Commotie na Club Brugge - Charleroi: 'Haal die toch van het plein!'

Commotie na Club Brugge - Charleroi: 'Haal die toch van het plein!'

Gepubliceerd: zondag 20 januari 2019 om 16:30zo 20-01-2019 om 16:30

Laatste update: zondag 20 januari 2019 om 17:29zo 20-01-2019 om 17:29

Club Brugge heeft het bijzonder moeilijk tegen Charleroi. Met nog een halfuur te spelen staat het 0-1 achter. Ook de VAR maakt geen indruk. Op Twitter wordt er geklaagd over een niet-gegeven penalty voor Club Brugge... en liefst drie rode kaarten voor Blauw-Zwart!

Plaats een reactie

Freddyploiks +15375
zondag 20 januari 2019 om 16:34
Boucaut heeft er weeral alles aan gedaan om Brugge wat punten te schenken, het mocht niet baten...
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 16:38
Ja amai......
Hou je maar beter bezig met jouw ploegje, dan telkens over Club te zitten melken Freddy. We zullen straks eens zien...
Vind ik leuk
Fcb for ever +4905
zondag 20 januari 2019 om 16:38
Fredje ge moogt zeker u mening hebben
Maar ge moet wel serieus blijven he vent
Vind ik leuk
Freddyploiks +15375
zondag 20 januari 2019 om 16:45
100 minuten???
Vind ik leuk
Fcb for ever +4905
zondag 20 januari 2019 om 16:52
Fredje ,inderdaad 100 min
Waar niemand gebruik heeft van gemaakt
Uw plezier kan ni op,maar nu stoppen met zevere he mauve
Vind ik leuk
Freddyploiks +15375
zondag 20 januari 2019 om 16:56
Wat vond jij van de gele kaart voor Dennis?
Vind ik leuk
Fcb for ever +4905
zondag 20 januari 2019 om 16:58
Moest rood zijn
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 16:56
10 min extra waarvan nog niet eens de 5 echt gespeeld.
Maarja... tijd voor de regels terug te lezen, freddy?
Vind ik leuk
THOR4ever +3456
zondag 20 januari 2019 om 17:16
Wordt het niet tijd dat we zoals in het basketbal gewoon de tijd stilzetten als er weer iemand ligt dood te gaan en bij vervangingen e.d. En dan echt 90’ voetballen.
Vind ik leuk
Basvyncke +911
zondag 20 januari 2019 om 17:29
Twee maal 35 min zou ideaal zijn. Dat is nu ongeveer de gemiddelde reëele speeltijd.
Vind ik leuk
freeman +14172
zondag 20 januari 2019 om 17:36
200 % gelijk THOR !
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 17:42
Zou zalig zijn Thor!
Vind ik leuk
Batman +220
zondag 20 januari 2019 om 21:52
Heel juist. Van die 10 minuten extra zijn er twee gevoetbald.
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 17:23
Dat gaat HEEL moeilijk worden voor Freddy. Vraag toch niet teveel van hem aub. Tellen daarentegen kan hij, 5 6 7 8 9 boer, dame, heer en aas!
Vind ik leuk
Rebel +2222
zondag 20 januari 2019 om 16:58
Hij had blijkbaar ook geen rood bij!
Slungel en klungel onbegrijpelijk dat dit team deze week alle prijzen kreeg,Wesley beste jongeren ?
Als we vroeger zo een kans misten zaten we de rest van het seizoen op de bank.
Martinez moet nogal gelachen hebben met de "nieuwe rode duivels"
[Reactie gewijzigd op zondag 20 januari 2019 om 17:00]
Vind ik leuk
rutger4444 +134
zondag 20 januari 2019 om 20:25
Hoe en waarvoor Leko trainer van het jaar is geworden ???Hoeveel punten heeft Brugge de laatste 10 wedstrijden reeds verloren ?
Vind ik leuk
freeman +14172
zondag 20 januari 2019 om 17:34
Na een halve match tijd rekken en " vallende ziektes " mocht er op zijn minst 20 minuten overgespeeld worden !
Vind ik leuk
Boerken +8615
zondag 20 januari 2019 om 17:57
Hoeveel werd er gevoetbald Freddy in die bijkomende tijd? Eerlijk ?
Vind ik leuk
Freddyploiks +15375
zondag 20 januari 2019 om 18:00
Klopt, maar dat zie je helaas bijna elke wedstrijd
Vind ik leuk
Boerken +8615
zondag 20 januari 2019 om 18:04
Idd. Daarom de 100 minuten ook. Maar mij maakt het niet, het was niet goed genoeg een punt was het enige dat ze konden verdienen
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 20:59
He Freddy, is Gent Anderlecht al gespeeld? Hoeveel was het?
Vind ik leuk
freejazz +2678
maandag 21 januari 2019 om 10:30
