Heeft Coucke vertrouwen in Vanhaezebrouck? Zijn Tweet doet vermoeden van niet

    Heeft Coucke vertrouwen in Vanhaezebrouck? "Zijn Tweet doet vermoeden van niet"

    Gepubliceerd: woensdag 19 september 2018 om 09:35wo 19-09-2018 om 09:35

    Marc Coucke is doorgaans zeer kritisch op Twitter. Zo vindt de Anderlecht-voorzitter dat er te weinig voetballend vermogen is. Clubwatcher Stephan Keygnaert geeft hem lik op stuk.

    De kritische blik van Coucke op de sociale media legt de druk bij Hein Vanhaezebrouck extra hoog. Toch vindt de journalist van Het Laatste Nieuws niet dat de schuld van de huidige prestaties bij de Anderlecht-coach ligt.

    "Coucke en Devroe gaven hun trainer geen alternatief voor de twee spitsen Santini en Dimata, geen speler met een actie, noch een speler met het Anderlecht-DNA, noch iemand die tussen de lijnen kan lopen, genre Pozuelo, Vanaken, Carcela ...," klinkt het streng.

    Druk voor Vanhaezebrouck
    Coucke vroeg geduld. Keygnaert hoopt dat hij dat ook heeft met zijn trainer. "Als je Vanhaezebrouck in het huwelijksbootje laat stappen met een volledig nieuwe ploeg, ga dan niet al in september in cijfertjes denken, maar veeleer in weken en maanden... - zijn aanpak is fysiek, tactisch en tijdrovend."

    De vraag is dan: zal de Anderlecht-preses veel geduld hebben met Vanhaezebrouck? "De publieke kritiek van Coucke in zijn tweet na de nederlaag in Racing Genk doet (eens te meer) vermoeden van niet", vreest Keygnaert.

    Plaats een reactie

    Njits Seum +115
    woensdag 19 september 2018 om 09:40
    Wa ne nutteloze zever............ go vp go... away!
    Vind ik leuk
    freejazz +1368
    woensdag 19 september 2018 om 09:54
    Jij bent niet verplicht om hier te komen.....Stijn Meus
    Vind ik leuk
    TageMeister +5300
    woensdag 19 september 2018 om 09:43
    WTF ?
    diene mens denkt dus echt da je op 1,2,3 een nieuw elftal koopt of wa? Wie deed dit int verleden al succesvol?
    Vind ik leuk
    Geertvdd +3321
    woensdag 19 september 2018 om 10:38
    Kopen kan idd op 1,2,3. Om ze te laten voetballen tel je best nog een beetje verder...
    Vind ik leuk
    Dirk H +3114
    woensdag 19 september 2018 om 09:43
    Hier gaan we weer ... den ene dag Hein en morgen terug Yves? :)
    Vind ik leuk
    AzEz86 +6521
    woensdag 19 september 2018 om 10:34
    Neenee, beiden alle dagen van de week ;-)
    Vind ik leuk
    Zetterberg +10520
    woensdag 19 september 2018 om 09:47
    Kies een reactie voor volgend artikel en bespaar je zelf moeite:

    A) Ik heb altijd gezegd dat Hein nooit de schuld bij zich legt en een zondebok zoekt, zijn ware aard komt boven!

    B) Hein heeft het één keer gedaan met Gent en voor de rest is het een coach niveau Kortrijk!

    C) Het is geen geheim dat Coucke en Hein geen match waren!

    D) Hein ontbeert een creatieve spelverdeler en wil die ook niet inpassen.

    E1) Voor de Bruggesupporters: 'en we zwaaien met zijn allen naar Heintje, bye bye!'

    F) Blijf rustig, 2 uitwedstrijden verloren op het veld van de sterkste tegenstanders, geen man overboord!

    E2) Ze zouden beter Devroe in twijfel trekken. Anderlecht is niet Oostende.

    G) Ze hadden Markovic moeten halen

    [Reactie gewijzigd op woensdag 19 september 2018 om 11:03]
    Vind ik leuk
    Zelfkweek +971
    woensdag 19 september 2018 om 09:50
    Doe mij maar B en E dan....😀
    Vind ik leuk
    JanB +6135
    woensdag 19 september 2018 om 09:53
    Ik ga resoluut voor optie B)
    Vind ik leuk
    Toca +39746
    woensdag 19 september 2018 om 10:04
    Vooral punt G. En dan nog liefst Markovic als 10 😂😂
    Vind ik leuk
    Zetterberg +10520
    woensdag 19 september 2018 om 10:09
    Ze hadden Stanciu nooit mogen wegdoen...lol
    Vind ik leuk
    Brick +801
    woensdag 19 september 2018 om 10:16
    Stanciu/ hanni doen het volgens mij niet supergoed in hun club
    Vind ik leuk
    Brick +801
    woensdag 19 september 2018 om 10:16
    Ik mis eerder de combo suarez jovanovic :D
    Vind ik leuk
    Patfey +5516
    woensdag 19 september 2018 om 10:22
    Je bent H) vergeten : Keignaert is ne zagevent met beperkte voetbalkennis. En dan hou ik het op D, F en H.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 19 september 2018 om 13:40]
    Vind ik leuk
    Geertvdd +3321
    woensdag 19 september 2018 om 10:40
    Er zijn 2 opties E, doe voor mij die dan maar ineens😎
    Vind ik leuk
    Zetterberg +10520
    woensdag 19 september 2018 om 11:03
    Oei my mistake, pas het aan!
    Vind ik leuk
    AzEz86 +6521
    woensdag 19 september 2018 om 10:40
    Fantastisch! :-D
    Vind ik leuk
    Lord Wenger +15587
    woensdag 19 september 2018 om 11:06
    I) "Tweeter-de-tweeter-de-tweet ik-moest-kloppen-want-de-bel-doet-het-niet!" - Marc Coucke tegen Keygnaert zijn neus (2018).
    [Reactie gewijzigd op woensdag 19 september 2018 om 11:07]
    Vind ik leuk
    Rune1891 +3778
    woensdag 19 september 2018 om 11:53
    B & E
    Vind ik leuk
    sporting +193
    woensdag 19 september 2018 om 10:12
    geen trainer voor RSCA
    te veel calimero
    Vind ik leuk
    ROBSON +3142
    woensdag 19 september 2018 om 11:04
    CMON STANDARD geef hem een duwtje
    Vind ik leuk
    Geofpurple +4809
    woensdag 19 september 2018 om 13:42
    Keygnaert = sensatiezoeker, geen wonder dat em voor HLN werkt :P
    Vind ik leuk
    woensdag 19 september 2018 om 13:58
    Met de winterstop zal Coucke wel met geld bovenkomen. Als Gert het met KVO behoorlijk blijft doen, wordt dat de nieuwe trainer. En Hein terug naar AA gent, en Yves naar KVO. Dat is wat ze een voetbalcarousel noemen. Maar voor een nr 10 of diepe spits zal de 'beuzze' gesloten blijven. Och so what.
    Vind ik leuk
    le swa +182
    woensdag 19 september 2018 om 14:01
    andere en betere, Vanhaezebrouck heeft nooit in een grote ploeg gespeeld dus wat weet hij van grote voetbal, geeft de kans aan een andere en betere voor het te laat is
    Vind ik leuk
    woensdag 19 september 2018 om 14:38
    Daar gaan we weer.Mijnheer Coucke denkt waarschijnlijk als we Hein buiten gooien zijn de problemen opgelost.Niet dus, hij zou beter wat andere rommel op straat zetten.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws