OPSTELLING: De eerste elf van Rutten, Trebel weer van de partij

OPSTELLING: De eerste elf van Rutten, Trebel weer van de partij

Gepubliceerd: vrijdag 11 januari 2019 om 14:28vr 11-01-2019 om 14:28

Laatste update: vrijdag 11 januari 2019 om 14:56vr 11-01-2019 om 14:56

RSC Anderlecht oefent vrijdagmiddag tegen TSG 1899 Hoffenheim. Fred Rutten bepaalt voor de eerste keer de starterself van Anderlecht. Tegen de Duitse eersteklasser begint Adrien Trebel.

Trebel speelde zijn laatste wedstrijd voor Anderlecht op 11 november. Sindsdien lag de Fransman in de lappenmand. De voorbije weken werkte Trebel aan zijn comeback. Vrijdag kan de middenvelder laten zien hoe ver hij staat aan Rutten.

De opstelling van Anderlecht: Didillon, Sanneh, Najar, Dimata, Appiah, Kums, Cobbaut, Trebel, Kayembe, Amuzu en Milic

<

Hoffenheim speelde eerder op de dag tegen STVV. De Duitsers haalden het toen vlot met 5-2 van de Kanaries. Nu spelen de Duitsers met nagenoeg allemaal nieuwe namen.   

Plaats een reactie

Wankstar123 +2356
vrijdag 11 januari 2019 om 14:40
Is een oefenwedstrijd kan je nooit op baseren wat zijn basiself zal zijn
Vind ik leuk
Patfey +6314
vrijdag 11 januari 2019 om 17:20
Hoop ik, want Appiah en Milic. maar goed, Sanneh rechter CV en Milic linker CV zal ook wel niet juist zijn 😃.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 januari 2019 om 17:20]
Vind ik leuk
Makke53 +400
vrijdag 11 januari 2019 om 14:44
Sanne, Appiah, Milic, moeten nogal trainingsbeesten zijn!?
Vind ik leuk
K1908 +2403
vrijdag 11 januari 2019 om 14:55
Staan er toch telkens weer in met die verschillende trainers, ze moeten dan toch iets kunnen? :-P
Vind ik leuk
Toca +50314
vrijdag 11 januari 2019 om 15:00
Appiah staat er omdat er 0 alternatieven zijn hoop ik. Je moet die sowieso een leiband aan doen dat hij niet over de middenlijn kan komen.
Vind ik leuk
Neutrale fan +1193
vrijdag 11 januari 2019 om 14:46
Waar is Bornauw ?
Vind ik leuk
strat2 +1107
vrijdag 11 januari 2019 om 16:16
Rutten zal in die twee wedstrijden waarschijnlijk zoveel mogelijk spelers willen zien spelen. Daar kan je volgens mij nog geen echte conclusies uit trekken.😏
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 17:34
Eindelijk Najar op zijn positie!
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws