Gaat Club Brugge topdoelwit nog halen? Mercato is nog niet voorbij

    Gaat Club Brugge topdoelwit nog halen? "Mercato is nog niet voorbij"

    donderdag 9 augustus 2018 om 21:30

    Club Brugge ziet hoogstwaarschijnlijk Alexander Scholz vertrekken. Hij zou vrijdag officieel worden voorgesteld bij Midtyjlland uit Denemarken. Wordt hij nog vervangen?

    Het is geen geheim dat Club Brugge een toekomst ziet met Marcos Senesi, de Argentijn van San Lorenzo. Als uitvoetballende verdediger kan hij een ideale concurrent worden voor Stefano Denswil. Bij het radioprogramma La Cicloneta werd uiteraard gevraagd naar zijn toekomst.

    "Ik besef dat de mercato nog niet voorbij is, maar nu wil ik vooral spelen. Wat er allemaal aan het gebeuren is op de markt, dat is voor mijn manager. Ik heb een droom om bij een grote Europese club te spelen en hoop dat ik dat ooit kan waarmaken".

    Senesi is in ieder geval niet goedkoop. San Lorenzo zou 4,25 miljoen euro vragen voor hem, ook al heeft hij amper 24 competitiewedstrijden op zijn naam staan.

    Plaats een reactie

    jericho666 +1698
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:39
    "Grote Europese Club" dan zal het toch geen ploeg uit België worden.
    Vind ik leuk
    ElPimpi +1584
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:45
    ... droom... ooit... 'begrijpend lezen' noemen we dat dus 😉
    Vind ik leuk
    AzEz86 +6145
    vrijdag 10 augustus 2018 om 08:00
    Hij deed ook aan "begrijpend lezen", hij las het zoals hij het wou begrijpen ;-)
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 10 augustus 2018 om 08:00]
    Vind ik leuk
    VeeDeeVee +14429
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:06
    Lees: eerst een ideale tussenstop.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:12
    Hij moet ergens beginnen e in europa...
    Stel me wel vragen bij die transferprijs....
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 01:36
    Wil Club Brugge succes in de Champions League...dan mag er gerust wat bij.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 07:19
    Zal ook gebeuren door het budget op te trekken met 600 miljoen euro.
    Coucke zal dat deze week doen bij zijn nieuwe club
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 07:25
    Wat is dat nu voor onzin?
    Vind ik leuk
    Hhti +1454
    vrijdag 10 augustus 2018 om 09:14
    Neem 60 miljoen, dat zal beter zijn. Het verschil met vroeger is dat deze rit zo goed als dichtgereden is door de concurrentie van RSCA. Wat goed is voor onze competitie.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Gaat Club Brugge topdoelwit nog halen? "Mercato is nog niet voorbij"