Ben je nu ook al Bruggeling ? Wat zegt jouw ventje daarvan ?
Vind ik leuk
zondag 27 januari 2019 om 16:31
Dat gij een mietje zijt zegt hem! Of haar... Wat was t nu weeral Friejannet
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 17:51
En als de Beerschot-Wilrijk supporters vorig seizoen in de alles beslissende wedstrijd tegen Cercle geflikt worden door deze clown waren er nog mensen die op ons moesten afgeven .
Vind ik leuk
zondag 27 januari 2019 om 16:34
Zeg Ferdy, gaan jullie nu eens een keertje winnen van Eupen? Of is t weeral miserie en kak tussen de billetjes! :-) :-) :-)
Vind ik leuk
TageMeister +9428
zondag 20 januari 2019 om 16:36
Heb niet de hele match kunnen volgen, is Twitter der weer over gegaan?
Vind ik leuk
Paars hart +402
zondag 20 januari 2019 om 16:48
Niet echt, het word tijd dat boucaut zijn fluitje aan de haak hangt, penalty niet gegeven en verscheidende rode kaarten (overduidelijk) niet gegeven
Vind ik leuk
Diego A M +4529
zondag 20 januari 2019 om 16:50
Brugge was gevaarlijk. Hebben goede assists gegeven. Spijtig genoeg werden die gemist door..... Charleroi.
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 17:24
Hier se Dieeeeegoooo het tekenfilm figuurtje is terug. Of is het Dora, het zusje?
Vind ik leuk
Diego A M +4529
zondag 20 januari 2019 om 18:03
Ah die met zijn klein vogeltje ze. Lang niet gehoord. Terug over uw complex?
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 18:54
Van tekenfilms weet gij waarschijnlijk alles. Komt hopelijk door uw ouderdom' Dat zou dan ook uw idiote reacties verklaren.
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 20:57
Zijt gij het infantiele neefje van dieegooo
Vind ik leuk
freejazz +2678
maandag 21 januari 2019 om 10:27
Dat ze zo'n idiote juffrouw als jou hier nog dulden.
Vind ik leuk
dinsdag 22 januari 2019 om 20:47
Freejanet 💩
Vind ik leuk
CHARLESL +168
zondag 20 januari 2019 om 16:36
FCB wordt tijdens elke thuismatch al 2 jaar systematisch bevoordeeld doorcarbitrage en VAR.
Vind ik leuk
Fcb for ever +4905
zondag 20 januari 2019 om 16:39
Grapjas
Vind ik leuk
wesleyvb +1375
zondag 20 januari 2019 om 16:53
Zo is dat ! 3 keer rood moesten ze krijgen! elke analist van play sports is het hier over eens !
Vind ik leuk
Geertvdd +4024
maandag 21 januari 2019 om 06:34
Jij hebt een abonnement?
Vind ik leuk
sus +2041
zondag 20 januari 2019 om 16:38
10 minuten extra time...
mocht niet baten...
zwak ploegske...
en dan die vanaken met gestrekt been op de tegenstrever en dan daar nog over discuteren in de laatste minuut....
Vind ik leuk
boogie +421
zondag 20 januari 2019 om 16:44
hij had de bal en van die 10 minuten zijn er 3 echt gespeelt
Vind ik leuk
TageMeister +9428
zondag 20 januari 2019 om 16:52
Hij raakte idd bal maar ook vol been dat gestrekt was en op kniehoogte, rood voor intentie had zomaar gekunnen.
Vind ik leuk
Geertvdd +4024
maandag 21 januari 2019 om 06:35
Tackle met gestrekt been is not do e, net zoals tackle langs achter. Je mag dan nog 10 keer de bal hebben, is altijd rood.
Vind ik leuk
Zetterberg +13568
maandag 21 januari 2019 om 11:56
Klasse reactie van een klasse Clubsupporter! thx Geert!
Vind ik leuk
Geertvdd +4024
maandag 21 januari 2019 om 20:15
Heeft weinig met klasse te maken; een beetje inkijk in de reglementen is voldoende, maar merci voor het compliment. Het is niet omdat iemand de kleuren van mijn favoriete club draagt dat hij in mijn ogen niets verkeerds kan doen hé😉
Vind ik leuk
Zetterberg +13568
maandag 21 januari 2019 om 20:20
Jouw eerste regel hierboven is logisch, maar de tweede regel bevestigt mijn stelling 👍
Vind ik leuk
Diego A M +4529
zondag 20 januari 2019 om 16:46
Dat is in Brugge de normale gang van zaken!
Vind ik leuk
vampire81 +1336
zondag 20 januari 2019 om 16:39
kunt ge echt nog duidelijker radicaal tegen een ploeg fluiten met echt de bedoeling die te doen verliezen dan boucaut hier deed, de vuile klootzak

heel gemeend en zeer terecht zonder enige schaamte: DOOD aan boucaut, DOOD aan boucaut, DOOD aan die opzichtige vuile partijdige klootzak
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 16:45
Ik ben het met je eens, Brugge had 3x rood moeten krijgen...
Vind ik leuk
Daydreamer +7017
zondag 20 januari 2019 om 16:45
VP, nog geen week geleden verklaarden jullie dat jullie stevig zouden ingrijpen tegen beledigingen en bedreigingen?? Deze reactie is er ver maar dan ook héél ver over!!!
Vind ik leuk
Reagens +3530
zondag 20 januari 2019 om 16:47
Komaan VP bescherm die jongen tegen zichzelf.
Vind ik leuk
Lord Wenger +18279
zondag 20 januari 2019 om 16:47
Frustraties uiten mag, maar niet op deze manier. Ligt in dezelfde lijn als genkenaar zijn laatste reactie een paar dagen terug.
Vind ik leuk
Xytox +3097
zondag 20 januari 2019 om 16:51
Zijn laatste reactie? Al Genkenaar zijn reacties bedoel je...? 😉
Vind ik leuk
Lord Wenger +18279
zondag 20 januari 2019 om 16:54
Zijn laatste reactie was ook in de lijn van doodwensen. Dat is nog een trapje hoger dan wat hij gewoonlijk neerschreef.
Vind ik leuk
Xytox +3097
zondag 20 januari 2019 om 16:59
Ja, die was al verwijderd voor ik ze kon lezen, maar echt respectvol is hij nooit geweest.
Vind ik leuk
freejazz +2678
maandag 21 januari 2019 om 10:30
Gelukkig zijn luckybird en san dinges dat wel.
Vind ik leuk
wesleyvb +1375
zondag 20 januari 2019 om 16:52
Brugge mag zeer blij zijn dat ze geen 3 rode kaarten hebben gehad
Vind ik leuk
sus +2041
zondag 20 januari 2019 om 16:56
whoeahahahahahahaha
Vind ik leuk
Peed +839
zondag 20 januari 2019 om 17:02
Pilletje vergeten ? Indien nodig kan je steeds naar de apotheek van wacht !
Vind ik leuk
hoekschop +4434
zondag 20 januari 2019 om 17:10
Fluit Boucaut altijd tegen Charleroi?
Vind ik leuk
Boerken +8615
zondag 20 januari 2019 om 17:59
Wil je daar mee stoppen aub!
Vind ik leuk
Marcus_A +2251
zondag 20 januari 2019 om 18:53
Toch even beleefd blijven en relativeren...als supporter mag je gefrustreerd zijn...maar iemand dood wensen dat doe je niet lichtvaardig....het is je vergeven als je ofwel zat was toen je dit postte of in een heel grappige bui ofwel er iets gewoon scheelt in je bovenkamer...
[Reactie gewijzigd op zondag 20 januari 2019 om 19:02]
Vind ik leuk
vampire81 +1336
maandag 21 januari 2019 om 12:50
nee, elk woord is daarbij echt volledig gemeend, preferabel dat het echt wel gebeurd dan niet, dergelijke klootzakken die zo'n overduidelijke kwaadaardige wil aan de dag leggen zoals in die match van gisteren verdienen dat zeker echt wel, absoluut in helemaal niks overdreven
Vind ik leuk
Geertvdd +4024
maandag 21 januari 2019 om 06:37
Een zeer genuanceerde mening die met gevoel voor verzoening werd geformuleerd.
Komaan zeg, het gaat over voetbal hé...
Vind ik leuk
freejazz +2678
maandag 21 januari 2019 om 10:36
Hier zijn nog enkele ongure en gevaarlijke types aanwezig die deze walgelijke uitspraak durven 'liken'.
Vind ik leuk
Geertkeano +551
zondag 20 januari 2019 om 16:40
Brugge moest minstens 4 keer rood gehad hebben . Plus nu zagen ze over een strafschop ma vorig jaar ziijn ze door zo een actie kampioen geworden
Vind ik leuk
Bart Joos +3062
zondag 20 januari 2019 om 16:50
Wie zijn "ze" ? Een paar marginale twitteraars. Maar inderdaad, absoluut niet het voetbal dat ik van Club verwacht.Ik hoop op beterschap.
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 17:00
4? Amai ook ene dieje zijn telraamke kapot is.

Aahjà, haal beide beelden er maar bij. Die van Charleroi plooot zijn arm nog zodanig hij er echt aan kan.

Maarja de hersenen kunnen enkel maar verwerken naarmate het volume...
Vind ik leuk
Geertvdd +4024
maandag 21 januari 2019 om 06:39
We zijn niet kampioen geworden door die ene goal op Standard hé...
Vind ik leuk
maandag 21 januari 2019 om 07:17
Ja Greet, zeker 7 of 8 rode kaarten. Waarom niet? Als het u maar goed uitkomt he
Vind ik leuk
wesleyvb +1375
zondag 20 januari 2019 om 16:44
Schrik om rood te trekken in Jan Breydel! Brugge geen knikker geraakt, de Gouden schoen al zeker niet! dan is Pozuelo toch nog een ander kaliber!
Het was toch net de Bruggeshow van in plopsaland, daar voelde de mannekes zich wel in hun element natuurlijk Plopperdeplop 0-1 op hunne kop.
Vind ik leuk
Philip R. +449
zondag 20 januari 2019 om 16:47
Kijk jongens, ik ben Club-supporter in hart en nieren en zal dit altijd blijven, maar ik ben ook niet te beroerd om te zeggen dat er dit seizoen, nu al, maar één ploeg de titel verdient: RC Genk! Dit Club is al gans het seizoen, buiten de CL-campagne te zwak om Genk ook maar iets te doen! Echt triestig om zien... proficiat Charleroi en proficiat Genk!
Vind ik leuk
TageMeister +9428
zondag 20 januari 2019 om 16:55
Mooie reactie!

Laat charleroi hier het spel maken en da lukt hun ook niet.
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 17:07
Als het kampioenschap zo werkte, hadden wij geen 11 jaar moetten wachten op die ene titel hoor....

10 punten is niks.
Mochte 90% van die Genk suopprters nu eens niet zo een dikke nek hebben, en het vel al 100x hebben verkocht.... walgelijk hautain.

