Het kan niet op: Anderlecht ontvangt zondag nog derde publiekslieveling

    Het kan niet op: Anderlecht ontvangt zondag nog derde publiekslieveling

    vrijdag 18 mei 2018 om 11:45

    Drie oud-coryfeeën van Anderlecht komen zondag de aftrap geven tegen Racing Genk. Daniel Zitka en Filip De Wilde werden al aangekondigd... maar wie is nummer drie?

    Anderlecht heeft een foto van de special guest gepost op de sociale media, maar wil de spanning er graag inhouden. Wie Anderlecht een beetje volgt, zal echter weinig moeite hebben om het 'mysterieuze' silhouet van Silvio Proto te herkennen. Hij zou een gratis transfer krijgen van Olympiacos en geen nee zeggen tegen België. 

    Plaats een reactie

    vrijdag 18 mei 2018 om 11:54
    Dit was ook één van de suggesties van Marc. Oud spelers meer laten betrekken bij de club. Top!
    Vind ik leuk
    Crusader +1564
    vrijdag 18 mei 2018 om 11:55
    Naar horen zeggen komt hij speciaal voor het "uit shirtje" :))
    Vind ik leuk
    Toca +33080
    vrijdag 18 mei 2018 om 11:56
    Van mij mag hier volgend seizoen terug in de goal komen staan ja.
    Vind ik leuk
    vrijdag 18 mei 2018 om 12:03
    Van mij niet. Een enorme zenuwpees (al is hij de laatste jaren al rustiger geworden) in de rug van de centrale verdedigers.
    Vind ik leuk
    AzEz86 +6132
    vrijdag 18 mei 2018 om 12:26
    Deed het nochtans altijd heel goed imo..

    Ik volg Toca dan ook volledig.
    Vind ik leuk
    vrijdag 18 mei 2018 om 12:56
    Dat mag natuurlijk. Maar ik zie het anders. Ten eerste, voetballend is Proto ondermaats. OK, hij moet in eerste instantie keepen, maar als hij een terugspeelbal krijgt dan is het soms bibberen. Een meevoetballende keeper is altijd pro. En ik blijf zijn gezeur en gezwaai en gemekker in doel lastig vinden. Als verdediger word je toch gek met zo iemand in uw rug. Soms komt hij te roekeloos uit doel en is hij te laat waardoor hij foutief moet tackelen (vroeger toch bij Anderlecht, nu heb ik hem al even niet aan het werk gezien). Maar bovenal, Anderlecht moet denken aan de toekomst. Dan moet je geen spelers gaan halen die al op voetbalpensioen zouden kunnen gaan. Je kan Gillet gaan halen en Proto enzovoort, maar dat is voor mij het verleden. En om Proto op de bank te zetten...hij zegt wel dat hij in de schaduw kan en wil werken, maar de aard van het beestje...
    Vind ik leuk
    Lord Wenger +13988
    vrijdag 18 mei 2018 om 13:13
    Liever dan Sels? Met Sels kunnen jullie toch een aantal jaren verder?
    Vind ik leuk
    dakcota +4335
    vrijdag 18 mei 2018 om 22:40
    volledig mee akkoord
    Vind ik leuk
    vrijdag 18 mei 2018 om 12:29
    Dat gebeurt overal. Hype die zoals alle hypes snel zal overwaaien.
    Vind ik leuk
    Julien +1144
    vrijdag 18 mei 2018 om 13:45
    Bij KVO is hij niet meer welkom. Ze zouden hem daar snel in 't zeetje (kieper)en.
    Vind ik leuk
    ROBSON +2566
    vrijdag 18 mei 2018 om 15:32
    Silvia preuto.
    Vind ik leuk
    Rebel +752
    vrijdag 18 mei 2018 om 19:56
    Hij zou naar Clubtje gaan,zoeken een betrouwbare keeper .
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Het kan niet op: Anderlecht ontvangt zondag nog derde publiekslieveling