'Vanhaezebrouck wilde Deschacht aan boord houden bij Anderlecht'

    'Vanhaezebrouck wilde Deschacht aan boord houden bij Anderlecht'

    Bij Anderlecht werd maandag al duidelijk dat Olivier Deschacht geen nieuw contract meer krijgt. De 37-jarige verdediger had dit seizoen enkele aanvaringen met coach Hein Vanhaezebrouck, maar die heeft er niets mee te maken. 

    Meer nog: volgens La Dernière Heure had Vanhaezebrouck liever dat Deschacht aan boord bleef voor nog een extra seizoen. Het is echter vooral Luc Devroe die heeft beslist om Deschacht te laten gaan. Met het oog op 'in youth we trust' moeten de youngsters het nu doen. Onder meer Sebastien Bornauw, Abdoul Dante en Hannes Delcroix staan klaar voor de opvolging.

    Door het gedwongen vertrek is het maar de vraag of Deschacht überhaupt blijft voetballen. Het icoon van Anderlecht sloot zich in 1997 als zestienjarige aan bij Anderlecht en is niet meer weggegaan. Hij is ook recordhouder als het gaat om het aantal wedstrijden bij Anderlecht en rondde in de Play-Offs zelfs de kaap van 600.

    Plaats een reactie

    Toca +36371
    dinsdag 19 juni 2018 om 20:51
    Ik zou het niet echt begrijpen mocht hij nu nog doorgaan. ik zou ook niet weten waar.
    Vind ik leuk
    Freddyploiks +11632
    dinsdag 19 juni 2018 om 21:00
    Omdat Annelien wil dat hij blijft doorgaan, zodat ik kan blijven langsgaan op matchdagen
    Vind ik leuk
    Boerken +6901
    dinsdag 19 juni 2018 om 21:16
    Pizzakoerier ?
    Vind ik leuk
    Freddyploiks +11632
    dinsdag 19 juni 2018 om 21:39
    Ik test daar met haar de vrouwelijke deelnemers van Temptation Island
    Vind ik leuk
    Boerken +6901
    dinsdag 19 juni 2018 om 21:47
    De maandverbanden?
    Vind ik leuk
    Toca +36371
    dinsdag 19 juni 2018 om 21:22
    In uw dromen kan da toch altijd Fredje ;-)
    Vind ik leuk
    AzEz86 +6287
    dinsdag 19 juni 2018 om 21:10
    Zulte zal wss wel interesse hebben.

    Moest ik hem zijn zou ik ook stoppen, enkel zonde dat het een gedwongen pensioen is geworden in dat geval.
    Vind ik leuk
    Toca +36371
    dinsdag 19 juni 2018 om 21:22
    Kan het wel ergens begrijpen hoor. Het jaar teveel is toch dicht bij.
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 16:26
    Bij Zulte-Waregem als verlengstuk van Dury op het veld.



    Vind ik leuk
    Charlie VS +237
    dinsdag 19 juni 2018 om 21:01
    Geef Deschacht een contract tot einde augustus zodat ie een afscheid kan krijgen wat hij verdient : in een competitiematch, voor eigen publiek.

    Olivier is geen wereldvoetballer (ook geen wereldgokker trouwens), maar heeft door zijn professionalisme en clubliefde uit zijn carriere alles gehaald wat er uit te halen viel. Alle respect voor dat en voor zijn staat van dienst.
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 21:03
    Ede vroe is ook over tijd,
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 23:06
    Hein wil ervaring in de B-kern misschien.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws