Vormer was bijna weg: “Een fantastisch contract voorgeschoteld”

    Vormer was bijna weg: “Een fantastisch contract voorgeschoteld”

    Gepubliceerd: zaterdag 22 september 2018 om 09:00za 22-09-2018 om 09:00

    Ruud Vormer is één van de sterkhouders van Club Brugge. De Nederlander kon echter ook al vertrokken zijn bij Blauw-Zwart.

    "Ik kon een fan-tas-tisch contract voor drie jaar tekenen in Saoedi-Arabië - leven en voetballen in Riyadh. Die club was bereid om een transferprijs te betalen aan Club. Zelf kwam ik zeer snel tot een akkoord met die mensen. Brugge weigerde. Toen heb ik heel erg getwijfeld wat ik zou doen", vertelt Vormer aan Het Laatste Nieuws.

    Uiteindelijk bleef Vormer Club trouw. "Ik heb lange gesprekken gevoerd met Roos, met haar ouders, met mijn ouders. Roos wilde niet dat ik ging. Het ene moment zei ik: 'Schat, drie jaar ballen, en we zijn klaar.'”

    “Maar even later dacht ik dan weer aan het mooie leventje hier - in een prachtige club waar iedereen mij waardeert, op tweeënhalf uur rijden van mijn ouders, Roos kan blijven werken... Dagenlang liep ik de dingetjes tegen elkaar af te wegen. Finaal besliste ik om bij Club te blijven."

    Plaats een reactie

    freeman +11972
    zaterdag 22 september 2018 om 09:28
    Prima beslissing Ruud !
    Je bent een echte Clubman !
    Vind ik leuk
    zaterdag 22 september 2018 om 09:31
    Respect voor dit, familie, liefde en vriendschap hier in Vlaanderen bij Club, boven alle dollars in het verre zand
    Bedankt Roos en Ruud 👍👍👍
    Vind ik leuk
    hoekschop +3112
    zaterdag 22 september 2018 om 09:43
    Als het aan Ruud lag was hij weg. Goed dat zijn vrouw hier iets heeft dat ze niet wil opgeven.
    Vind ik leuk
    zaterdag 22 september 2018 om 09:46
    Respect voor uw beslissing, je familie is nog altijd het belangrijkste in je leven. Geld maakt niet gelukkig.
    Vind ik leuk
    oesje +493
    zaterdag 22 september 2018 om 10:10
    een hollander dat een lukratief contracr laat liggen er zijn twee dingen ofwel een domme hollander of een grote leuge als het waar was ,was die zeker weg geloof dat 100 procent
    Vind ik leuk
    Wankstar123 +1495
    zaterdag 22 september 2018 om 10:28
    Ofwel ligt hij beetje onder de sloef
    Vind ik leuk
    zaterdag 22 september 2018 om 11:36
    Oesje kan het weten met zijn Hollandse manieren
    Vind ik leuk
    zaterdag 22 september 2018 om 11:58
    Wat een stomme kortzichtige reactie is dat. Iq - 90
    Vind ik leuk
    zaterdag 22 september 2018 om 11:34
    Heel verstandig
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 22 september 2018 om 11:35]
    Vind ik leuk
    zaterdag 22 september 2018 om 12:48
    Oesje, ze kunnen niet allemaal zo een egoïstische gedachten hebben. Weer zo'n kut opmerking van een vuile mauve strandjeannette.
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 05:29
    Perfect voor FCB..