'Batshuayi kan Premier League achter zich laten en terugkeren naar ex-club'

'Batshuayi kan Premier League achter zich laten en terugkeren naar ex-club'

Gepubliceerd: zondag 14 april 2019 om 14:48zo 14-04-2019 om 14:48

Michy Batshuayi is sinds januari opnieuw aan de slag in de premier League na een mislukt avontuur in Spanje bij Valencia. Ook bij Crystal Palace is de Rode Duivel niet altijd even succesvol, maar toch is er nog steeds veel belangstelling voor de spits.

Batshuayi keert volgende zomer immers terug naar Chelsea, maar het lijkt onwaarschijnlijk dat hij daar nog een toekomst. Volgens The Sunday Express wil Borussia Dortmund daarvan profiteren. De Duitse club heeft bij Chelsea aangeklopt voor de transfervoorwaarden van Batshuayi.

De 25-jarige Rode Duivel was vorig seizoen al enkele maanden aan de slag bij Dortmund op huurbasis. Hij maakte doen een goede indruk in de Bundesliga. Batshuayi speelde veertien wedstrijden voor Borussia. Daarin maakte hij maar liefst negen doelpunten en gaf hij één assist.

Plaats een reactie

Frefke +1554
zondag 14 april 2019 om 14:52
Ok, maar waarom heeft Dortmund hem dan niet definitief aangetrokken ?
Regelmaat, stabiliteit en Batsman zijn geen beste maatjes lijkt me !
Vind ik leuk
Smuuw +1429
zondag 14 april 2019 om 14:56
Ze hadden toch dieje Spanjaard van Barcelona gekocht
Vind ik leuk
Rune1891 +7461
zondag 14 april 2019 om 15:18
Berekende gok van dortmund, de kans dat hij gaat doorbreken bij chelsea is klein, volgende mercato kunnen ze hem halen voor een minder bedrag dan vorig jaar
Vind ik leuk
Frefke +1554
zondag 14 april 2019 om 15:23
Mogelijk maar is toch wispelturig hè, CFR. laatste Interlands...
Vind ik leuk
Neutrale fan +2141
zondag 14 april 2019 om 15:16
Met al die geruchten spelen er heel wat Belgen in Dortmund volgend jaar...
Thorgan Hazàrd, mss Michy Batshuayi en Favre schijnt een grote fan te zijn van Vanaken
Vind ik leuk
j.caesar +1976
zondag 14 april 2019 om 15:20
Ik vrees dat hij een eeuwige belofte zal blijven
Vind ik leuk
JoeCanoe +1463
zondag 14 april 2019 om 15:46
Belofte zou ik niet zeggen ... maar net als een Balotelli bijvoorbeeld totaal geen professionele attitude.

Als zijn carrière voorbij is zal hij allicht wel kunnen zeggen ik heb plezier beleefd (en honger zal hij niet moeten lijden). 't is aan de persoon zelf om uit te maken wat hij belangrijk vindt ... fun of resultaten.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 15:33
Op niveau zie ik hem heel graag spelen maar zal altikd een subtopper blijven vrees ik..
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws