Club Brugge gooit hoge ogen in Champions League: Wat een verschil!

    Club Brugge gooit hoge ogen in Champions League: "Wat een verschil!"

    Gepubliceerd: dinsdag 18 september 2018 om 21:39di 18-09-2018 om 21:39

    Club Brugge is lang niet slecht begonnen aan de Champions League. Na 45 minuten staat het nog 0-0 tegen Borussia Dortmund, maar Club heeft wel al aardig wat lef getoond. Dat stemt ook de fans gelukkig.

    Plaats een reactie

    VeeDeeVee +15761
    dinsdag 18 september 2018 om 21:51
    Benieuwd of ze dit 90 min kunnen houden. Wat een intensiteit.
    Vind ik leuk
    Genome +404
    dinsdag 18 september 2018 om 21:51
    Club speelde de eerste 25 minuten op hoog niveau en waren baas, daarna was het wat meer in evenwicht. Maar het is toch één van de betere helften van de laatste maanden bij Club. Hopen op een doelpuntje in de tweede helft.
    Vind ik leuk
    Lord Wenger +15583
    dinsdag 18 september 2018 om 21:51
    M.a.w. waarom Leko een beter coach is dan MPH.
    Vind ik leuk
    Geertvdd +3298
    dinsdag 18 september 2018 om 21:55
    Ik mag dat niet zeggen vanwege m'n blauw-zwarte hart, maar ik ben blij dat jij het zegt! 😎
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 21:58
    Bwa, Leko maakt van de Champions League zijn prioriteit. Waarschijnlijk op vraag van Verhaeghe. Het is goed mogelijk dat bij Preud'homme gezegd werd dat prioriteit nummer 1 kampioen worden was en Champions League niet meer dan een cadeau. Maar nu gaan ze er wel voor en dat is goed'
    Vind ik leuk
    Lord Wenger +15583
    dinsdag 18 september 2018 om 22:23
    Dat vind ik toch maar een drogreden hoor. Club had in die groep toch altijd beter moeten doen. Ben er zeker van dat Leko met dezelfde tijd die hij nu heeft gehad om een team te bouwen, beter zou gedaan hebben.
    Vind ik leuk
    agdh +1577
    dinsdag 18 september 2018 om 23:10
    Inderdaad, tegen kopenhagen had minsten 4/6 gehaald moeten worden en dan hadden ze na nieuwjaar nog EL kunnen spelen
    Vind ik leuk
    woensdag 19 september 2018 om 01:57
    Misschien wel. Ik ben geen fan van Preud'homme hoor. Maar stel jij bent trainer en uw voorzitter geeft u een contract waar jij bv 1 000 000 euro krijgt als je de landstitel haalt. Ja, dan kan het zijn dat een trainer de focus legt op de nationale competitie. Ik weet het niet he, ik zeg maar wat.
    Vind ik leuk
    Goegebuer +1255
    dinsdag 18 september 2018 om 21:52
    Enige jammere is dat we nog niet die oververdiende goal gemaakt hebben...
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 21:53
    Wat een sterke 1e helft van Club , hopelijk 2e helft ook .
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 21:57
    denk dat Poulain bewezen heeft waarom hij in de basis staat, echt top vandaag.Wat een vechtlust iedereen legt er zijne kop voor.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 18 september 2018 om 21:58]
    Vind ik leuk
    ROBSON +3139
    dinsdag 18 september 2018 om 22:00
    Nog zo een helft. Het blijft Dortmund. Een goaltje zou deugt doen en verdiend zijn........en extra zuurstof.
    Vind ik leuk
    Wim1966 +1345
    dinsdag 18 september 2018 om 22:09
    Het mag wel duidelijk zijn dat ze nog een goeie spits kunnen gebruiken. De hele ploeg speelt goed tot aan de aanval en dan loopt daar ene Wesley die er niet veel van bakt.
    Ik hoop dat het van een flits van hem moet komen.
    Vind ik leuk
    VaSy +916
    dinsdag 18 september 2018 om 22:13
    Die goal voor Club mag stilaan gaan vallen!
    Vind ik leuk
    TageMeister +5285
    dinsdag 18 september 2018 om 22:27
    Heb een Frankrijk gevoel bij dit club...
    Vind ik leuk