Vind ik leuk
    Patfey +5336
    woensdag 17 januari 2018 om 22:07
    Inderdaad. Het huidig (oud) bestuur dient op te treden als een soort curator, die de continuïteit moet verzekeren en die moet zorgen dat het ‘bedrijf” in op zijn minst een equivalente toestand als bij aankoop wordt doorgegeven, maar die geen strategische beslissingen mag nemen.
    Vind ik leuk
    VeeDeeVee +15142
    woensdag 17 januari 2018 om 19:38
    Het blijft een pijnlijke situatie natuurlijk.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws