Dendoncker wordt gefileerd: ''Strik erom! Zijn vertrek versterkt Anderlecht''

Dendoncker wordt gefileerd: ''Strik erom! Zijn vertrek versterkt Anderlecht''

dinsdag 22 augustus 2017 om 11:44

Anderlecht zoekt naar antwoorden na de zwakke 4 op 12. De analisten hebben de messen geslepen en oordelen keihard over het spel van Anderlecht. Leander Dendoncker wordt aangewezen als de grootste teleurstelling. Aad de Mos pleit zelfs voor een vertrek van de middenvelder.

Dendoncker gaf na de pijnlijke thuisnederlaag tegen Sint-Truiden (2-3) dat hij last heeft van de transferperikelen rondom zijn persoon. Volgens De Mos moet Anderlecht de middenvelder zo snel mogelijk van de hand doen. "Ik vraag me zelfs af of Dendoncker wel zo goed is. Tielemans speelt ook niet in Monaco. Strik erom! Als je hem houdt, krijg je nog meer ellende", is de ex-trainer van paars-wit scherp in Het Nieuwsblad.

De Mos denkt dat Anderlecht de Rode Duivel niet zou missen, maar er zonder hem juist op vooruit zou gaan. "Ik draai het om: een vertrek van Dendoncker verzwakt Anderlecht niet, maar versterkt ze juist. Want dan is er tenminste duidelijkheid en kan je op automatismen werken. Nu hebben ze géén middenveld. Zonder Dendoncker kan je dan met een middenveld met Trebel, Kums en Hanni spelen'', besluit de Nederlander. Vanuit Spanje zou er nog altijd interesse voor Dendoncker zijn.

Plaats een reactie

Toca +8129
dinsdag 22 augustus 2017 om 11:58
Dendonker is de gebeten hond deze week. Trebel is voor mij niet beter. Oke hij moet dringend terug volwassen denken. Maar wie ben ik als Aad het zegt.
Vind ik leuk
dinsdag 22 augustus 2017 om 11:59
Helemaal akkoord Aad! Hoe is het mogelijk, 5 goede matchen en ze willen naar Barcelona...rotjongeren.
Vind ik leuk
freeman +2961
dinsdag 22 augustus 2017 om 12:03
Ja .... die jongeren ? Heden ten dage zijn het geen Ceulemansen, Lambert's & Van Himst' s meer ..... !
Vind ik leuk
AzEz86 +2717
dinsdag 22 augustus 2017 om 12:27
We mogen Deschacht niet vergeten hé ^^
Vind ik leuk
freeman +2961
dinsdag 22 augustus 2017 om 12:00
Kan wel verkassen naar Spanje , maar dan tegen een " aanvaardbare prijs " ..... welke die is , zullen ze aldaar wel beslissen !
Vind ik leuk
Boerken +1733
dinsdag 22 augustus 2017 om 12:19
Waar is de clubliefde nog?en hoe kun je in godsnaam aan transfer durven denken als je op dit moment maar op dit niveau presteert.
Vind ik leuk
freeman +2961
dinsdag 22 augustus 2017 om 13:01
Zo is het wel .... ! En dan later veelal met hangende pootjes terugkeren ?
Vind ik leuk
DDT +1019
dinsdag 22 augustus 2017 om 12:33
Ik geef Aad anders nooit gelijk maar hier kan ik volgen. Beter nu 20 ontvangen dan volgend jaar 2, want meer is hij dan niet meer waard als hij zijn huidige niveau niet opkrikt. Atletico Madrid en nog half jaar blijven zou de beste oplossing zijn.
Vind ik leuk
buck +1207
dinsdag 22 augustus 2017 om 13:07
Mag van mij uiteindelijk ook vertrekken heeft zijn plicht gedaan vorig jaar!
Vind ik leuk
Patfey +2378
dinsdag 22 augustus 2017 om 13:47
AlsAad het zegt, beter het omgekeerde doen :).
Vind ik leuk
dinsdag 22 augustus 2017 om 21:48
Als ze de doncker en Theo ineens hadden verkocht terwijl dat er nog veel geld voor gegeven werd waren der nu geen problemen geweest just of nie
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Dendoncker wordt gefileerd: ''Strik erom! Zijn vertrek versterkt Anderlecht''