Stormloop voor Rode Duivels blijft uit: “We hebben jullie nodig”

Stormloop voor Rode Duivels blijft uit: “We hebben jullie nodig”

Gepubliceerd: donderdag 21 maart 2019 om 07:00do 21-03-2019 om 07:00

De Rode Duivels nemen het in het Koning Boudewijnstadion op tegen Rusland voor de kwalificatiecampagne voor het EK 2020. Er zijn echter maar zo’n 33.000 tickets verkocht, zo meldt Het Laatste Nieuws.

Een stormloop blijft aldus uit voor de nummer één van de wereld. Ondanks een reclamecampagne met bondscoach Roberto Martinez (I want you for Belgium) zijn er nog zo’n 10.000 kaarten te koop.

Op sociale media kwamen onder andere Eden Hazard en Youri Tielemans al met een boodschap om massaal naar het stadion te komen. “We hebben jullie nodig voor de ambiance”, klinkt het. Er valt ook een gesigneerd shirt van Tielemans te winnen.

Plaats een reactie

Freddyploiks +15301
donderdag 21 maart 2019 om 07:15
Te dure tickets in een lelijk stadion, neen bedankt. Na de kwalificatie voor Brazilië ben ik afgehaakt. Ze lieten ons €5 meer betalen omdat Stromae (onverstaanbaar) kwam zingen. Dat was ons “cadeau”. En dan die schandalige camping in Brazilië... Dat Verhaeghe de tickets voor het bouwvallige stadion zelf koopt, mij zien ze niet meer.
Vind ik leuk
Ultron1891 +988
donderdag 21 maart 2019 om 07:37
Je kunt het echt nie laten he. Allee vooruit dan...ne keer proberen...🎼🎼hij is de vriend van Verschueren, vriend van verschuuuueren... hij is de v... pfff... da onnozele bashen is toch maar niks ze...
Donderdagavond en morgen een gewone werk/schooldag +een (met alle respect) bescheiden tegenstander. Niet meer achter zoeken.
Vind ik leuk
Lodecol13 +3886
donderdag 21 maart 2019 om 09:30
Idd alles wat hij meestal schrijft is zuivere frustratie , niets zeggende commentaar ,moet zijn ex grootste club andl verleden ,nog altijd verwerken
Vind ik leuk
Freddyploiks +15301
donderdag 21 maart 2019 om 11:07
Trumpiaanse uitspraken, altijd leuk! Vooral lachwekkend...
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 07:57
Het Boudewijnstadion bouwvallig? Wat voor zever gaan we hier nog allemaal lezen? Dit stadion werd integraal vernieuwd voor Euro 2000.
De hoofdreden is wel: heel slecht tijdstip. Mocht men op zaterdag spelen, dan zit het vol. En ook te dure tickets. Mocht men voor iedereen 20 euro vragen achter de doelen en 30 of 40 euro in de laterale tribunes, dan is het uitverkocht.
Maar wie gaat dat de KBVB duidelijk maken?
Vind ik leuk
LDN +284
donderdag 21 maart 2019 om 08:40
Mij zien ze daar niet meer terug. Je ziet bijna niets van de match in dit stadion. Als je achter het doel zit kijk je vanop een afstand van 130 meter naar wat er gebeurt op een corner. Uit miserie zit men dan een mexican wave te doen. Wanneer ze dit stadion gaan verbouwen hoop ik dat de tribunes over die atletiek piste kunnen schuiven. Anders is het geen aangenaam voetbalstadium
[Reactie gewijzigd op donderdag 21 maart 2019 om 16:07]
Vind ik leuk
riksken +110
donderdag 21 maart 2019 om 11:20
Zeer ongezellig stadion.
Vind ik leuk
Lord Wenger +18237
donderdag 21 maart 2019 om 11:37
Geen gezellige setting, geen goed tijstip, geen aantrekkelijke tegenstander. Niet onlogisch dus.
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 12:42
En wie kan dit allemaal blijven betalen in deze hedendaagse tijd; eigen clubvoetbal,Europees,Po's,rode duivels... het stopt ergens.
Begin met een spaarsysteem voor korting aan abonnees bij een 1e klasse ploeg. Op die manier steun je het Belgisch voetbal en de Rode duivels.
Vind ik leuk
Lord Wenger +18237
donderdag 21 maart 2019 om 16:23
Klopt! Maar creatief denken zit er bij onze KBVB niet in. Zo zouden ze ook meteen bussen kunnen inleggen die vertrekken in de buurt van de clubs, want parkeren daar is ook vaak rampzalig.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws