‘Club Brugge maakt werk van twee verdedigers en aanvaller'

‘Club Brugge maakt werk van twee verdedigers en aanvaller'

Gepubliceerd: donderdag 10 januari 2019 om 08:44do 10-01-2019 om 08:44

Laatste update: donderdag 10 januari 2019 om 09:15do 10-01-2019 om 09:15

Vincent Mannaert en Club Brugge lijken de wintertransfermarkt op te gaan. Mede door blessureleed heeft coach Ivan Leko problemen met de kern. Het Nieuwsblad meldt dat Club werk maakt van twee verdedigers en een spits.

Matej Mitrovic staat twee maanden aan de kant na een barst in de enkel. Daardoor moet Club Brugge op zoek naar een nieuwe voetballende verdediger. Ook een spits blijft prioriteit bij Blauw-Zwart. Club wil anticiperen op een vertrek van Wesley Moraes, mogelijk komende zomer.

Jelle Vossen staat naar verluidt dicht bij een terugkeer, maar Kaveh Rezaei kon vooralsnog nog niet overtuigen. Aanvallende versterking is dan ook welkom. Ook zou Club op zoek zijn naar een extra vleugelverdediger.

Plaats een reactie

freeman +13836
donderdag 10 januari 2019 om 09:03
Versterkingen op die plaatsen zijn zeker een vereiste !
Vind ik leuk
TageMeister +7835
donderdag 10 januari 2019 om 09:10
En de jeugd?

Vlietinck, Openda, Fadiga,... Het gaat om back-ups, waarom eigen goede jeugd dan niet gebruiken?
[Reactie gewijzigd op donderdag 10 januari 2019 om 09:12]
Vind ik leuk
sceptomaan +381
donderdag 10 januari 2019 om 10:20
Back ups bestaan niet in het hedendaagse voetbal. Vlietinck heeft getoond dat hij tekort komt om
het verschil te maken. Een meeloper als er geen creativiteit vereist is, maar daar stopt het.
Fadiga nog geen seconde gespeeld en Openda is een type spits die iemand naast zich nodig heeft. Naast Wesley heb je geen enkele spits die een bal kan ophouden, dus niet onlogisch, nee?
Vind ik leuk
Tornado79 +1354
donderdag 10 januari 2019 om 09:13
Zou... Zou... Zou...
Club zou ook een stadion willen bouwen...
Club zou kampioen willen spelen....
Club zou zelfs Europa League willen winnen...
Mag ik nu ook een artikel schrijven en mezelf journalist noemen?
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 10:33
Club WIL een stadion bouwen
Club WIL kampioen spelen
Iedereen ZOU de EL willen winnen
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 09:46
Al weken leest ge hetzelde, dat ze in Brugge posities zoeken.
Spelers hebben ze niet nodig precies.
Maar goed dat Genk al klaar is met huiswerk. Kunnen we de voorsprong snel vergroten.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 10:36
Keep on dreaming
Vind ik leuk
freeman +13836
donderdag 10 januari 2019 om 14:14
Voorsprong vergroten ? Straks ook nog zonder Pozuelo ?
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 07:43
Als Pozo vertrekt, zullen we jullie wel verlossen van Hanske.
Vind ik leuk
freeman +13836
vrijdag 11 januari 2019 om 09:44
Ha ha .... blijven dromen ! Hans = Clubboy !
Vind ik leuk
VeeDeeVee +19133
donderdag 10 januari 2019 om 09:47
Ik vind toch dat Club ook niet de bank heeft die Genk wel heeft. Dat is de laatste wedstrijden voor Nieuwjaar duidelijk geworden. Al heeft Club wel al bijzonder veel pech gehad met blessures, in tegenstelling tot de Limburgers.
Vind ik leuk
TageMeister +7835
donderdag 10 januari 2019 om 11:35
geen(of minder) pech is altijd het lot van de kampioen ! Net zoals die makkelijker een slechte match wint...

Alst niet draait dan verspeel je punten, zelfs na een goede match.
Vind ik leuk
VeeDeeVee +19133
donderdag 10 januari 2019 om 12:06
Dat hoort inderdaad bij de sport.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 12:48
Hopelijk besef dat na uitvallen van Mitrovic en ook problemen met Mechele en Peres, VERSTERKING noodzakelijk is met betere uitvoetballende verdedigers tijdens wintermercato. Met daarbij de onduidelijkheid of contract van Poulain dat afloopt eind Juni zou verlengd worden.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws