‘Basiskracht Club Brugge mist ook topper tegen KAA Gent’

    ‘Basiskracht Club Brugge mist ook topper tegen KAA Gent’

    Gepubliceerd: vrijdag 21 september 2018 om 07:30vr 21-09-2018 om 07:30

    Kaveh Rezaei kwam afgelopen zomer over van Charleroi. De Iraanse aanvaller is echter nog steeds geblesseerd.

    Volgens Het Laatste Nieuws zal Club Brugge het ook zonder Rezaei moeten doen in de topper tegen KAA Gent. De Iraniër is nog steeds niet op de training verschenen. De kans dat coach Ivan Leko over Rezaei zal kunnen beschikken is dus klein.

    De spits kampt al sinds het begin van het seizoen met een knieblessure. Ook het Europese duel met Borussia Dortmund moest Rezaei aan zich laten voorbijgaan.

    Plaats een reactie

    vrijdag 21 september 2018 om 07:44
    Geen groot verlies....en Ben FCB-supporter
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 10:33
    Ze hadden beter een paar verdedigers gekocht, maar dan goeie
    Vind ik leuk
    VeeDeeVee +15820
    vrijdag 21 september 2018 om 08:04
    Niet zo erg, tegen Lokeren was die zeer zwak.
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 08:11
    Leuke titel...... topper ...??? Hi hi
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 10:33
    Hij heeft nog 10 jaar om te groeien
    Vind ik leuk
    freeman +11901
    vrijdag 21 september 2018 om 09:12
    Leko heeft nog meer ( en betere ? ) alternatieven achter de hand .
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 10:34
    Welke
    Vind ik leuk
    freeman +11901
    vrijdag 21 september 2018 om 10:52
    Vossen, Openda , Dennis ......
    Vind ik leuk
    Toca +39732
    vrijdag 21 september 2018 om 09:12
    Naar mijn mening gaat die geen potten breken bij Club.
    Vind ik leuk
    Geertvdd +3320
    vrijdag 21 september 2018 om 09:41
    En als hij ze breekt moet hij ze maar betalen ook... 😎
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 11:03
    Naar mijn bescheiden mening komt dat wel ok maar die is momenteel niet lichamelijk topfit en wil zich ten koste van alles bewijzen.
    De toekomst weet alles en zal het ons tonen...
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 21 september 2018 om 11:04]
    Vind ik leuk
    Toca +39732
    vrijdag 21 september 2018 om 11:05
    Zou kunnen maar heb mijn twijfels. Pas op geen slechte speler he. Maar als spits voor Club? De toekomst zal het uitwijzen inderdaad.
    Vind ik leuk
    Vancamp +128
    vrijdag 21 september 2018 om 12:23
    Brugge heeft toch een jaar tijd gehad om hem te scouten!
    Vind ik leuk
    Toca +39732
    vrijdag 21 september 2018 om 12:37
    Klopt. We zullen snel weten of ze dat goed genoeg gedaan hebben.
    Vind ik leuk
    Boerken +7041
    vrijdag 21 september 2018 om 10:45
    Lap ze beginnen al op zijn jap te zitten
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 12:59
    WEER EEN FOUTJE VAN DE MEDISCHE SCREENING BIJ DE DURE AANKOOP?? komt toch jaarlijks teruG !!!!
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws