Bankzitter Bakkali laat zich uit over zijn statuut bij RSC Anderlecht

    Bankzitter Bakkali laat zich uit over zijn statuut bij RSC Anderlecht

    zondag 16 september 2018 om 23:03

    Hein Vanhaezebrouck plaatste Zakaria Bakkali zaterdag andermaal op de bank bij RSC Anderlecht. De flankspeler mocht in de tweede helft wel invallen. Alweer geen basisplek dus voor Bakkali.

    Dat hij niet mocht starten was toch enigszins opvallend. Door de afwezigheid van Francis Amuzu en Elias Cobbaut leek Bakkali op weg naar een basisplek. Daarnaast kon hij de laatste wedstrijd ook overtuigen. "Of dat me verraste? Nee hoor, c’est normal. De coach kiest. Voor vragen over die keuzes moet je bij hem zijn", reageerde Bakkali tegenover Het Nieuwsblad.

    Tijdens zijn goede invalbeurt kon Bakkali niet meer voor het verschil zorgen tegen Genk. "We verdienden het niet om te verliezen. Zij hebben hun kansen gehad maar wij ook. Het enige verschil tussen de twee teams is dat zij hebben gescoord en wij niet. Bij die 1 op 9 moeten we niet te lang stilstaan. Er gaan nog meer dan genoeg matchen volgen", besluit hij.

    Plaats een reactie

    Rsca-fan99 +898
    zondag 16 september 2018 om 23:08
    Ik vond hem wel vinnig invallen. Als Heintje toch vasthoudt aan het systeem dan misschien hem eens proberen achter de twee spitsen ipv Gerkens 🤦‍♂️
    Vind ik leuk
    Chroom +162
    zondag 16 september 2018 om 23:23
    In mijn ogen is het een ettertje van het type Carcela, zijn duik zonder ook maar enig kontact en dan ook nog een vrijschop oplevert zegt veel over het niveau van de arbitrage die dan geel trekt voor een Sammata die wel neergaat na een kontact.
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 00:46
    Ehm als Carcela een duik neemt is er meestal wel degelijk contact hoor. Hij kan het ook niet helpen dat anderen steeds zijn acties foutief willen onderbreken.. Soms kan hij wel arrogant overkomen dat wel, maar zonder (al dan niet gezocht) contact gaat ie echt niet vaak neer. Kíjk aub eerst voetbal voor u zulke misplaatste opmerkingen maakt.
    Vind ik leuk
    Rune1891 +2113
    maandag 17 september 2018 om 01:42
    Arrogant overkomen? Als ge uit frustratie vanop 2 meter een bal in de dugout van de tegenstander ramt, kom je niet enkel arrogant over, dan ben je gewoon een ongelooflijke eikel
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 11:56
    Klopt. Hij heeft zo zijn momenten.
    Vind ik leuk
    zondag 16 september 2018 om 23:37
    Bakkali....carriere in duikvlucht..

    Zwaluwvlucht meer specifiek..


    Vind ik leuk
    Hierulf +902
    maandag 17 september 2018 om 06:45
    Volwassene geworden :)
    Vind ik leuk
    mapolean +650
    maandag 17 september 2018 om 08:17
    Ik ben aangenaam verrast door de nuchtere analyse van dit woelwater. Als hij hard werkt, komt hij vanzelf in de basis. Talent genoeg.
    Vind ik leuk
    Mario_ +1658
    maandag 17 september 2018 om 10:24
    zijn invalbeurt was ok, met af een toe een actie die toont wat hij zou kunnen.
    Maar in totaliteit toch onvoldoende, zeker om die rol in te nemen.
    Vind ik leuk
    zapperboy +667
    maandag 17 september 2018 om 10:53
    Overal uitgekotst en uitgescheten.
    Anderlecht waarom haal je zulk een blaaskaak aan boord ?
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 14:27
    Inderdaad, als je zo blijft voortdoen, er gaan nog meer dan genoeg matchen volgen ...... om te verliezen. Maar mij niet gelaten. Toch in de pintjesliga. Zie dat je donderdag wint.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Bankzitter Bakkali laat zich uit over zijn statuut bij RSC Anderlecht