LIVE: Anderlecht - Hoffenheim, Rutten zet voor de eerste keer de lijnen uit

LIVE: Anderlecht - Hoffenheim, Rutten zet voor de eerste keer de lijnen uit

Gepubliceerd: vrijdag 11 januari 2019 om 14:57vr 11-01-2019 om 14:57

Vrijdagmiddag staat er voor RSC Anderlecht een oefenwedstrijd op het programma. Paars-wit neemt het op tegen Hoffenheim. Volg de eerste match van Fred Rutten als trainer van Anderlecht hier live vanaf 15 uur. 

Lees ookOPSTELLING: De eerste elf van Rutten, Trebel weer van de partij

Poll

Wat verwacht je van de wedstrijd?

(269 stemmen)

Plaats een reactie

AzEz86 +7355
vrijdag 11 januari 2019 om 15:20
Lol, we staan voor in de 17e minuut 😱
Vind ik leuk
mani88 +1097
vrijdag 11 januari 2019 om 15:29
En zelfs al penalty gemist ...
Vind ik leuk
TageMeister +7826
vrijdag 11 januari 2019 om 15:33
Wie gescoord en wie gemist?
Vind ik leuk
Geofpurple +6652
vrijdag 11 januari 2019 om 15:49
Doelpunt zeker dimata, penalty denk diezelfde dimata gemist, was eigenlijk net te laat :P (sanitaire stop)
Vind ik leuk
mani88 +1097
vrijdag 11 januari 2019 om 16:15
Inderdaad, Dimata zowel 1-0 gescoord als penalty gemist.
Vind ik leuk
Bonanza +1076
vrijdag 11 januari 2019 om 15:49
Dimata gescoord
Vind ik leuk
Brick +1107
vrijdag 11 januari 2019 om 15:49
+ 11 tegen 10

Vind ik leuk
freeman +13834
vrijdag 11 januari 2019 om 16:13
En in min 55 al 2 - 1 achter , lol !
Vind ik leuk
mani88 +1097
vrijdag 11 januari 2019 om 16:17
Om eerlijk te zijn hoop ik dat ze (zwaar) verliezen. Want ze zijn blijkbaar nog steeds niet genoeg wakker geschud, er leeft héél weinig op de transfermarkt. Als ze nu winnen dan gaan ze mogelijk, ondanks dat het maar een oefenmatch is, al wat meer op hun lauweren rusten. Laat ze dus maar zeker verliezen, zodat de pijnpunten nog eens duidelijk worden blootgelegd aan onze nieuwe trainer en ze hopelijk eindelijk eens in actie schieten op de transfermarkt!
Vind ik leuk
dakcota +4609
vrijdag 11 januari 2019 om 16:27
en 2-3. 70zmin, nooit te vroeg juichen ;)
Vind ik leuk
mani88 +1097
vrijdag 11 januari 2019 om 16:31
Hoop alleen dat ze uit zo'n oefenmatch geen verkeerde conclusies trekken à la "het valt nog mee, één of twee kleine transfers is voldoende". Zo hebben we het de voorbije jaren al vaak meegemaakt. Btw, Hoffenheim heeft eerder vandaag ook al tegen STVV geoefend ... Was dat dan met hun B-kern? Of is het eerder nu met hun B-kern?
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 januari 2019 om 16:32]
Vind ik leuk
Boerken +8324