'Vanhaezebrouck wilde Deschacht aan boord houden bij Anderlecht'

'Vanhaezebrouck wilde Deschacht aan boord houden bij Anderlecht'

Gepubliceerd: dinsdag 19 juni 2018 om 20:47di 19-06-2018 om 20:47

Bij Anderlecht werd maandag al duidelijk dat Olivier Deschacht geen nieuw contract meer krijgt. De 37-jarige verdediger had dit seizoen enkele aanvaringen met coach Hein Vanhaezebrouck, maar die heeft er niets mee te maken. 

Meer nog: volgens La Dernière Heure had Vanhaezebrouck liever dat Deschacht aan boord bleef voor nog een extra seizoen. Het is echter vooral Luc Devroe die heeft beslist om Deschacht te laten gaan. Met het oog op 'in youth we trust' moeten de youngsters het nu doen. Onder meer Sebastien Bornauw, Abdoul Dante en Hannes Delcroix staan klaar voor de opvolging.

Door het gedwongen vertrek is het maar de vraag of Deschacht überhaupt blijft voetballen. Het icoon van Anderlecht sloot zich in 1997 als zestienjarige aan bij Anderlecht en is niet meer weggegaan. Hij is ook recordhouder als het gaat om het aantal wedstrijden bij Anderlecht en rondde in de Play-Offs zelfs de kaap van 600.

Plaats een reactie

Toca +47527
dinsdag 19 juni 2018 om 20:51
Ik zou het niet echt begrijpen mocht hij nu nog doorgaan. ik zou ook niet weten waar.
Vind ik leuk
Freddyploiks +14109
dinsdag 19 juni 2018 om 21:00
Omdat Annelien wil dat hij blijft doorgaan, zodat ik kan blijven langsgaan op matchdagen
Vind ik leuk
Boerken +7976
dinsdag 19 juni 2018 om 21:16
Pizzakoerier ?
Vind ik leuk
Freddyploiks +14109
dinsdag 19 juni 2018 om 21:39
Ik test daar met haar de vrouwelijke deelnemers van Temptation Island
Vind ik leuk
Boerken +7976
dinsdag 19 juni 2018 om 21:47
De maandverbanden?
Vind ik leuk
Toca +47527
dinsdag 19 juni 2018 om 21:22
In uw dromen kan da toch altijd Fredje ;-)
Vind ik leuk
AzEz86 +7062
dinsdag 19 juni 2018 om 21:10
Zulte zal wss wel interesse hebben.

Moest ik hem zijn zou ik ook stoppen, enkel zonde dat het een gedwongen pensioen is geworden in dat geval.
Vind ik leuk
Toca +47527
dinsdag 19 juni 2018 om 21:22
Kan het wel ergens begrijpen hoor. Het jaar teveel is toch dicht bij.
Vind ik leuk
vrijdag 22 juni 2018 om 16:26
Bij Zulte-Waregem als verlengstuk van Dury op het veld.



Vind ik leuk
Charlie VS +262
dinsdag 19 juni 2018 om 21:01
Geef Deschacht een contract tot einde augustus zodat ie een afscheid kan krijgen wat hij verdient : in een competitiematch, voor eigen publiek.

Olivier is geen wereldvoetballer (ook geen wereldgokker trouwens), maar heeft door zijn professionalisme en clubliefde uit zijn carriere alles gehaald wat er uit te halen viel. Alle respect voor dat en voor zijn staat van dienst.
Vind ik leuk
dinsdag 19 juni 2018 om 21:03
Ede vroe is ook over tijd,
Vind ik leuk
dinsdag 19 juni 2018 om 23:06
Hein wil ervaring in de B-kern misschien.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws