Opvallend: Leko haalt twee ongewenste spelers van onder het stof

    Opvallend: Leko haalt twee ongewenste spelers van onder het stof

    Gepubliceerd: donderdag 19 juli 2018 om 10:00do 19-07-2018 om 10:00

    Club Brugge speelde woensdag 0-0 tegen KV Mechelen in een troosteloze partij. Ivan Leko hield zijn beste spelers op de bank en gaf zelfs een kans aan twee afgeschreven spelers.

    Ahmed Touba en Sander Coopman mochten zich in de tweede helft nog tonen, al was dat niet gemakkelijk in zo'n makke partij. Die invalbeurten zijn opvallend, want het duo mocht niet eens mee op de stage in Nederland. Enkele spelers van de beloftenkern mochten wel mee.

    Coopman liet dinsdag al zijn ongenoegen blijken over de situatie bij Club. Hij vertelde dat hij geen respect kreeg van Club en dus graag zou willen vertrekken. Voor zowel Touba als Coopman waren het de eerste minuten die ze in deze voorbereiding hebben gekregen. Zijn het ook meteen hun laatste minuten ooit voor Club Brugge?

    Plaats een reactie

    donderdag 19 juli 2018 om 10:19
    Ge kunt ze nog nodig hebben, Ivan, niet te vroeg weggooien meerdere gezien bij Club, ik stond in 1950 al op de Klokke.
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 11:21
    Coopman werd in de tijd aangekondigd als Victor Vazquez 2.0.
    Toch maar aan boord houden lijkt me.
    Al moeten we eerlijk zijn: Met Vormer en Vanaken is 't voor coopman geen evidentie om een basisstek te pakken te krijgen.
    Langs de andere kant: Champions League, competitive én beker... De prijzen worden gewonnen door de bank.
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 11:23
    Coopman heeft voldoende talent, maar te weinig 'ballen aan zijn lijf'. Is veel te snel tevreden na een goede wedstrijd. Trouwes met de huidige kern zou hij toch niet aan veel speelminuten geraken. Voor Touba heb ik het nodige voorbehoud. Wisselde goede met archislechte wedstrijden af.Is nog jong en kan nog voldoende progressie maken. Indien niet, volgend jaar (of in de winter) kan hij nog altijd verkocht/verhuurd worden.
    Vind ik leuk
    ROBSON +3163
    donderdag 19 juli 2018 om 12:34
    2 jaar geleden stonden ploegen als inter,as Roma,Schalke,......Voor touba in de rij. Inter deed zelfs een mooi bod.
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 13:24
    Altijd afwachten in hoeverre dit waar was of verklaring was van eigen manager...
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 12:37
    Huidige kern kan eind augustus heel andere zijn. Daarom bewijzen op trainingen en niet laten opnaaien door makelaars.
    Vind ik leuk
    hoekschop +3174
    donderdag 19 juli 2018 om 18:28
    3mio voor Schrijvers betalen maar de eigen jeugd? Brugge in niet the place to be voor jeugdspelers.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws