Dendoncker op weg naar de uitgang? Ik steek dat niet weg

Dendoncker op weg naar de uitgang? "Ik steek dat niet weg"

maandag 21 augustus 2017 om 08:39

Leander Dendoncker was zondag opnieuw onherkenbaar bij Anderlecht. De middenvelder was nergens en veroverde nauwelijks een bal. Bij Play Sports maakte hij duidelijk dat de transfersituatie niet op hem weegt, maar in Het Laatste Nieuws vertelt hij iets anders.

Dendoncker geeft in die krant aan dat de onzekerheid over zijn toekomst zeker op hem weegt. "Als de ploeg niet draait kan je alleen je best doen. Maar ik steek niet weg dat de hele situatie rond een mogelijke transfer op mij weegt, ook op mijn spel. Waar mijn toekomst ligt? Ik weet het echt niet, maar ik hoop dat ik de hele situatie snel achter mij kan laten."

Zijn makelaar Christophe Henrotay maakte onlangs al duidelijk dat Dendoncker zin heeft in een nieuwe uitdaging, maar zelf wil Dendoncker dat niet zo uitdrukken. Gezien de huidige situatie zou het momenteel wel een vertrek in mineur zijn voor de Rode Duivel.

Plaats een reactie

AzEz86 +2717
maandag 21 augustus 2017 om 08:50
Henrotay heeft gezegd dat hij wel ZIN heeft in een nieuw avontuur, waar haalt de media het dan dat hij eigenlijk liever weg wil?
Ik heb vanavond zin in frieten, wil niet zeggen dat ik dat ook effectief ga eten hé ;-)
Vind ik leuk
maandag 21 augustus 2017 om 08:53
Nee, maar dan is de kans wel groot dat als iemand zegt : 'ik heb frieten gehaald, eet je mee?', je dan zonder veel nadenken kiest voor frieten. ;)
Vind ik leuk
AzEz86 +2717
maandag 21 augustus 2017 om 08:56
hahaha, da's een feit ^^
Vind ik leuk
maandag 21 augustus 2017 om 09:00
Maar wat Leander betreft : ik zie hem niet meteen vertrekken dit seizoen. Ten eerste zal Anderlecht een enorm hoge transferprijs vragen en ten tweede denk ik dat hijzelf eerst nog een jaartje CL wil meepikken.
Vind ik leuk
maandag 21 augustus 2017 om 09:01
Als je hem gisteren zag slenteren, dan mag hij vanavond nog achter frieten gaan. Ik ben die mentaliteit van die verwende kerels kotsbeu. En we betalen er nog voor ook...
Vind ik leuk
Toca +8129
maandag 21 augustus 2017 om 09:12
Daar ben ik nu is volledig mee akkoord. Als wij onze voeten zo aan ons job vegen staan we aan den dop. Voetballers zijn verwende kinderen. Als ze niet krijgen wat ze willen gaan ze bokken. En natuurlijk wil Dendoncker weg. Dat zie je gewoon.
Vind ik leuk
NeRooie +242
maandag 21 augustus 2017 om 09:29
Die gast heeft geld geroken en wil da gewoon gaan opsnuiven in engeland.
Vind ik leuk
JanB +1529
maandag 21 augustus 2017 om 10:42
Wetenschappelijke studies hebben uitgewezen dat een langdurige beïnvloeding van wierook sluiers een hallucinerend effect veroorzaakt
Ik denk dat den Herman zijn wierook pot eens moet weghalen bij Leander
Misschien komt het dan opnieuw goed met hem
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Dendoncker op weg naar de uitgang? "Ik steek dat niet weg"