Strenge Vanhaezebrouck wil een reactie zien: ''De spelers moet dat ook zijn''

    Strenge Vanhaezebrouck wil een reactie zien: ''De spelers moet dat ook zijn''

    Gepubliceerd: zaterdag 22 september 2018 om 11:23za 22-09-2018 om 11:23

    Anderlecht en Standard kenden in Europa geen goede generale repetitie voor de altijd beladen topper van zondag. Hein Vanhaezebrouck wil een reactie bij zijn spelers zien.

    Standard kreeg een pak slaag van Sevilla (5-1), terwijl Anderlecht met 1-0 onderuit ging bij het bescheiden Spartak Trnava. Toch denkt Vanhaezebrouck dat paars-wit een hardere klap heeft gekregen. ''Ik denk dat onze nederlaag zwaarder aangekomen is. Iedereen had verwacht dat Standard het moeilijk zou hebben in Sevilla. Wij hadden toch gehoopt iets te kunnen rapen tegen Trnava, te kunnen winnen zelfs. Bij ons is de teleurstelling dus groter'', tekende Sporza op.

    Althans, dat hoopt Vanhaezebrouck. ''De fans, het bestuur en de trainer zijn teleurgesteld, de spelers moeten dat ook zijn. Zij moeten tonen dat ze meer hebben dan een modale voetballer. Dat ze het verdienen om bij Anderlecht te spelen'', eist hij een respons van zijn groep. 

    Plaats een reactie

    ROBSON +3139
    zaterdag 22 september 2018 om 11:36
    Waar heb ik dit nog gelezen? Voor trnava wou hij ook reactie whoehahahahahahahaaaaaah vindt ik leuk. HEY DIKKE HEIN HIER STOPT JE TREIN.......leedvermaak a volonte. Voor één keer Standard sympathie vanavond.
    Vind ik leuk
    Diego A M +3760
    zaterdag 22 september 2018 om 12:35
    Dit zijn dus de supporters die durven zeggen dat we Europees voor de belgische ploegen moeten supporteren. Wat een idioot ben jij zeg. Vergeet toch maar niet dat het seizoen nog lang is.
    Vind ik leuk
    Lord Wenger +15583
    zaterdag 22 september 2018 om 13:16
    De arrogantie en hypocrisie spat er weer van alle kanten vanaf.
    Vind ik leuk
    Goegebuer +1255
    zaterdag 22 september 2018 om 11:47
    Er is niets streng aan zijn woorden hoor! Pure waarheid! De spelers mogen gerust wat meer inzet tonen!
    Vind ik leuk
    9000 +385
    zaterdag 22 september 2018 om 12:03
    De verliezende coach komt in nogal vieze papieren terecht...
    Vind ik leuk
    Vlad +2576
    zaterdag 22 september 2018 om 12:11
    Coucke zal waarschijnlijk wel een motiverend twittertje sturen naar spelers en trainer : KOMAAN !! ☘️💜
    Vind ik leuk
    Franco83 +46
    zaterdag 22 september 2018 om 14:51
    Mja triestig op zn zachtst gezegd. Waar is de tijd dat Mijnheer Constant de kleedkamer binnenging en zn spelers de levieten voorlas...
    Er moest gewonnen worden EN met mooi voetbal. Herinner me nog die trainer Neumann begin jaren 90, pakte veel punten in het nog toenmalige 2punten systeem(30 op 36 meen ik) en vloog eruit omdat het voetbal niet oogstrelend genoeg was.
    Nee die coecke en devroe met hun klup brugge verleden/voorliefde... ze passen niet bij de grootste en succesvolste club vh land, ze hebben de stijl en de vista niet. Voor brugge mss wel maar voor rsca zeker niet!
    Vind ik leuk
    zaterdag 22 september 2018 om 15:20
    en, na het bezoek van Mr Constant aan de kleedkamer, ging hij dan bij de ref kleedkamer, om horloges of centjes te geven!!!
    Vind ik leuk
    Patfey +5508
    zaterdag 22 september 2018 om 20:14
    Geeuw, afgezaagd hoor.👎
    Vind ik leuk
    Patfey +5508
    zaterdag 22 september 2018 om 20:26
    Ik denk dat jij met Luka Perusovic verwart, die in 92-93 buiten vloog, voor verdedigend voetbal (en onvrede bij een aantal creatieve spelers) ondanks hij azn de leiding stond, ik dacht met 28 op 32.
    Neumann was een drietal jaar later, na een desastreuze start : Europese heenmatch en twee eerste competitielztchen verloren.
    Vind ik leuk
    Franco83 +46
    zondag 23 september 2018 om 08:21
    Juist ja, zo was het. Had het even door elkaar gegooid allemaal. Voor de terugmatch tegen ferencvaros werd toen goethals aangesteld maar die slaagde er niet in om anderlecht te kwalificeren
    [Reactie gewijzigd op zondag 23 september 2018 om 08:23]
    Vind ik leuk
    Patfey +5508
    zondag 23 september 2018 om 17:34
    Exact, ik herinnerde me beide periodes nog heel goed (en had daarom bij Weiler een dubbel deja vu gevoel)
    Vind ik leuk
    Toca +39529
    zaterdag 22 september 2018 om 12:15
    We hebben 3 punten nodig tegen een standard dat ook aan t sukkelen is. Dus dat moet thuis lukken.
    Vind ik leuk
    zaterdag 22 september 2018 om 12:41
    We gaan nog dikwijls denken aan het Anderlecht uit vervlogen tijden, JAMMER, je hebt kapitaal nodig , maar het maakt veel kapot .
    Vind ik leuk
    zaterdag 22 september 2018 om 14:22
    Vertel eens iets da we nie weten
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws