Anderlecht pakt uit met retroshirts, maar niet alle fans zijn even enthousiast

Anderlecht pakt uit met retroshirts, maar niet alle fans zijn even enthousiast

Gepubliceerd: maandag 15 april 2019 om 16:52ma 15-04-2019 om 16:52

Anderlecht maakte maandag bekend dat er vanaf nu retroshirts van paars-wit te koop zijn. Niet alle reacties op die mededeling waren even positief.

Anderlecht lanceert de collectie in samenwerking met COPA. De shirts, een wit met een diagonale paarse streep en een paars met legendarische logo van de Generale Bank op, zijn te verkrijgen in de fanshop en via de webshop.

De meeste fans kunnen de retroshirts wel smaken, al zijn er ook fans die eerder verlangen naar andere dingen uit vervlogen tijden. Retrospelers, retrovoetbal en retroresultaten om er maar enkele te noemen. Een enkeling vraagt zich af of de opbrengst van de shirts gebruikt zal worden om de reizen van voorzitter Marc Coucke te financieren. De voorzitter van Anderlecht kreeg de afgelopen weken geregeld kritiek omdat hij niet aanwezig was op de wedstrijden van zijn club.

Plaats een reactie

Vlad +4840
maandag 15 april 2019 om 16:57
Is de uit tenue geel/groen?
Vind ik leuk
DragonEgg +421
maandag 15 april 2019 om 17:00
Geen roze? :-)
Vind ik leuk
mrnice +43
maandag 15 april 2019 om 21:58
Deze passen ook bij hun sjakossen vind ik
Vind ik leuk
Freddyploiks +15301
maandag 15 april 2019 om 17:01
Prachtige shirts!
Vind ik leuk
ScheveStek +2271
maandag 15 april 2019 om 17:02
Hej hej...

Wat doen we in tijden van crisis..?
Nieuwe truikes die verwijzen naar glorietijden op de markt brengen!

Dat zal die vuurwerkgooiers wel sussen!

Ik vind ze echter wel geslaagd..
[Reactie gewijzigd op maandag 15 april 2019 om 17:03]
Vind ik leuk
TageMeister +9175
maandag 15 april 2019 om 17:13
ik vermoed dat deze timing eerder toeval is
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 17:29
Ik vind dit eerder een slechte timing. Je verwijst in een slechte periode naar toen het wel goed was.
Vind ik leuk
ScheveStek +2271
maandag 15 april 2019 om 17:50
Waarschijnlijk wel.

Maar toch niet de beste move om ze net nu uit te brengen.
Vind ik leuk
Dirk H +3480
maandag 15 april 2019 om 17:02
Anderlecht DNA: na Zetterberg en Arnsen, zijn nu ook de truitjes uit die tijd al terug ... de zoektocht naar spelers is iets moeilijker
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 17:09
Zouden beter uitpakken met retro voetbal.
Vind ik leuk
TageMeister +9175
maandag 15 april 2019 om 17:12
da wit tenue vind ik héél mooi
Vind ik leuk
Zetterberg +13493
dinsdag 16 april 2019 om 07:56
Doet wat Zuid-Amerikaans aan..
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 17:29
Ik hoop dat ze er ook effectief mee gaan spelen.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 17:50
Verdiend de huidige kern wel om in deze tenues te spelen 🤔
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 19:30
Uiteraard niet. Maar mentaal kan het een boost geven.
Vind ik leuk
Toca +52271
maandag 15 april 2019 om 18:03
Denk niet dat dat de bedoeling is. Is om de clubkas te sponsoren.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 19:31
Jammer. Want bv die zalmkleur...verschikkelijk.
Vind ik leuk
Smuuw +1426
maandag 15 april 2019 om 17:36
Zo leuk, eindelijk kan ik die paarse trghebben na zovele jaren. Ooit werd men shirt op school gestolen tijdens de jaarlijkse sportdag
Vind ik leuk
DirkRAFC1 +2190
maandag 15 april 2019 om 18:04
Ik vind het wel knap dat de kapper van Coucke zich ook voor de foto bij dit artikel weer duidelijk heeft laten inspireren door Koningin Fabiola...
[Reactie gewijzigd op maandag 15 april 2019 om 18:04]
Vind ik leuk
Dan4red +1238
maandag 15 april 2019 om 19:16

Marketing gewijs gezien is de timing van het niveau van het voetbal spel... maar dat wit truike mag er zijn !!!
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws