Belgische terugkeer én Rode Duivels voor Edmilson? 'Dat is niet eens vergezocht'

    Belgische terugkeer én Rode Duivels voor Edmilson? 'Dat is niet eens vergezocht'

    woensdag 12 september 2018 om 07:15

    Junior Edmilson verliet Standard afgelopen zomer voor een avontuur in Qatar. De Brasilo-Belg stond volgens Roberto Martinez op de radar van de nationale ploeg, al is dat door zijn transfer wel anders. Volgens Sport/Voetbalmagazine keert hij maar beter snel terug.

    De eerste weken maakte Edmilson veel indruk op de bondscoach. "Aangezien Roberto Martínez onder de indruk was van het seizoenseinde van de Belgische Braziliaan, was het logisch geweest als hij ook bij de selectie had gezeten voor het tweeluik Schotland-IJsland", klinkt het in het weekblad.

    De winger werd eerder al aan RSC Anderlecht gelinkt. "Als hij écht uit het vizier van de bondscoach is verdwenen, zal Edmilson er alle belang bij hebben om de interesse te verzilveren die het Anderlechtbestuur nog altijd in hem heeft."

    Een Belgische terugkeer kan dan wel eens sneller het geval zijn dan dat iedereen denkt. "Een overstap naar paars-wit in januari is dan misschien niet eens zo vergezocht", besluit S/VM.

    Plaats een reactie

    VeeDeeVee +13626
    woensdag 12 september 2018 om 07:25
    Vanuit de zandbak zal hij inderdaad geen Rode Duivel worden..
    Vind ik leuk
    TageMeister +4138
    woensdag 12 september 2018 om 07:38
    Is da zijn doel?
    Vind ik leuk
    Zetterberg +8840
    woensdag 12 september 2018 om 07:56
    Ik dacht dat zijn doel was zijn financiële toekomst (en die van zijn kinderen en kleinkinderen) veilig stellen! 2 jaar in de zandbak spelen, zal daar voor zorgen!
    Vind ik leuk
    TageMeister +4138
    woensdag 12 september 2018 om 08:39
    Inderdaad q
    Vind ik leuk
    TageMeister +4138
    woensdag 12 september 2018 om 07:38
    Zit der waarheid in of puur uit den duim gezogen?
    Vind ik leuk
    SD +8033
    woensdag 12 september 2018 om 07:39
    Nog een speculatie van een journalist, iemand die zijn dromen voor waarheid neemt.
    Vind ik leuk
    VeeDeeVee +13626
    woensdag 12 september 2018 om 07:41
    Geen JPL het voorbije weekend. Sport/VM moet toch hun boekje vullen hé ;)
    Vind ik leuk
    freeman +10293
    woensdag 12 september 2018 om 07:53
    Denk dat hij eerder aan zijn bankrekening denkt dan aan een terugkeer naar de JPL en naar de RD !
    Vind ik leuk
    woensdag 12 september 2018 om 08:00
    1 dag, zonder rsca te vermelden en VP zou offline moeten gaan, pfffffffff ist boussoufa niet, of één of ander talent hier en daar, zolang ze maar rsca in the picture kunnen stellen!!! = afgezaagd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! die duimzuigerij
    Vind ik leuk
    Toca +30816
    woensdag 12 september 2018 om 08:10
    Dan moet je elke voetbalsite negeren. Anderlecht is nu eenmaal de meest besproken club van t land. Synoniem voor het Belgische voetbal.
    Vind ik leuk
    hoekschop +1671
    woensdag 12 september 2018 om 08:25
    Klopt. Over Brugge wordt veel minder bagger geschreven omdat ze lang niet de status hebben van Anderlecht.
    Het zijn vooral de niet (anti)- Anderlecht supporters die kicken op Anderlecht artikels. Zodra ze meer bagger gaan schrijven over Brugge als over Anderlecht moeten we ons zorgen gaan maken.
    Vind ik leuk
    woensdag 12 september 2018 om 12:38
    Ofwel zijn wij gewoon geen bagger ploeg beste man.
    Vind ik leuk
    hoekschop +1671
    woensdag 12 september 2018 om 12:52
    nee, dat is het niet. Met een beetje slechte wil kan je evenveel bagger schrijven over Brugge als over Anderlecht. Alleen gaan veel minder mensen daar op klikken. Tip aan VP. Zit Dirar niet op een zijspoor in Turkey? Misschien eens een artikel schrijven over een mogelijke terugkeer naar Brugge. Brugge moet dit weekend tegen Lokeren. Kan er misschien een artikel geschreven worden over die Lokerse dame wiens keel dichtgenepen werd door Verhaege. Er is echt zoveel bagger te schrijven over Brugge.
    Vind ik leuk
    VeeDeeVee +13626
    woensdag 12 september 2018 om 08:11
    Blijven ademen, Patrick.
    Vind ik leuk
    TageMeister +4138
    woensdag 12 september 2018 om 08:40
    Is bij elke top club zo...
    Vind ik leuk
    Watcher +903
    woensdag 12 september 2018 om 09:41
    Edmilson wil toekomst familie veilig stelle, dat is niet op half jaar gebeurd. Hij hft duidelijk aangegeven dat hij een Rouche is en niet voor mauve zal kiezen
    Hij is geen hippocriet zoals Trebel en Santini
    Vind ik leuk
    VeeDeeVee +13626
    woensdag 12 september 2018 om 13:10
    Geloof je dat nu zelf?
    Vind ik leuk
    woensdag 12 september 2018 om 15:24
    Maar ik vrees dat het dan te laat is om bij de RD te komen en dit is allemaal speculatie wie weet wat er van aan is zoals zo veel artikels van VP
    Vind ik leuk