Vorig jaar stonden wij nu meer los, en toch zeiden we nee, de titel is nog niet binnen....
Vind ik leuk
THOR4ever +3456
zondag 20 januari 2019 om 17:24
Hoe kom jij aan 90% ??? 90% zwijgt gewoon want wij zijn Limburgers. Gij leest alleen de commentaren van de overige 10% en denkt dat dat de meerderheid is. Genk heeft echt wel kritische supporters. Iedereen hoopt wel -is ook normaal- maar het gros beseft dat de weg nog lang is en er nog veel kan gebeuren. Er zijn er zelfs best nog veel die geloven dat Genk daar niet blijft staan. Ook die supporters ziet ge niet op dit forum. Gewoon afwachten. Een derby winnen is in ieder geval altijd een opsteker.
[Reactie gewijzigd op zondag 20 januari 2019 om 17:25]
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 17:41
Kerel, mijn vriendin is van Genk, haar ouders wonen daar. Ik ken massas Genk supp. In het echt, ook veel van de harde kern. En hier op fora continu hetzelfde.

Jij en je vriendjes zullen bij die overige 10% horen he...
Vind ik leuk
sus +2041
zondag 20 januari 2019 om 18:22
Amaai seg,vriendjes van de harde kern....
Jij bent mijn held!
Vind ik leuk
freejazz +2678
maandag 21 januari 2019 om 14:02
Den hoeveelste is dat hier die met een Genkse samenwoont ?
Ik ben een echte Genkenaar en ik ken geen 'massas Genk supp.' zwijg stil van 'veel van de harde kern'. U beschikt blijkbaar over een zeer lange duim.
Vind ik leuk
maandag 21 januari 2019 om 15:15
Jij gelooft wat jij wil geloven, jongetje. I dont give a fuck wat znderen willen geloven of denken.
Vind ik leuk
THOR4ever +3456
zondag 20 januari 2019 om 17:26
Ge hebt trouwens enkele mede-posters die even hautain zijn. Dat wil toch niet zeggen dat alle Club-supporters zo zijn...
Vind ik leuk
Geertvdd +4024
maandag 21 januari 2019 om 07:00
Lap, je zit weer op mijn kap 😂
Vind ik leuk
Marcus_A +2251
zondag 20 januari 2019 om 19:05
Walgelijk afgunstig ben je. Genk speelt echt aantrekkelijk voetbal, staat aan de leiding en dan zou het hautain zijn dat je als supporter hoopt en erin gelooft dat je favoriete club kampioen speelt!!???
Vind ik leuk
freejazz +2678
maandag 21 januari 2019 om 10:39
Neen, en nu staan jullie 10 punten achter en spreken jullie wel over de titel (terecht of onterecht, dat laat ik in het midden), waar is dan de logica ?
Vind ik leuk
Xytox +3097
maandag 21 januari 2019 om 10:40
FCB-supporters zijn ook altijd aan het roepen en uit de hoogte aan het doen als ze voor staan, maar ja, dat steekt dan natuurlijk als je eens achter staat.
Tijdens jullie beruchte 11 jaar was het zelfs zo erg dat er een gezegde was: "FCB is elk jaar kampioen in september, maar in april is het iemand anders..."

Ik woon zelf net buiten Brugge en ken dus ook heel veel Club-supporters, en van berenvellen verkopen kunnen die ook wat!
Vind ik leuk
Kris1 +1286
zondag 20 januari 2019 om 17:10
Als Clubsupporter ben ik het volledig met jou eens. Dit jaar is het niet aan ons. Genk heeft veel meer creativiteit en kiest daar ook voor. Wij starten in een thuismatch met drie defensieve middenvelders en laten Wesley alleen voorin starten. Slechte keuze van Leko en teveel middelmatige voetballers als Poulain, Amrabat en ook Wesley vandaag.
Vind ik leuk
blondel +3838
zondag 20 januari 2019 om 20:10
Waarom verdient Genk de titel?Als Thomas De Gendt alle dagen 100 km in de aaval rijdt in de tour.Dan verdient hij de tour te winnen,zo simpel is het.Het is niet omdat Genk 39 competitiewedstrijden op kop staat en in de laatste wedstrijd wordt voorbijgestoken ,dat die andere ploeg het minder zou verdienen.Je moet er nog altijd voorbijgeraken.
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 16:48
Bal op paal en lat voor het gemak maar even vergeten en Club moet altijd penalty krijgen
Vind ik leuk
sus +2041
zondag 20 januari 2019 om 16:57
en 2 rode kaarten....
niet vergeten he....
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 17:24
En de 10 gele voor Charleroi.....
Vind ik leuk
margot +412
zondag 20 januari 2019 om 16:55
VAR of Boucaut, het ganse scheidsechter zootje is ziek in het zelfde bedje. Hetzelfde met de extra tijd, je kon op voorhand zeggen dat er 5 min bijkwamen... Sorry, maar dan is er iets anders mis. Wat je voor het seizoen al kon voorspellen, maar het begint op te vallen. Een paar serieuze fouten die niet of te zacht bestraft worden. Als je dan ziet waar Vrijdagavond spelers een gele kaart voor rapen dan spelen die blijkbaar in de verkeerde ploeg...….
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 17:02
Inderdaad, die vorm van competitievervalsing is een groot probleem. Genk weer los 4 gele kaarten voor fouten die we wekelijks bij Brugge onbestraft zien... Ze ontkomen op die manier elk seizoen aan minstens 10-15 schorsingsdagen... Vormer weer goed wat uitgedeeld vandaag, Vanaken voet vooruit op de enkel en dan nog roepen en schelden in gezicht vd scheids = geen kaart. Pozuelo lichte trekfout middenveld = meteen geel.
[Reactie gewijzigd op zondag 20 januari 2019 om 17:05]
Vind ik leuk
Xytox +3097
zondag 20 januari 2019 om 17:02
Heb het gevoel dat dit forum meer en meer lijkt op het stadion; een bende zatte idioten die wat over en weer staan roepen en schelden...

Net als in het stadion zijn er hier ook wel serieuze mensen die gewoon voetballiefhebbers zijn, maar de idioten roepen gewoon luider en overschaduwen de rest...
[Reactie gewijzigd op zondag 20 januari 2019 om 17:04]
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 17:06
tja...de VAR moest de ballen gaan binnen koppen...Vanaken altijd rood met gestrekt been op verdediger...Bocaut tegen Club...laat bijna kwartier overspelen...Mechele ook rood op door gebroken speler ...Poulin dito altijd rood...Die Vormer is blijkbaar beter met zijn arrogante mond dan met loden schoen..tja wie heeft schuld aan de nederlaag.
Vind ik leuk
Mathifcb +532
zondag 20 januari 2019 om 17:48
Ik weet niet wie er het slechtste was club of de ref 2 rode kaarten konden het was te zwak vandaag
Vind ik leuk
Heppen1J +938
zondag 20 januari 2019 om 17:48
je moet maar lachen met anderlecht. Dan krijg het deksel flagrant op je neus de genkse haas is weg probeer hem maar eens te vangen
hou standard en antwerp maar in de gaten ze steken Julie nog voorbij kuis je tenen maar goed uit. Het zal hard nodig zijn
als je niet goed voelt kun je altijd naar de apotheker van wacht pilletjes genoeg in vooraad
[Reactie gewijzigd op zondag 20 januari 2019 om 17:55]
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 18:08
Het is maar voetbal
Vind ik leuk
firedwarf +4292
zondag 20 januari 2019 om 21:45
volgend jaar op de buskes van de VAR sponsored by Verhaeghe
Vind ik leuk
Mckenzie +4951
maandag 21 januari 2019 om 06:52
Speeldag 1 van '19 en al meteen storm op twitter en VP.
Vind ik leuk
maandag 21 januari 2019 om 10:43
Tja, het spel lag alleen al in de extra tijd meer dan 5 minuten stil. Bucaut niet pro-anderlecht? Natuurlijk moet die af en toe ook eens een fase inde andere richting fluiten, om de zaken te camoufleren. Heeft het sinds het zogenaamde buitenspel van Bacca en de ultieme penalty enkel maar gortiger gemaakt. Tov de 3 of 4 fases die men bij paars kan opnemen, zijn er 96 of97 bij Club. Volgende week de VAR met het paarse hesje.
[Reactie gewijzigd op maandag 21 januari 2019 om 10:45]
Vind ik leuk
vampire81 +1336