Complimenten voor Vanhaezebrouck: ''Bewonderenswaardig is het wel''

    Complimenten voor Vanhaezebrouck: ''Bewonderenswaardig is het wel''

    maandag 15 oktober 2018 om 13:25

    Het was de voorbije zeer onrustig bij Anderlecht. De slechte resultaten brachten ook de positie van coach Hein Vanhaezebrouck aan het wankelen. Vanhaezebrouck hield zich echter vooralsnog staande. En dat is knap volgens Jacques Sys, hoofdredacteur van Sport/Voetbalmagazine.

    ''Bewonderenswaardig is het wel, de manier waarop Hein Vanhaezebrouck bij Anderlecht met de crisis omgaat. Hij stond vorige week net niet voor het executiepeloton, maar bleef opmerkelijk strijdbaar. Geen twijfel, geen stress, terwijl veel van zijn voorgangers in dat soort omstandigheden met de week verouderden'', schrijft Sys in de laatste editie van het magazine.

    Sys looft de mentale kracht van Vanhaezebrouck. ''Het getuigt nog maar eens van een onwrikbaar geloof in eigen mogelijkheden. En van een grote mentale sterkte. En dat terwijl de druk bij Anderlecht, met een extreem veeleisende voorzitter als Marc Coucke, veel groter is dan vroeger. Het leek van Hein Vanhaezebrouck af te glijden'', zag Sys. 

    Plaats een reactie

    SD +9412
    maandag 15 oktober 2018 om 13:45
    Wat moet Sys van VHB. Onlangs stond de trainer nog in het vizier.
    Vind ik leuk
    maandag 15 oktober 2018 om 13:51
    Heeft waarschijnlijk een relatie geschenk ontvangen...
    Vind ik leuk
    freeman +11548
    maandag 15 oktober 2018 om 14:05
    Een uurwerkje ?
    Vind ik leuk
    SD +9412
    maandag 15 oktober 2018 om 14:46
    nee, een lege doos
    Vind ik leuk
    maandag 15 oktober 2018 om 17:34
    Ik denk net dat ietsje meer begrijp je
    Vind ik leuk
    Lodecol13 +1926
    maandag 15 oktober 2018 om 14:04
    Met een ontslag vergoeding van 1,9 milj zou er menig trainer niet panikeren en wat moest er maar gelijk gespeeld zijn tegen ZW dan.....
    Vind ik leuk
    Heppen1J +100
    maandag 15 oktober 2018 om 15:14
    heeft die man niets anders te vertellen dat is het liefst dat hij ziet
    weer de zoveelste trainer zie opkrassen binnekort mogen zelf
    een trainer aanstellen journalisten
    daar word je mottig van bende idiooten

    zie
    Vind ik leuk
    blondel +2589
    maandag 15 oktober 2018 om 20:27
    Wel heppen,zeg jij mij eens wat journalisten moeten schrijven.Of wat is het werk van een journalist.Als je dat niet weet begrijp ik je reactie dat je zegt "bende idioten".Maar indien je weet wat hun werk is ,ja,dan vind ik uw reactie meer weg hebben van een idioot.
    Vind ik leuk
    Toca +36799
    maandag 15 oktober 2018 om 15:38
    Trainers ontslagen brengt meestal niks op dus ..
    Vind ik leuk
    maandag 15 oktober 2018 om 17:35
    Meestal niet,maar soms is het gewoon op.
    Vind ik leuk
    Toca +36799
    maandag 15 oktober 2018 om 17:37
    Maar daar wordt dan meestal niet op gewacht he.
    Vind ik leuk
    maandag 15 oktober 2018 om 17:39
    Neen daar heb je gelijk in
    Vind ik leuk
    hoekschop +2619
    maandag 15 oktober 2018 om 18:42
    Dat ligt vaak aan het bestuur. Als spelers voelen dat er twijfel is bij het bestuur dan is het idd snel op.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws