Hasi maakt Club Brugge-fans nerveus: Dan krijgen ze eerste mokerslag

    Hasi maakt Club Brugge-fans nerveus: "Dan krijgen ze eerste mokerslag"

    vrijdag 9 maart 2018 om 10:30

    Club Brugge gaat sowieso met een riante voorsprong richting Play-Off 1, maar dat geeft geen garantie op de titel. Dat weet ook Besnik Hasi. De ex-coach van Anderlecht pakte in 2014 de titel na een inhaalrace op Standard.

    Standard sloot toen de competitie af met een straat voorsprong, maar werd geen kampioen. "Nu is het Club Brugge dat twaalf punten voorsprong telt, maar de situatie is vergelijkbaar met die van toen", zegt Hasi bij L'Avenir.

    Hasi ziet barsten in het pantser van Club. "Club Brugge is dit seizoen indrukwekkend, maar de laatste weken namen de twijfels toch wat toe. Anderlecht moet echt in zijn kansen geloven en nu vooral proberen om een winstreeks neer te zetten."

    Verbazend genoeg vindt Hasi dat een deelname van aartsrivaal Standard een voordeel kan zijn. "Anderlecht moet ook hopen dat Standard Play-Off 1 haalt. Dat is een ploeg die punten kan pakken tegen iedereen. En het moet ook hopen dat Kara Mbodj straks fit is. Hij moet in de verdediging voor stabiliteit zorgen. Dendoncker kan het daar moeilijk alleen oplossen."

    Stress
    Paars-wit kan Club in ieder geval heel zenuwachtig maken. "Als Anderlecht zijn eerste match in Play-Off 1 wint en Club Brugge laat punten liggen, zal de stress enorm zijn bij Club. Dat weet ik uit ervaring. Als je eerste eindigt na de reguliere competitie en de punten worden gehalveerd, krijg je immers al een eerste mokerslag."

    Poll

    Wordt Club Brugge kampioen?

    (2671 stemmen)

    Plaats een reactie

    camargue +1412
    vrijdag 9 maart 2018 om 10:44
    Goe Besnik, maak ze maar wat zenuwachtig de boeren. LOL
    Vind ik leuk
    buck +2445
    vrijdag 9 maart 2018 om 10:44
    Het is alsof Vp een oorlog wilt starten tussen Anderlecht en Brugge-supporters.Het is hier Jambers geworden?Zou Brugge kampioen worden of zou het toch Anderlecht worden?Waar ,Wanneer?
    Vind ik leuk
    Toca +30787
    vrijdag 9 maart 2018 om 10:51
    Wat een bullshit alweer, wie is er nog geinteresseerd in wat een Hasi te zeveren heeft, zo'n uitleg kan nu is echt iedereen geven en zorgt hier weeral snel in discussies die eindigen over gekochte titels van Anderlecht en andere die gaan zeggen hoeveel geluk brugge dit jaar al met de arbitrage heeft gehad en nog een hele hoop flauwekul.
    Vind ik leuk
    Boerken +6694
    vrijdag 9 maart 2018 om 11:43
    Als si als la, ge moogt proberen zoveel ge wilt , daar laten wij onze slaap niet voor.
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 maart 2018 om 11:52
    Hassi geeft gelijk
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 maart 2018 om 11:53
    Royal sporting club Anderlecht gaat kampioen spelen zeker weten
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 maart 2018 om 12:32
    Dat is flink hoor Timmeke.
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 maart 2018 om 12:34
    Hasi springt in het rond : "de krant praat met mij niet over een ontslag,niet over een ontslag lalalala...
    Vind ik leuk
    Boktor +665
    vrijdag 9 maart 2018 om 12:47
    Blijf maar dromen jongen. Tegen wie heeft Standard het meeste punten gepakt, juist ja tegen Anderlecht. Voor Club zou het inderdaad een zeer goede zaak zijn dat Standard de PO1 haalt want die pakken opnieuw mintens 4 punten van Anderlecht.
    Vind ik leuk
    Mckenzie +3518
    vrijdag 9 maart 2018 om 13:05
    Standard haalde in de competitie één punt tegen Anderlecht.
    Vind ik leuk
    Toca +30787
    vrijdag 9 maart 2018 om 14:39
    Ge ziet hoe goed meneer op de hoogte is hé.. ;-)
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 maart 2018 om 13:59
    Be snik, snik, blijven hopen op zoveel. Hoop ook om eens de lotto te winnen. RSCA heeft zijn laatste wedstrijden al bibberend gewonnen tegen ..........In play-off1 zullen het andere kalibers zijn. Hoop wel dat ze tweede of derde worden voor de coefficient. Want onze ploegen waren dit jaar Europees erbarmelijk.
    Vind ik leuk
    Lodecol13 +1310
    vrijdag 9 maart 2018 om 16:25
    Gok ik wel 1eur op anderl en 500 op brugge timmeke
    Vind ik leuk
    zaterdag 10 maart 2018 om 06:26
    De opdracht is simpel voor Club. Proberen die voorsprong van 6 + te behouden, en status quo houden in de onderlinge duels (elk een zege of 2 gelijke spelen). Indien Club dan 15/24 pakt uit de rest van het programma, dan heeft de tegenstand nood aan 22/24. Je kan dus niet zeggen dat de druk tijdens dat lange parcours niet bij anderlecht ligt. Zij mogen geen enkele fout maken, elke uitschuiver dreigt een kruis over hun ambities te trekken. En ze moeten die fysieke strijd zonder blessures en schorsingen doorkomen.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 10 maart 2018 om 06:27]
    Vind ik leuk
    DDT +3044
    zaterdag 10 maart 2018 om 16:49
    Er is overal druk maar je begint sneller zenuwachtig te worden als je voorsprong zou slinken. Dan heb je het idee van oh nee, het zal toch niet. anderzijds als club zijn eerste twee matchen wint, dan zijn ze vertrokken
    Vind ik leuk
    zondag 11 maart 2018 om 09:25
    De druk is ook enorm als je geen enkele misstap meer mag zetten. Zeker als je als favoriet aan de competitie begint.
    [Reactie gewijzigd op zondag 11 maart 2018 om 09:26]
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Hasi maakt Club Brugge-fans nerveus: "Dan krijgen ze eerste mokerslag"