'Club Brugge heeft genoeg gezien en wil contract verscheuren'

    'Club Brugge heeft genoeg gezien en wil contract verscheuren'

    maandag 23 juli 2018 om 15:45

    Club Brugge heeft met Karlo Letica een nieuwe keeper in huis gehaald, en dat is onder meer slecht nieuws voor Vladimir Gabulov. Zijn eerste buitenlandse avontuur lijkt uit te draaien op een sof.

    Het Russische Championat weet namelijk dat Club Brugge gesprekken voert met Gabulov, die als derde doelman nog meeging naar het WK. Gabulov heeft nog anderhalf jaar contract lopen bij Club Brugge, maar Blauw-Zwart zou dat contract in onderling overleg willen verbreken. 

    Club zal de 34-jarige Rus wel nog een kleine vergoeding moeten betalen, maar Gabulov verdiende in België naar verluidt maar een derde van wat hij in de Russische competitie kreeg. Hij is dus zeker geen grootverdiener bij de regerend landskampioen. Met een transfersom van slechts 200.000 euro is het dus geen financieel drama voor Club Brugge.

    Plaats een reactie

    JanB +5841
    maandag 23 juli 2018 om 16:11
    In de tijd van de Koude Oorlog mocht je voor povere sportprestaties een paar jaren brommen in de Glavnoje Oepravlenieje ispravitelno-troedovych Lagerej ofte de "Goelag"
    Vind ik leuk
    BS90 +4574
    maandag 23 juli 2018 om 16:27
    Is dat nu echt zo moeilijk om gewoon een nieuwe club te vinden? Desnoods zonder transfersom?
    Vind ik leuk
    AlexGMillian +1070
    maandag 23 juli 2018 om 16:47
    Gent, Oostende, Standard & RSCA zullen wel interesse hebben ziende dat ze al de ex-Club spelers kopen.
    Vind ik leuk
    Watcher +942
    maandag 23 juli 2018 om 16:51
    Juist man, zoals Scholz en Hubert
    Vind ik leuk
    Xytox +969
    maandag 23 juli 2018 om 16:59
    Hoeveel ex-Club spelers lopen er rond op RSCA?

    En als je Odjidja bedoelt van Gent, die had eerst bij Anderlecht gezeten voor hij via een opweg in Brugge belandde, dus eigenlijk was het Club die een ex-Anderlecht speler kocht...
    Vind ik leuk
    dethklok28 +4667
    maandag 23 juli 2018 om 17:43
    Vadis Odjidja-Ofoe , Mémé Tchite, Kenneth Brylle, Gilbert Van Binst, Tom De Sutter, Alin Stoica, Gert Verheyen, Hugo Broos.

    Anderlecht heeft ook een aantal van Brugge. Maar Vargas was de laatste in 2011. En daarvoor van 2001 geleden. Dus denk een beetje na of zoek eens op. Minder kans dat je je belachelijk maakt.
    Vind ik leuk
    maandag 23 juli 2018 om 16:59
    Is dit een website van Club Brugge, al die negatieve reacties op al andere ploegen man, steun jullie club en laat de andere voor hun club reageren!
    Vind ik leuk
    Freddyploiks +10968
    maandag 23 juli 2018 om 17:11
    Met de dag wordt dit meer en meer een boerensite, zet dat wel.
    Vind ik leuk
    maandag 23 juli 2018 om 17:20
    Is er er zelfs een die op zijn profiel RSCA heeft aangevinkt maar duidelijk voor de boeren trekt.
    Vind ik leuk
    Mathifcb +450
    maandag 23 juli 2018 om 17:47
    Idd zielig gwn ik lees ook de artikels van anderlecht ondanks ik club fan ben reageer er ook soms op maar niet zoals ze hier doen
    Vind ik leuk
    dinsdag 24 juli 2018 om 10:00
    Duidelijk weer zo een artikel waar alle dolle Mina's van deze paarse viswijvensite hun beklag doen dat het een boerensite is.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 24 juli 2018 om 10:01]
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Club Brugge heeft genoeg gezien en wil contract verscheuren'