'Club wint dit seizoen alles: titel, beker, Gouden Schoen en trainer van het jaar'

    'Club wint dit seizoen alles: titel, beker, Gouden Schoen en trainer van het jaar'

    dinsdag 16 januari 2018 om 23:51

    Club Brugge walste dinsdagavond over Charleroi. De Bruggelingen overtuigden met een knappe 5-1 overwinning. De bal ging goed rond bij de Bruggelingen. Geert De Vlieger is diep onder de indruk.

    Na de wedstrijd tussen Club en Charleroi trok De Vlieger meteen naar Twitter. Zijn tweet was vrij duidelijk, volgens hem zal Club Brugge dit seizoen zowat alle prijzen gaan pakken. "Met deze vorm(er) zijn alle prijzen dit seizoen voor Club Brugge", klonk het. Hij voorspelt onder andere dat Club de titel wint, de beker pakt, de Gouden Schoen door Vormer wordt gewonnen en zelfs de trainer van het jaar in huis heeft.

    Hij had tegenover de camera's van Play Sports ook heel wat lof voor de coach van Club. "Als je dan ziet hoe Leko er zelfs bij 5-1 nog bovenop zit, dan weet je dat het moeilijk wordt voor de tegenstanders dit seizoen. Dit is zo een referentiewedstrijd, waar Club de tegenstander heeft laten zien dat het dit hoge niveau 90 minuten kon volhouden", klonk het.

    Plaats een reactie

    dinsdag 16 januari 2018 om 23:57
    op DIT moment, zou dat niet meer dan terecht zijn.
    maar mensen, we zijn midden januari.
    laat ons dat vooral niet vergeten.
    Vind ik leuk
    woensdag 17 januari 2018 om 08:51
    Geert de Vlieger, afgezien van jouw indrukwekkende carrière, zou ik als ik jou was bloembollenverkoper worden, das meer op jouw niveau.
    Vind ik leuk
    Basil +685
    woensdag 17 januari 2018 om 09:31
    Het "champagnevoetbal" waarnaar men in Anderlecht al jaren smacht is momenteel te zien in Brugge ;-)))
    Vind ik leuk
    Siculiana +112
    woensdag 17 januari 2018 om 09:34
    Amai men kl.... Brugge heeft gisteren een statement gemaakt!!!
    Vind ik leuk
    woensdag 17 januari 2018 om 12:41
    dat ze verdiend kampioen worden en het beste voetbal spelen is duidelijk maar nu al zeggen dat ze ook de beker gaan winnen is een beetje voorbarig. in 1 match is er maar 1 ploeg in belgie die hun aankan en dat is genk als ze alle gekwetsten terug hebben. kijk maar eens naar de onderlinge confrontaties tussen die 2 ploegen. 3-2, 4-2, 2-1, 2-0. telkens in het voordeel van genk. dus zou toch nog maar niet te zeker zijn brugge zijnde.
    Vind ik leuk
    Polleken 77 +1955
    woensdag 17 januari 2018 om 13:24
    Brugge kampioen: Ja .
    Brugge de beker: zou best kunnen.
    Brugge de gouden schoen: Ja.
    Brugge trainer van het jaar: zou ook best kunnen.
    Maar ze zijn nog wat vergeten, Brugge de ploeg met de grootste cadeaus van de arbitrage: Zeker en vast.
    Vind ik leuk
    Basil +685
    woensdag 17 januari 2018 om 17:15
    Calimero, bleiter en kwekker tegelijkertijd.... Moet heel veel pijn doen !
    [Reactie gewijzigd op woensdag 17 januari 2018 om 17:16]
    Vind ik leuk
    Polleken 77 +1955
    woensdag 17 januari 2018 om 17:46
    Bij u moet dat heel veel pijn doen, als we er de gouden schoen van 2015 even bijhalen.
    Kampioen, trainer van het jaar en top 3 van de gouden schoen en erbovenop nog een 4de in de top 5.
    Dat zal FCB niet behalen dit jaar.
    Wie is er hier dan de Calimero?
    [Reactie gewijzigd op woensdag 17 januari 2018 om 17:46]
    Vind ik leuk
    Basil +685
    donderdag 18 januari 2018 om 11:11
    Hoe onnozel kan je zijn... Typisch Polleken ...We zijn 2018 hé en het is het heden dat telt, met wat voorbij is koop je niets meer. En wat de grootste cadeau's betreft, die zijn niet voor Club maar wat we heden ook over de Ghelamco-arena horen, dat zijn pas cadeau's.
    Zalig de armen van geest, .....
    Vind ik leuk
    Polleken 77 +1955
    donderdag 18 januari 2018 om 11:48
    Armen van geest, ja daar kan je over meepraten.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws